۱۴۰۳ فروردین ۱۴, سه‌شنبه

گالانت: بهای تهدید اسرائیل سنگین است

گالانت: بهای تهدید اسرائیل سنگین است


وزیر دفاع اسرائيل، یواف گالانت

 وزیر دفاع اسرائيل، یواف گالانت، روز سه‌شنبه گفت این کشور در سرتاسر خاورمیانه دست به عملیات می‌زند تا به کسانی که اسرائيل را تهدید می کنند، هزینه تحمیل کند.

به گزارش رویترز او در سخنان خود به طور مستقم به حمله روز دوشنبه (۱۳ فروردین) منتسب به اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی که طی آن گروهی از فرماندهان نیروی قدس سپاه کشته شدند اشاره‌ای نکرد.

یوآف گالانت در یک کمیته پارلمانی گفت: «ما در حال حاضر در یک جنگ چند جبهه‌ای هستیم، ما هر روز شاهد این هستیم، از جمله در چند روز گذشته.»

او گفت اسرائيل هر روز و همه جا اقدام می‌کند تا از قدرت گرفتن دشمنانش جلوگیری کند.

وزیر دفاع اسرائيل گفت اسرائيل برای هر کسی که این کشور را در سراسر خاورمیانه تهدید کند روشن می‌کند که «بهای چنین اقدامی سنگین خواهد بود.»

در ساعات اولیه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، پایتخت سوریه در روز دوشنبه، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی در سوریه اذعان کرد شماری از «مستشاران نظامی» ایرانی در این حمله منتسب به اسرائیل کشته شده‌اند.

در ادبیات حکومتی جمهوری اسلامی، از فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و دیگر کشورهای منطقه با عنوان «مستشاران نظامی» یاد می‌شود.

روابط عمومی سپاه پاسداران هم روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای، کشته شدن محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و «پنج تن از همراهان آنها» را تایید کرد.صدای آمریکا 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر