۱۴۰۳ اردیبهشت ۳, دوشنبه

فصلی جدید از دیپلماسی انقلابی- تصویب قطعنامهٔ بلژیک - ثبت قطعنامهٔ «محکومیت تروریسم رژیم ایران، جنگ نیابتی منطقه‌یی و سرکوب داخلی» در کنگرهٔ آمریکا

فصلی جدید از دیپلماسی انقلابی- تصویب قطعنامهٔ بلژیک - ثبت قطعنامهٔ «محکومیت تروریسم رژیم ایران، جنگ نیابتی منطقه‌یی و سرکوب داخلی» در کنگرهٔ آمریکا


سنای بلژیک وتصویب یک قطعنامه در حمایت از 

مردم ومقاومت ایران

تصویب قطعنامهٔ بلژیک به فاصلهٔ سه‌روز پس از ثبت قطعنامهٔ «محکومیت تروریسم رژیم ایران، جنگ نیابتی منطقه‌یی و سرکوب داخلی» در کنگرهٔ آمریکا، فصل جدیدی از پیروزیها و پیشرویهای مقاومت ایران را نشان می‌دهد. این پیروزیهای سیاسی مبین آن است که مقاومت ایران، در پیشبرد دیپلماسی انقلابی خود، بها را از ایستادگی تمام‌عیار خود بر سر اصول و ارزش‌ها می‌پردازد. و سیاست دولتها روی اصول و سیاست او تأثیر نمی‌گذارد. این دیپلماسی طی سالیان جانکاه و نفسگیر، با روشنگری پاکبازانه از میان مردم و افکار عمومی آغاز شده و شخصیتها و پارلمانترهای کشورهای جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

بیشتر بدانید 

https://www.youtube.com/watch?v=hAfcj9ITZ_o

«به‌رسمیت شناختن حق مقاومت»، «حمایت از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی»، «دفاع از یک جمهور دموکراتیک»، «در لیست‌گذاشتن سپاه پاسداران» از حقوق مسلم مردم ایران در برابر فاشیسم دینی هستند. به همت زنان و مردان آزادیخواه این مقاومت، جهان برشوریده بر سیاست مماشات بی‌گمان در آینده‌یی نزدیک خود را در کنار ما خواهد دید.

مهم این است که بجنگیم و در هیچ شرایطی تن و روح خویش را به نمی‌توان و نباید نسپاریم. شعار ثابت و معروف مریم رجوی «می‌توان و باید» است. این شعار در شرایط دشوار، کارآمدی‌، شکافندگی و مسأله‌حل‌کنی خود را در غلبه بر ناممکن‌ها نشان داده است؛ بنابراین از این به بعد هم «می‌توان و باید»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر