۱۴۰۲ مرداد ۱۲, پنجشنبه

معرفی وکالبد شکافی یک مزدوربنام ایرج صالحی واینکه از کجا به کجا رسیده وپشتش چه کسانی هستند

 معرفی وکالبد شکافی یک مزدوربنام ایرج صالحی  واینکه از کجا به کجا رسیده وپشتش چه کسانی هستند.


ایرج صالحی  هادی شبانی علی مرادی ...مزدوران وزارت اطلاعات ونشخوار کنندگان فضولات ایرنا فارس وپس ماده های وزارت بد نام اطلاعات




ایرج صالی از کسانی بود که در شرایط سخت مبارزه ودر شرایط جنگی عراق که یک جنگجو مبارزه بیشتری میکند خیانت کرد  وبه تیف رفت وبعد هم زیر قبای ملا وزیر چتر وزارت اطلاعات مزدوری وپادوئی وجنایت کرد تا به این نقطه رسید 

خودش در مصاحبه با ارگان سپاه بنام فارس میگوید 



 صالحی: من ایرج صالحی هستم متولد سال 44 و اهل آمل.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به خاطر فضای آزادی که به وجود آمده بود، همه گروه‌های سیاسی فعالیت آزادانه داشتند و از همان ایام بود که من با سازمان مجاهدین آشنا شدم و کم‌کم تحت تأثیر دوستان و همکلاسی‌ها و خواندن برخی کتاب‌ها و جزوات مربوط به شهدای سازمان در زمان شاه، شروع به فعالیت کردم و نهایتاً سال 64 از کشور خارج شدم و 19 سال بعد، یعنی در سال 83 از این اشرف فرار کردم و به کمپ آمریکایی‌ها به‌نام «تیف» پناه بردم و سال 84 هم به ایران(زیر قبای ولایت ووزارت ) برگشتم.

بیشتر بدانید 

ایرج صالحی دیگر گماشته اطلاعات آخوندی گفت: «در ایران … با ما برخورد خوبی شد، حتی وقتی در قرنطینه بودیم… وقتی به ایران آمدیم به ما گفتند … اگر استعلامی از گذشته شما می‌خواستند، ما کمک می‌کنیم… اگر کار خوبی کنید، پاداش آن را می‌گیرید و اگر کار بدی کنید مجازات می‌شوید». (اینترلینک – ۱۱ مرداد ۹۵)

این حرف خیلی روشن است 

ایرج صالحی را وزارت اطلاعات برده قرنطینه وخودش میگه با ما برخورد خوبی کردند معلومه که تو دهنش گذاشتند مثل الان که حرفهای وزارت بد نام ملاها را نشخوار میکند ، وزارت اطلاعاتی که ستار بهشتی وبلاگ نویس را شکنجه کرد تا شهید شد وبا مهسا امینی چه ها که نکردند تا شهید شد ولی با ایرج صالحی صالحی بر خورد خوب کردند!!!  .

مهم این تکه است :

وزارت اطلاعات گفت :

اگر کار خوبی کنید پاداش آنرا میگیرید .

واین واداده خائن که با خفت اول نزد آمریکائی ها وتیف گریخت بعد هم همانجا مزدور اطلاعات شد .

ندامت های زبونانه و فروختن هویت اعتقادی

یعنی اول هویت اعتقادی اش را زیر پا گذاشت وعلاوه بر غلط کردن گوئی های بیشمارخیانت کرد وبه یک نادم وخائن تبدیل شد 

از دست دادن هویت انسانی 

 دوم هویت انسانی اش را زیر پا گذاشت وخودش را به دشمن مردم ایران وجوانان وزنان این مرز وبوم فروخت ودر اوج خیانت همه اطلاعاتش را داد.

یک شکنجه گر ودژخیم تمام عیار 

 وسوم اینکه الان تبدیل به یک دژخیم اطلاعاتی شد که علاوه بر نشخوار اراجیف وفضولات ارتجاعی خمینی وخامنه ای ومصیاح یزدی وشاگردانش به اعتقادات مردم وآرمانهای جوانان میهن با فرهنگ لمپنی ولایتی ووزارتی توهین میکند وبرای خمینی وجنگ ضد میهنی وسپاه جهل وجنگ وجنایت وارگان تبلیغاتی ومطبوعاتی اش یعنی خبرگزاری فارس علیه مردم وقیام مردمی تبلیغ میکند .

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در واقعه قتل‌های محفلی کرمان، تعدادی از اعضای ... وی از

 صادرکنندهٔ فتوای قتل در جریان قتل‌های زنجیره‌ای می‌باشد



مصباح یزدی؛ شیخی که پابوس خامنه‌ای شد و به او نواب زمان لقب داد





شکنجه گر خانواده ها در پوش مافیای انجمن نجات ،دست ساز هابیلیان ووزارت بد نام اطلاعات 

چهارم به شکنجه دستگیری وفشار وآزار واذیت خانواده های مجاهدین میپردازد مشغول جاسوسی وسرکوب قیام آفرینان وجوانان شورشگر  میپردازد .

خیانت به مردم ودر خدمت خمینی وخامنه ای وسپاه ضد خلقی وقاسم سلیمانی جلادوخاک پاشیدن به چشم مردم در خالی که سالیان است که در کف خیابان شعار مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی ومجسمه های قاسم سلیمانی را در میادین شهر با شجاعت و ریسک پذیری مافوق تصور به آتش میکشند





ایرج صالحی مزدور اما بطور تهوع آوری در زیر عکس خمینی وخامنه ای لم داده وبا فارس ارگان حکومتی سپاه پاسداران وایرنا روزنامه حکومتی خامنه ای مصاحبه کرده وفضولات تکراری آخوندها ووزارت بد نام اطلاعات را باز نشخوارمیکند .

پادوئی محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده مافیای هابیلیان متعلق به وزارت بد نام اطلاعات 

مدت زیادی زیر کنترل وآموزش مافیای هابیلیان وسرکرده قاتل وجنایتکارش محمد جواد هاشمی بوده ومانند بوزینه وعنتر توسط لوطی های این مافیای وابسته به وزارت اطلاعات در شهرهای مختلف میهن از فارس گیلان تهران سمنان ویزد معرکه گیری ومیدان داری میکردند.


محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده مافیای هابیلیان مربوط به وزارت بد نام اطلاعات


زمینه سازی عملیات تروریستی و قتل عام با حضورپشت سیاج اشرف ۳ 

https://iran-efshagari.com

نکته مهم این بود هر چه ایرج صالحی میکرد وزارت وولایت بیشترش را میخواست تا اینکه آنها را با خفت وخواری زیاد پشت سیاج های اشرف بردند تا علیه مجاهدین یقه درانی وفحاشی وجنگ روانی راه بیندازند وزمینه های کشتار مجاهدین وقتل عام آنها را فراهم کنند که کردند.

روی لینک کلیک کنید 

مزدوران وزارت تحت عنوان خانواده و فحاشی با 320 بلندگو در اشرف 

مزدوران هادی شبانی وایرج صالحی پشت سیاج اشرف ۱ برای زمینه سازی کشتار

حضور در داخل زندانها رژیم

اینها ولایت ووزارت را قانع نکرد آنها را به داخل زندانها بردند تا زندانیان را بشکنند شکنجه وتیر خلاص زدند تا کمی به انها اعتماد ولای شود وعلاوه بر ایمان لفظی به ولایت فقیه التزام عملی هم داده باشند .https://farsi.alarabiya.net/iran/

نشخوار اراجیف وفضولات شاگران مصباح یزدی وقضائیه جلادان ورئیسی

 وقتی باز هم افاقه نکرد ، ایرج صالحی وسایر هم پالگی هایش چون هادی شعبانی -شبانی  واسکاردی -گلی و... برای شیطان سازیهای بیشتر با فاشیستی ترین جناح های ولایت فقیه از مصباح یزدی که فرمان قتل های زنجیره ای را داد

 تا رئيسی که جلادقتل عام است تا قوه قضائیه جلادان وآموزش دیدگان دانشکاه موسوم به امام صادق که دژخیمان شکنجه گر واطلاعاتی ها آدم کش را پرورش میدهد دست بدست هم دادند تا اراجیف وتفاله ها وفضولات ولایتی ووزارتی را باز نشخوار کنند که ایرج صالحی شعبانی ومرادی و... هم اینک  به این کارضد ایرانی وضد مردمی مشغول اند. 


بیشتر بخوانید
پور احمد يا قربانعلي پوراحمدي وافشاي جنايات اين مزدور اطلاعات شاخه گيلان 
 گماشته هاي بي مصرف ، پادوهاي بيمقدارواسيران مافياي ولايت ووزارت اطلاعات از فرانسه ،هلند تاالمان واز عراق تا تهران و.....

غلامرضا صادقی جبلی مزدور اطلاعات آخوندی کیست؟

نقش رذیلانه ایرج مصداقی در قتل عام مجاهدین قبل و بعد از آن  1

ايرج مصداقي( قسمت اول) ازعاملان وزمينه سازان جنايت عليه بشريت قتل عام 52قهرمان شهيد

 و7گروگان اشرفي

ابراهيم خدابنده برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم) از عاملان قتل عام 10شهريور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است.

https://fa.wikipedia.org


https://farsi.alarabiya.net/iran

عباس صادقي نژاد بريده مزدور اطلاعات بدعوت يك باند اطلاعاتي در اردبيل به اردبيل رفت


قربانعلی پو احمدی قاتل وهمدست هادی شعبانی ازمزدوران انجمن نجات وزارت اطلاعات شاخه گیلان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر