۱۳۹۶ فروردین ۲۳, چهارشنبه

احمدی نژاد تیرخلاص زن ، کاندیدای ریاست جمهوری یا تف سربالا برای خامنه ای

احمدی نژاد تیرخلاص زن ، کاندیدای ریاست جمهوری یا تف سربالا برای خامنه ای.


حتما یادتان است که خامنه ای زمانی که میخواست زوج جدائی ناپذیر خود یعنی علی اکبر رفسنجانی را حذف وجراحی کندازیک نوکر حلقه بگوش خود که دستان خامنه ای را میبوسید تا به کرسی ریاست برسد یعنی محمود احمدی نژادکه پاسدار شکنجه گر بسیار پر رو ودریده ای بود، ماکزیمم سودش را برد آنطوری که تا قبل از خذف فیزیکی هاشمی رفسنجانی توسط اطلاعات سپاه رفسنجانی دائما این داغ را بدل داشت وهم خود وهم روحانی تلاش داشتند از احمدی نژاد کینه کشی کرده ودر علن وخفا علیه محمود احمدی نژاد بعنوان بدترین دشمن یاد میکرد.

 رفسنجانی در ديداری با برخی ازپاسداران ضمن تعريف و تمجيدها از خود و دولتش، به سياستهای خامنه ای و نورچشمی اش احمدی نژاد در سالهای اخير تاخت و از «اتفاقات» دوران احمدی نژاد ابراز تأسف کرد. رفسنجانی خطاب به ولی فقيه ارتجاع خط و نشان کشيد که: «مردم هوشمند ايران عزم خويش را برای تغيير شيوه مديريت اجرايی کشور جزم کردند».
وباز هم یادیتان است که وقتی احمدی نژاد کمی جاپایش بر کرسی ریاست محکم شد ،هوا برش داشت وبا باند نوکیسه اش که همگی اطلاعاتی وپاسدار ودژخیم بودند شعار حذف خامنه ای ودم ودستگاه ولایت فقیه برسردادند وتوسط مرادش اسفندیار رحیم مشائی که در کردستان وجنگلهای شمال رامسر وشهسوار مجاهدین وپیشمرگه های کرد را میکشد وتیر خلاص میزد یک تئوری هم آوردند که :
"وقتی امام زمان هست وقتی کسانی هم هستند که با امام زمان میتوانند ارتباط برقرار کنند وهاله های نور در اطراف سرش ببینند نیازی به ولی فقیه که مثلا جانشین امام زمان هست نیست" وبا این تئوری که ضد وخلاف ولایت فقیه بود را خامنه ای وسپاه ودلواپسان انحراف نامیدند.
این فیلم را که گردنکشی های احمدی نژاد علیه خامنه ای است را ببینید 

حمله احمدی نژاد به خامنه ای/ این اختیار را كی به تو داده؟


وباز هم یادتان هست که سر اختیارت بیشتر،یک نمونه اش دعوای وزیر وخصوصا وزیر اطلاعات، احمدی نژاد برای اینکه بگفته، مرادش ،اسفدیاررحیم مشائی تیر خلاص زن ، بتواند راه ظهور امام زمان را هموار کند!! احمدی نژاد چندین روز درحالی که رئیس جمهور خامنه ای بود قهر کردواعتصاب کرد وبر سر کار نرفت.

خوب احمدی نژاد ومرادش هردو فال گیر ورمال وبازجو وشکنجه گر بودند بسیار جانی وحواس جمع هم بود آنها تشخیص داده بودند که خامنه ای زیرضرب داخلی وبین المللی است واینها هم که وجودولایت فقیه را خیلی مثل قبل ضروری نمیدانند پس میتوانند به خامنه ای فشار آورده وباج بگیرد .خامنه ای وقتی میگوید انحراف یعنی همین. یعنی احمدی نژاد اول نوکر ومطیع وباج ده خامنه ای بود، حالا منحرف شد ودارد زیراب ولایت فقیه وعمود خیمه نظام را زده وباج میگیرد.



واما حالا بعد از چهار سال چرا احمدی نژاد رودروی خامنه ای ایستاده ونه دهن کجی که برخلاف خواسته وتمایل خامنه ای که هر چه پسغام وپیغام داد که احمدی نژاد کاندید انتخابات نشود نشد علنا بزبان آورد ومطبوعاتی کرد که احمدی نژاد نیاید. اما علیرغم تمایلات وشفارشات خامنه ای این احمدی نژاد خودش ونوچه اش بقائی را کاندید کردومحل سگ هم به خامنه ای نگذاشت .
صحبتهای احمدی نژاد را ببینید که چگونه اعتراف میکند نه من ونه مردم خامنه ای را کشک هم نمیدانیم چه رسد به اینکه حرفش را گوش کنیم .
احمدی نژاد :
 "با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سفارش کردند که بنده در انتخابات شرکت نکنم، ‌گفت: ‌بنده هم پذیرفتم البته توصیه ایشان به معنی نهی و نافی حضور من نبود اما با توجه به فشار زیاد مردم برای شرکت در انتخابات بنده امروز فقط برای حمایت از آقای بقایی ثبت‌نام کردم."
واین پاسدار هفت خط با ادامه گفته هایش سعی کرد دستان خامنه ای را برای حذف خود وبقائی که نوچه اوست ببندد وتعریفهائی از خود وبقائی کرد که خامنه ای نتواند بقائی را رد صلاحیت کند واگر کرد احمدی نپزاد وعده داد که بهای سنگینی از خامنه ای بگیرد
احمدی نپاد اینگونه ادامه داد:
 
رئیس جمهور سابق با اشاره به اینکه بقایی فردی سالم است و هر جا که بوده تمام وجودش را برای خدمت به مردم به کار گرفته است، ادامه داد: بقایی امتیازات فراوانی دارد و سند روشن و زنده سلامت و پاکی دولت قبل است.

وی با بیان اینکه هزاران دروغ علیه دولت قبل گفته شد و بقایی هفت ماه در زندان بود، تصریح کرد:‌ سخت‌ترین رسیدگی‌ها برای پرونده وی اعمال شد و بنده از همان ابتدا گفتم از پاک‌دستی وی حمایت می‌کنم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: بنده با همه توان در خدمت بقایی خواهم بود و به عنوان نوکر مردم به کار خود ادامه خواهم داد.
به نظر شما احمدی نژاد کاندید ریاست جمهوری است یا تف سر بالا برای نظام وشخص خامنه ای .
کمی صبر میکنیم تا نتیجه جنگ گرگها را وپاسخ مردم به همه باندهای فاسد نظام را ببینیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر