۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

داوود باقر وند ارشد بریده خائن در دایره نمد مالی ودژخیم سازی غلامحسین اژه ای وآموزشهای وزیراطلاعات علوی وزیر اطلاعات احمدی نژادبمدت ۹ سال وخوش رقصی در پرگار آیت الله بی بی سی قسمت سوم

 داوود باقر وند ارشد بریده خائن در دایره نمد مالی ودژخیم سازی غلامحسین اژه ای وآموزشهای وزیراطلاعات علوی وزیر اطلاعات احمدی نژادبمدت ۹ سال  وخوش رقصی در پرگار آیت الله بی بی سی  قسمت سوم 


داوود باقر وند بریده خائن در دایره نمد مالی ودژخیم سازی غلامحسین اژه ای وآموزشهای وزیراطلاعات  محمود علوی وزیر اطلاعات  پاسداراحمدی نژاد بمدت ۹ سال 


در قسمت اول اشاره کردیم به مقداری از سوابق تاریخی آیت الله بی بی سی که چگونه امداد رسان شاه وآیت الله ها بوده وبه مقام آیت اللهی هم بهمین دلیل رسیده است ودر همین قسما اول اشاره ای مختصر کردیم به بریدگی مزدور اطلاعات وقاسم سلیمانی یعنی سپاه تروریستی قدس .

در قسمت دوم هم به بریدگی که خود داوود باقر وند با دست خودش نوشته اشاره کردیم بعلاوه حکم اخراج تا دیگر آیت الله بی بی سی نتواند این بریده خائن مزدور اطلاعات را یکی از مسئولین ارشد مجاهدین قالب کند .

در قسمت سوم بوی تعفن بریدگی وخیانت داوود باقروند آنقدر بالا گرفت وبرخی ها که قبلا با او بودند هم دماغشان را گرفتند واز این مردار متعفن که با دمیدن روح آیت الله های ایران وقاسم سلیمانی جان میگیرد یا در خارج هم با باد کردن آیت الله بی بی سی مقداری مشام آزاری این تعفن تلاش میشود که کم شود .

در این قسمت حرفهای ما نیست وحرف افرادی است که با او بخاطر همین تعفن بریدگی ویا...یا در تیف یا در بیرون تیف دعوا داشتند :

 آنها در رابطه با بریدگی داوود باقر وند نوشتند :

 ..... و در اینجا جالبه بریدگی خود از مبارزه در تیف را با وقاحت تمام توجیه کرده و بیان داشتی:

 در همین رابطه بود که می دانستم اگر به خارجه بیایم برای همیشه شانس درک حقایقی را که در پی آن بیش از سه دهه از عمرم را  گذاشته بودم از دست میدهم. من .... پذیرفتم که بروم داخل یعنی زیر عبای آیت الله .

 پذیرفته بودم که بلافاصله مرا ببرند به اوین.

 ولی به یک چیز یقین کامل داشتم ..... و حاضر شدم که برای رسیدن به یقین بهای آنرا بپردازم. در خودم این توان را میدیدم.

این جیمزباند بازی چیه که می خواهید به خورد خلق الله بدهید چرا به شعور و درک مردم توهین و تعدی می کنید؟!!!!!

 

داوود باقر وند ظاهرا در تیف هم به فردی که در تیف بود گفته بود 

....خسته شدم واقعا دیگر نمی کشم و...اعلام بریدگی کرده وتصمیم داشت علیه خلق ومردم به زیر عبای اژه ای ومحمود احمدی نژاد برود 

بوی تعفن را میشنوید تا کجا رسیده بود اما بی بی سی به همین مرده متفن اطلاعاتی وجاسوس ونوکر قاسم سلیمانی رنگ ولعاب یکی از مسئولین سازمان را میزند ولی معلوم است بی بی سی مجبور است آیت الله ها ایران را با همین مردارخواری ها سرپا یا یک مقداری سرپا نگهدارد که واقعا چقدر پست ومشمئز کننده است .

یکی از افراد تیف هم نوشت : 

در ثانی طبق اخباری که در سطح تیف وما بین جداشدگان شایع شد 

خواهر بزرگ و یا یکی از خویشاوندانت راه را برای شما نزد

 وزارت بد نام اطلاعات باز کرده بود. از ابتدا هم خیلی از

 جداشدگان فهمیدند قصد رفتن به ایران را دارید. 

همین فرد از داوود باقر وند سئوال میکند :

این چطوری و چگونه است که شما این همه توان مالی داری و طبق نوشته های خودت تا به حال چند کشور رفته ای و سر از پارلمان اروپا  و ... در آوردی. نوشته اید در ایران وزارت اطلاعات گفته: 

دو کار نمی توانید بکنید:

 الف: در انتخابات ریاست جمهوری نمی توانید کاندید شوید. 

  ب: برای مجلس نیز نمی توانید کاندید شوید.

 در حالی شما این فاکت ها را از وزارت اطلاعات آوردی که خیلی از جداشدگان که با شما بودند در ایران اجازه نداشتند درس بخوانند و یا گواهی نامه رانندگی بگیرند. اما در مقابل شما همه کاره یک شرکت راه سازی شدی. حالا بعد از سالها ذوب شدگی در ولایت فقیه با پاسپورت و امکانات حکومت جرم و جور و فساد رسیدی اروپا 

همینجوری فرد دیگری خطاب به باقروند ایمیل داده بود ...

که جواب ایمیلش که نوشته بود در همین رابطه درخواستم این بود که در واقع دست ما را بگیری و در این راه کمکمان بکنی را اینگونه دریافت کرد:

 البته این نوشته آنقدر بوی تعفن بریده مزدور ومردار ولایتی ووزارتی را بیان میکند که تا کیلومترها تعفن آن مشام آزار است نه فقط ما بلکه همه را میازارد .

جواب در خواست داوود باقر وند که مثلا بیا متحد شویم یا سازمانی بسازیم یا بمن کمک کن تین بود 

اگر در آنزمان بهر دلیلی قادر نبودی معنای راه درست و اصولی را دریابی و خود را به لجن رژیم آلودی.... امیدوارم از موقعیتی که برایت فراهم شده قبل از هر چیز به این آلودگی بیندیشی و تلاش کنی قبل از هر چیز از آن خلاصی بیابی.

بدون شک هم اکنون پیوندهای بسیار بیشتری با رژیم داری

 و در چنگال آنها اسیر هستی، اگر هم بصورت فیزیکی اسیر

 دست آنها نیستی شک نکن که اسیر کامل ذهنی و فکری آنها

 هستی..... 

وبسیاری حرفهای دیگر از جمله برو همه گندگاریهای ۹ سال

 زیر عبای اژه ای وعلوی را بنویس وافشا کن 

پس آن حرف ما در قسمت ۱و۲ ومقداری هم

 اسنادی که بریدگی داوود باقر وند را عیان

 میکرد واینهم حرف دیگران در قسمت سوم

  آیا بی بی سی واقعا روی یک مرده متعفن یا

 چیزی شبیه ... لگد نکرد که گندش عام گیر

 شده است ؟ چرا همینطور است 

حالا مافیای نجات رژیم در مازندران صالحی

 وشبانی دل خوش کنند که مرداربریده مزدوری با روح آیت الله

 بی بی سی زنده یا مشروعیت پیدا میکند واین مرده وخامنه ای

 ورژیم وبریده ها ووزارت وولایت هم معتبرمیشوند اما قیام در راه است واجازه خوشرقصی های این مدلی را در زیر عبای ملا ویا در تاتر های استعماری وبوق های تبلیغاتیشان را نمیدهند 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر