۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

فراخوان وزير تبليغات سابق اردن براي حمايت از توفان قاطع و ايستادگي در برابر ولايت فقيه


تلويزيون العربيه الحدث 24 فروردين 94
فراخوان صالح القلاب وزير تبليغات سابق اردن در برنامه چشم توفان ”عين العاصفه“به مردم عرب براي حمايت از توفان قاطع و ايستادگي در برابر ولايت فقيه

صالح القلاب وزير تبليغات سابق اردن: ... من در برابر شما تأكيد مي‌كنم كه بي‌طرف نخواهم بود، من تأكيد مي‌كنم كه در اين نبرد خواهم ايستاد براي امت عرب خواهم ايستاد، من عرب هستم و امت عرب هدف قرار گرفته و من براي آن خواهم ايستاد. بر هيچ عربي كه قلب و وجدان عربي دارد شايسته نيست كه در پشت صحنه بايستد . اين نبردي نيست كه بخواهيم درباره آن تعلل كنيم كه اين‌جا باشيم يا جاي ديگر ... چطور مقاومت نكنيم و چطور ايستادگي نكنيم وقتي حسن نصرالله را مي‌بينيم ... كه سلاحش را به سمت صورت ما مي‌گيرد و به ما مي‌گويد من افتخار مي‌كنم كه جنگجويي در سپاه ولي فقيه هستم . باشد ! من هم سربازي در سپاههاي توفان قاطع خواهم بود و بر هر عرب شرافتمندي واجب است كه سربازي در سپاه توفان قاطع باشد . چطور ما مي‌توانيم بي‌طرف باشيم؟!... چطور مي‌توانيم بي طرف باشيم وقتي مي‌شنويم كه ولي فقيه با صداي بلند به ما ناسزا و دشنام بگويد و سپس با بلندترين صدا ما را متهم كند براي كساني كه به امت عرب امنيت بخشيدند. . . چند روز قبل يك شهروند عماني را ديدم كه به من گفت كه من احساس نمي‌كردم كه كرامت عربي ام به من برگردد الا بعد از اين‌كه هواپيماها را در آسمان عرب ديدم كه مواضع حوثيها را بمباران كردند چرا كه اين مواضع، مواضع دشمن و مواضع توسعه ايران در اين منطقه مي‌باشد ... ما بر اساس تجارب روزانه خود كه سالها با آن زندگي كرده‌ايم حرف مي‌زنيم... ما حتي در روزهايي كه رژيم ايران بعد از انقلاب كردها را در كرمانشاه قتل عام مي‌كرد ، به آنها نگفتيم كه چرا شهروندان خود را قتل عام مي‌كنيد و اين موضوع را ترك كرديم ... و در هيچ موضوعي دخالت نكرديم، حتي در اهواز كه عربها در آن‌جا هستند و روزانه دهها نفر و صدها نفر را اعدام مي‌كند، به اهوازيها نگفتيم كه بر عليه دولت خود شورش كنيد و سرباز و جنگجويي به آن‌جا نفرستاديم ! پس چطور ممكن است كه من و هر عرب ديگر ايستادگي نكند وقتي قاسم سليماني را كه مي‌بيند مثل طاووس از مكاني به مكان ديگر مي‌پرد و در خيابان شهرهاي ما مي‌رقصد كه نتيجه آن 200 هزار كشته در سوريه مي‌شود و چند برابر اين عدد در عراق و همين چند روز پيش ديديم كه در تكريت چه شد و روزانه هم مي‌بينم كه در يمن چه مي‌گذرد ! قبل و قبل و قبل از توفان قاطع! اين رژيم براي همه مناطق عطش دارد از تعز تا عدن تا حديبه تا باب المندب تا همه جا تشنه است ، تشنه است ! ايرانيان موجود هستند ، سپاه پاسداران موجود است ! بسيج موجود است! در چنين شرايط ما چطور مي‌توانيم بگوييم كه بي طرف هستم يا نيستم، مي‌توانم يا نمي‌توانم ! اين نبرد چيزي جز يك موضع و تصميم واحد را طلب نمي‌كند! موضعي كه در سمت حق بايستد، موضعي كه در كنار امت عرب باشد... و براي همين به همه اعراب مي‌گويم ، عرب واقعي با اين نبرد است، از ... در غرب تا مسقط در شرق ! هيچ بي طرفي يافت نمي‌شود، به هيچ وجه هيچ فرد بي طرفي يافت نمي‌شود . اين نبرد وجدان عرب ا ست و همه عرب با آن هستند . شما را به خدا مي‌سپارم و به اميد ديدار.»     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر