۱۳۹۴ فروردین ۲۰, پنجشنبه

بعد از توسري وشكست خامنه اي وقاسم سليماني در تكريت - قيس الخزعلي: اگرآمريكا وآئتلاف شركت نكند ودولت عراق بخواهد ماهم در الانبار براي عمليات شركت ميكنيم

شرط جنبش عصائب«اهل‌الحق» عراق برای شرکت در عملیات آزادسازی «الانبار»

اين دسته مافياي قاسم سليماني وتحت امرهاي خامنه اي جنايتكاراني هستند كه از 10سال قبل در عراق دست به كشتار تجاور قتل عام آدم ربايي وتجاوز زدند ومماشات هم به  نوري مالكي كمك كرد كه ماشين ترووجنايتش را با اين جنايتكاران راه اندازي كنند حالا كه قاسم سليماني طرحش در عراق سكست خورد وقهرمانان عشائر عراقي با بهايي كه دادند توي سر خامنه اي وسوپر من قلابي او زده اند ودر تكريت نگذاشتند واود شوند حالا به اين موضع عاجزانه افتاده تا سياي حودش ورئيس جنايت كار سپاه قدس قاسم سليماني وولي فقيه در هم شكسته اش را سرخ نگه داردبه عكسهاي زير توجه كنيد قبل از موضع شيخ جنايت كار الخزعلي



 عکسی منحصر به فرد از سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار حجت الاسلام شیخ قیس خزعلی رهبر گروه "عصائب اهل حق" منتشر شد. گروه «عصائب اهل حق» نقشی جدی و غیر قابل انکار در دفاع مقدس از حرم مطهر حضرت زینب(س) بر عهده دارند و شهدای عزیزی را در این مسیر تقدیم نموده‌اند.

 --------------------------------------------------------------------------------------- 
«قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش اهل‌الحق، امروز (پنجشنبه) از اعلام آمادگی این جنبش برای مبارزه با داعش در الانبار خبر داد و گفت در صورتی که دولت عراق بخواهد، حاضریم در عملیات الانبار شرکت کنیم.
a
وی در گفت‌وگو با «السومریه نیوز» اظهار داشت:تا زمانی که دولت عراق به طور حقیقی درخواست نکند، این جنبش برای مبارزه با داعش به الانبار نخواهد رفت.  ما برای مبارزه با داعش در الانبار آماده‌ایم و در صورتی که نیاز باشد و نیروهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش دخالتی نکنند، در این عملیات به درخواست دولت عراق شرکت خواهیم کرد.
شیخ خزعلی افزود: ارتش عراق در حال پیشرفت مستمر است و امیدواریم که با توانایی اهالی الانبار و ارتش و پلیس عراق این استان نیز آزاد شود. چه عجب؟؟؟
دبیرکل جنبش اهل‌الحق تاکید کرد: برخی تلاش دارند پیروزی‌های نیروهای بسیج مردمی در صلاح‌الدین را که بیانگر وحدت ملی میان ساکنان این استان و استانهای جنوبی عراق بود، تخریب کنند. این در حالی است که پیروزی‌های محقق شده در صلاح‌الدین، مقامات آمریکایی را به سختی انداخت به ویژه که آنها مدعی بودند، عراق برای آزادسازی مناطق اشغال‌شده‌اش به چندین سال زمان نیاز دارد.

۱ نظر: