۱۴۰۲ مرداد ۲۴, سه‌شنبه

احضار مسعود خدابنده توسط وزارت اطلاعات به تهران برای توجیه- نقش و کارکرد زوج جاسوس (مسعود خدابنده و آن خدابنده ) در شبکه اطلاعات

 احضار مسعود خدابنده توسط وزارت اطلاعات به تهران برای توجیه- نقش و کارکرد زوج جاسوس (مسعود خدابنده و آن خدابنده ) در شبکه اطلاعات




مسعود خدابنده برای دریافت توجیهات و دستورالعمل‌های جدید بارها به ایران سفرکرده است. ازجمله در ژوئن 2008 (خرداد 87) برای اجرای مأموریت‌های محوله، ابتدا به ترکیه و عراق سفر کرد و ازآنجا با پاسپورت ایرانی و از طریق مرز زمینی وارد ایران شد. خدابنده در طول یک هفته ایی که در تهران بسر می‌برد، طی جلساتی توسط سرکردگان وزارت اطلاعات نسبت به وظایف و مأموریت‌های بعدی توجیه گردید. این فرد، پس از دریافت دستورالعمل‌های لازم در تهران، در تاریخ 29 خرداد 1387 با پرواز شماره 434 شرکت هواپیمایی (KLM) با پاسپورت ایرانی از فرودگاه خمینی در تهران به آمستردام در هلند رفت و ازآنجا با پاسپورت انگلیسی به انگلستان بازگشت. در تقسیم‌کار اطلاعاتی و تروریستی ِوزارت اطلاعات، بخصوص به دلیل این‌که ان سینگلتون اصلیت انگلیسی دارد، او و شوهرش به‌عنوان سرپل و سر شبکه نقش ویژه یی دارند و برای اجرای مأموریت به کشورهای مختلف اعزام می‌شوند.

بیشتر بدانید 

نقش و کارکرد زوج جاسوس (مسعود خدابنده و آن خدابنده ) در شبکه اطلاعات

ایوبونه (رئیس پیشین سازمان ضد جاسوسی فرانسه د اس ت) در کتاب «واواک در خدمت آیت‌الله‌ها» می‌نویسد:

«اطلاعات دقیق‌تر به‌دست‌آمده نشان می‌دهد مسعود خدابنده با همتاهای خود نظیر حقی در سنگاپور ملاقات می‌کند و در کوالالامپور با مقامات بالای واواک دیدار دارد… او گاه به فرانسه نیز می‌آید جایی که با فردی به نام آلن شوالریاس، تظاهراتی را در اورسوراوآز در مقابل محل اقامت مریم رجوی برپا می‌کند».(لینک به کتاب واواک در خدمت آیت‌الله‌ها)

روی لینگ زیر کلیک کنید ومفصل تر بخوانید 

به منظور براه انداختن مجدد فعاليت هاي وزارت اطلاعات، در ژوئن 2008 احسان نراقي از فرانسه، مسعود خدابنده از انگلستان و محمد حسن راستگو از آلمان به ايران فرا خوانده مي شوند...... فرانسه در کانون تارعنکبوتي قرار دارد که ماموران وزارت اطلاعات بطور خستگي ناپذير دور مقاومت مي تنند. رژيم ملاها همه توانمندي هايش براي اقناع و و فريبکاري را بکار مي گيرد تا اينکه کشور ما نقش اين تارعنکبوت را بازي بکند.

در اسفند 80 و بهار 81 که مأموران اعزامی رژیم از هتل مرمر تهران به آلمان اعزام شدند، مسعود خدابنده مأمور شد که از انگلستان به شرق آلمان برود و برای گرفتن پناهندگی آنان اقدام کند. در سال‌های بعد به‌ویژه از 1384 به بعد هم همین وظیفه را به عهده داشت.

وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در ادامه کارزار دروغ‌پردازی و شیطان سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و در راستای توطئه‌های تروریستی بعدی، مأمورانش را با سناریوهای مشابه، به کشورهای مختلف اروپایی بخصوص به فرانسه اعزام می‌کند تا آن‌ها را تحت عنوان ساختگی اعضا و مسئولان سابق مجاهدین که گویا به‌تازگی از قرارگاه اشرف آمده‌اند، به کار بگیرد. در این میان تعدادی از مأموران قدیمی گشتاپوی آخوندی نظیر خدابنده نقش سرپل را ایفا می‌کنند. جواد فیروزمند یکی از مأموران وزارت اطلاعات در 21 تیر 84 بعد از طی یک دوره آموزشی اطلاعاتی ـ تروریستی، توسط هم‌پالکی‌های سر دژخیم سعید امامی به فرانسه اعزام شد. خدابنده به‌عنوان سرپل اطلاعات، یک نمایش مسخره تحت عنوان کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد و این مأمور جدید مزدور «فیروزمند» را با سناریو مشابه اغلب مأموران اطلاعات آخوندی، به‌طور مضحکی مدعی شد که او به شیوه یی سریع‌السیر از دست وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی گریخته و خود را به اروپا رسانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر