۱۴۰۲ مرداد ۲۷, جمعه

بریده مزدور کیست ؟ که محمد رضا اسکاردی (گلی )وهم پالگی هایش با شنیدن آن میسوزند ووارونه گوئی کرده وعمامه بزمین میکوبند . البته این خیلی کم است چون آنها الان از یک بسیجی جنایتکار از یک پاسدار آدمکش واز یک اطلاعاتی شکنجه گر بد تر اند .

 بریده مزدور کیست ؟ که محمد رضا اسکاردی (گلی )وهم پالگی هایش با شنیدن آن میسوزند ووارونه گوئی کرده وعمامه بزمین میکوبند . البته این خیلی کم است چون آنها الان از یک بسیجی جنایتکار از یک پاسدار آدمکش واز یک اطلاعاتی شکنجه گر بد تر اند . شماره ۱



تعاریف مختلفی از بریده وبخصوص الان منظورمان بریده مزور شده است ومیشود ودر ادبیات ودائره المعارف مختلف هم تعاریف کوناگونی شده است که  چون میدانید از آنها میگذریم .

اما برای اینکه تعارف خوب جا بیفتد ویا خوب فهمیده شود با بیان مصادیق آن میتوانم واقعی تر وعینی تر آن را تعریف وگویا نمود .

فرهنگ عمید چقدر قشنگ تعریف کرده بخوانید

مترادف بریده: جدا، قطع، گسسته، منقطع، ناامید، وازده


متضاد بریده: امیدوار

مترادف مزدور: اجیر، جیره خوار، خودفروخته، عامل، مزدبگیر، مواجب بگیر، عمله، فعله، کارگر ، سپاهی، سرباز، لشکری

واژه یاب دهخدا هم خیلی روشنتر بریده مزدور را تعریف کرده

۱. کسی که برای دیگری کار می‌کند و مزد می‌گیرد؛ مزدبر؛ مزدگیر.
۲. [قدیمی] کارگر.

مترادف

۱. اجیر، جیرهخوار، خودفروخته، عامل، مزدبگیر، مواجببگیر،
۲. عمله، فعله، کارگر بیکار
۳. سپاهی، سرباز، لشکری

حالا سر جمع اینها چی میشود

بریده مزدور کیست؟





البته چون این واژه گویا نیست پسوندهائی هم دارد زیرا بطور طبیعی آنهائی که مثال میزنیم در این یک دهه یا کمتر یا بیشتر به این مدارج پست نائل شده اند پس تصحیح  میکنیم اینجوری مینویسیم.

بریده مزدور بدتر از بسیجی رذل وپاسدار آدمکش واطلاعاتی متجاوز وشکنجه گر وپادو هابیلیان ومافیای نجات رژیم کیست

بریده مزدور بدتر از افرادی که نام بردیم بطور واقعی وپراتیک اینها هستند که عینا وعملا التزام قلبی وعملی به ولایت ووزارت بدنام اطلاعات داشتند  

محمد رضا اسکاردی یا گلی یا اسکاردی وگلی بام هم  چرا بریده ومزدور و...است چون مطابق تعریف فرهنگ غنی فارسی عمید ودهخداوتعاریف فرهنگ مبارزه وانقلاب

- اسکاردی داوطلب به مجاهدین پیوست بهر دلیلی وکسی هم برایش کارت دعوت نفرستاده بود.

- اسکاردی یا گلی  مدتها به درخواست خودش در سازمان بوده ونقطه انگیزش پیوستنش هم روشن است

- هر کودک هواداری هم  از آغاز تا همین الان میداند که سازمان مجاهدین چیست رهبران قدیم وجدیدش چه کسانی بودند وهستند واهداف عالی آنها هم بر مبنای آرمان ناب توحیدی وصدق وفدا وبرای سرنگونی دیکتاتور زمانه شاه وشیخ بوده وهست وجای وارونه گونه یا نشخوار اراجیف ولایتی ها ووزارتی های جنایتکار را هم بسته است  .

- اما محمدرضا اسکاردی در 22 اردیبهشت سال 90، توان تحمل پایداری و شرایط سخت مبارزه با آخوندها در اشرف را نداشت شد.

ودر ادامه این  بریدگی  ووارفتگی ناامید ی ووازدگی تاکید میکنیم :

 -به همین دلیل خود را تسلیم نیروهای عراقی  ای نمود که خود دست نشانده های خامنه ای بودند یعنی واداه وبریده ای که خود را به دو دشمن تو درتو تسلیم کرد.

یک کم به عقب تر برمیگردیم :

- پیش‌ازاین سازمان بارها وی را در معرض انتخاب و رفتن پی زندگی خودش گذاشته بود .

 - هر بار با رد گزینه‌های ابلاغ شده سازمان، بر ماندن در صفوف مجاهدین اصرار داشت.

- ازجمله در اسفندماه 89 با رد همة گزینه‌های پیشنهادی (دادن کمک‌هزینه و معرفی او به پلیس عراق توسط سازمان، اطلاع به خانواده‌اش برای بردن او به هرکجا که می‌خواهد و حضور میهمان در مناسبات سازمان تا زمانی که امکان قانونی برای فرستادن او به خارج از عراق فراهم شود) بر حضور در مناسبات تأکید کرده

و گفته بود:

 «ان‌شاءالله که جزء روسپیدان باشم و حفره و خللی در ادامه مبارزه برایم پیش نیاید هم در پیشگاه خدا و هم در پیشگاه خلق روسفید باشم».

- اما اسکاردی یا گلی درست بدلیل حفره وخلل مبارزاتی وانقلابی  برید 

- علاوه بر آن مزدور وخود فروخته هم شد -

در پیشگاه خدا وخلق روسیاه شد که این روزها اسکاردی بریدگی وخودفروشی وخیانت را جزو افتخارات خود میداند

میگوید افتخار میکنم که بریدم

افتخار میکنم که خودم را به عراقی های مزدور خامنه ای وپاسداران تروریست قاسم سلیمانی فروختم

افتخار میکنم که به زیر عبای ملا یعنی ولایت خامنه ای برگشتم وبا رذالت ووقاحت پاسداری اسم این حکومت را که جوانان در قیامهای پی در پی در خیابان ود علن یا در تظاهرات شبانه فریاد میزنند

مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی

«مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» چرا؟

https://www.youtube.com/watch?v=jDVNKzMJ_po

خروش مردم زاهدان ـ‌۲۳دی:

مرگ بر خامنه‌ای ـ لعنت بر خمینی

آخوند رسول فلاحتی در نمایش جمعه رشت ـ‌۲۳دی:

شعارها همه متوجه رهبر معظم بود

آخوند خاتمی ـ‌۲۳دی:

چرا امام مورد هجمه هست چرا مقام معظم رهبری مورد هجمه است

پس ادامه میدهیم تا ببینیم

بریده مزدور بدتر از بسیجی رذل وپاسدار آدمکش واطلاعاتی متجاوز وشکنجه گر وپادو هابیلیان ومافیای نجات رژیم کیست ؟

اسکاردی یک مثال ونمونه است که ریل التزام قلب ،زبان وعمل را در به ولایت  سفیانی خامنه ای ووزارت بدنام رفته ولیاقت مزدوری را دارا میباشد چرا؟

۱-چون نامبرده پس از تسلیم خود به نیروهای عراقی، به سرپل وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در عراق، موسوم به هتل مهاجر منتقل گردید

۲-درهتل مهاجردر اختیار نیروهایاطلاعاتی و امنیتی پسرخواندة ولی‌فقیه طلسم شکسته در عراق و مأموران وزارت اطلاعاتدر سفارت رژیم در بغداد قرار گرفت

۳-تا قبل از برگشت به زیر حاکمیت آخوندها، علاوه بر تخلیه اطلاعاتی جهت حملات بعدی علیه اشرف، برای مصارف اطلاعاتی و تروریستی دیگر نیز بکار گرفته شود.

۴-بی‌شک، همه مزدوران، مأموران و گماشتگان اطلاعات آخوندی و هر آن‌کس که برای کشتار اشرفی‌ها و در خدمت آخوندهای جنایت‌کار، زمینه‌سازی کرده و می‌کند، بریده مزدور بدتر از بسیجی رذل وپاسدار آدمکش واطلاعاتی متجاوز وشکنجه گر وپادو هابیلیان ومافیای نجات رژیم یعنی همدست فاشیسم مذهبی، در جنایت علیه بشریت و قتل‌عام مجاهدین است و بی‌تردید به‌پای میز محاکمه و عدالت و قانون کشانده می‌شود و باید پاسخگوی جنایتش باشد.

۵- روز نهم تیرماه 90 کمتر از سه ماه پس از جنایت بزرگ ارتش تحت امر مالکی در اشرف (کشتار 19 فروردین)که به شهادت 36 تن و جراحت صدها تن از ساکنان بی‌سلاح و بی‌دفاع اشرف با گلولة مستقیم منجر شد، محمدرضا اسکاردی و سه تن دیگر از «وارفتگان» صحنه جنگ!(زهرا میرباقری، غفار بال‌افکنده و عین‌الله شعبانی)توسط وزارت دفاع «عراق»! به‌منظور سفیدسازی دولت مالکی از این جنایت بزرگ در یک شوی کثیف و مسخرة مطبوعاتی شرکت کرده و به توجیه جنایت انجام‌شده از سوی ارتش مالکی پرداختند که معنای واقعی بریده مزدور بدتر از بسیجی رذل وپاسدار آدمکش واطلاعاتی متجاوز وشکنجه گر وپادو هابیلیان ومافیای نجات رژیم یعنی همدست فاشیسم مذهبی، در جنایت علیه بشریت و قتل‌عام مجاهدین را اثبات کرده ومیکنند .

۶-اسکاردی در حال حاضر یک مأمور وزارت بدنام اطلاعات و عامل فشار و سرکوب هواداران و خانواده‌های مجاهدین در استان مازندران می‌باشد.

۷- اسکاردی علاوه بر این به نشخوار جویده ها وبسیاری مواقع پس داده های ولایت یا وزارت  در سایتهای وزارت اطلاعات ، مافیای هابیلیان هاشمی نژاد ومافیای دست ساز هابیلیان ،نجات  عمامه زمین میزنند وکاغذ سیاه میکنند.

۸-اسکاردی و بریده مزدور بدتر از بسیجی رذل وپاسدار آدمکش واطلاعاتی متجاوز وشکنجه گر وپادو هابیلیان ومافیای نجات رژیم یعنی همدست فاشیسم مذهبی مانند شعبانی صالحی وعلی مرادی وابراهیم خدابنده پمسعود خدابنده ...




مانند عنتر توسط لوطی های وزارت ودژخیمان قضائیه جلادان  اخیرا درمیزان فارس وتسنیم وبخصوص  ایرنا برای اینکه آبی بر جگر سوخته خامنه ای  که از ترس قیام دارد سکته میکنند خوش رقصی ومیدان داری میکنند.

ادامه دارد



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر