۱۴۰۲ مرداد ۲۵, چهارشنبه

بخش از سوابق جنایت کارانه یک مامور اطلاعات مسعود خدابنده در کتاب واواک در خدمت ایت الله ها

 بخشی از سوابق جنایت کارانه یک مامور اطلاعات مسعود خدابنده در کتاب واواک در خدمت ایت الله ها


رابطه مسعود خدابنده واسد الله اسدی عضو اطلاعات وسپاه تروریستی قدس در بغداد دهه۸۰ و...


اعزام به عراق

فعالیت‌های مأموران وزارت اطلاعات به کشوری که در آن مستقر هستند یا حتی به اروپا محدود نمی‌شود؛ یکی دیگر از صحنه‌های فعالیت این مزدوران، شرکت در تورهای تروریستی ـ اطلاعاتی مستمر و طولانی وزارت در عراق است. جایی که دشمن اصلی آخوندها حضور دارد. 

اسدی تروریست بمب گذار وطباطبائی از سپاه تروریستی قدس در عراق با خدابنده رابطه داشت 



زمینه‌سازی‌های رژیم آخوندی برای اقدامات تروریستی علیه ساکنان اشرف

از اوایل بهمن‌ماه سال 86 رژیم آخوندی گروهی از عوامل اطلاعات و نیروی قدس را از داخل و خارج ایران برای توطئه و زمینه‌سازی اقدامات تروریستی علیه اشرف به عراق فرستاده و در ارتباط مستمر با سفارت این رژیم, در هتل منصور بغداد مستقر کرد.

بعضی از عوامل وزارت اطلاعات و نیروی قدس که در هتل منصور بغداد مستقرشده بودن رضا اکبری نسب و مزدور مسعود خدابنده بودند. فردی بنام طباطبایی از نیروی تروریستی قدس و...رابط آن‌ها بود.

در روز 18 بهمن پاسدار کاظمی قمی سفیر رژیم در بغداد در هتل منصور با آن‌ها ملاقات و آن‌ها را توجیه کرد.

به دنبال این زمینه‌سازی‌ها، در 19 بهمن 86 تروریست‌های وابسته به نیروی قدس ایستگاه پمپاژ آب شهر اشرف را با 300 کیلوگرم تی ان تی منفجر کردند و آب اشرف و 20 هزار تن از اهالی منطقه قطع شد.

مسعود خدابنده مأموریتش در این زمینه را طی مسافرت‌های چندماهه به عراق و طرح شکایت‌های مجعول از مجاهدین، نزد قوه قضاییه عراق به اجرا درمی‌آورد وی در آذر ۸۶ همراه با گروهی از مأموران اطلاعات و نیروی قدس از داخل و خارج ایران آمده بودند، به عراق رفتند و در طبقه سوم هتل ‏منصور بغداد مستقر شدند و تحت امر سفارت رژیم و تحت سرپرستی و آموزش مأموران قدس و اطلاعات آخوندی به اسامی طباطبایی، نوبخت و اسدی قرار گرفتند. 

همه صورتحساب‌های هتل توسط سفارت رژیم ایران پرداخت می‌شد. مزدوران ابتدا در سمینار مسخره ای تحت عنوان «مبارزه با تروریسم» شرکت داده شدند که با حضور ۲۰ نفر از عوامل و جیره‌خواران رژیم برگزار شد. ببینید عین خبر ازتلویزیون حکومت دست نشانده عراق

گزارش تلویزیون العراقیه از سمپوزیوم بغداد

تلوزیون العراقیهسه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387



 معاون نخست وزیر بسام الحسینی از سازمان های اجتماعی در عراق و همچنین بقیه سازمان هایی رسمی و غیر رسمی در جهان برای محو گروه های تروریستی و مسدود کردن منابع مالی این گروه های تروریستی برای شرکت در کنفرانس دعوت کرد.

معاون نخست وزیر بسام الحسینی از سازمان های اجتماعی در عراق و همچنین بقیه سازمان هایی رسمی و غیر رسمی در

جهان برای محو گروه های تروریستی و مسدود کردن منابع مالی این گروه های تروریستی برای شرکت در کنفرانس دعوت کرد.

در این کنفرانس که به دعوت مرکز و تحقیقات بین المللی برگزار شد عده ای از محققین و آگاهان در مبارزه با تروریسم حضور داشتند و در رابطه با اعمال تروریستی و بررسی منابع تأمین مالی و مسدود کردن آن ها بحث شد.

 

دانلود گزارش تلویزیون العراقیه از سمپوزیوم بغداد

 

مسعود خدابنده مشاور مالکی نخست وزیر عراق

 مسعود خدابنده هم در زمره این مأموران مستقر در هتل منصور بغداد، در انفجار لوله‌های آب‌رسانی اشرف و زمینه‌سازی‌های تروریستی مربوطه شرکت داشت. این اقدامات جنایت‌کارانه به‌تفصیل در نشریه مجاهد ۸۹۲ ـ ۲۰ بهمن ۸۶ افشاشده است (لینک به نشریه مجاهد ۸۹۲) تا اینجا فقط به بخش کوچکی از اسناد و اطلاعات مربوط به شبکه‌های اطلاعاتی رژیم در اروپا و برخی از عناصر این شبکه و مأموران اطلاعاتی را اشاره کردیم. در مطالب بعدی ابعاد دیگری از جنگ روانی و نقش مأموران گشتاپوی را بازخواهیم کرد اما تا همین‌جا روشن شد که وزارت اطلاعات که کار اصلی مقابله با سازمان مجاهدین و مقاومت ایران را بر عهده دارد، مأموران خودش را چگونه و با چه تمهیداتی در خارجه مستقر کرده و چگونه اهداف جنایتکارانه خودش را به وسیله آن‌ها پیش می‌برد؛ اما درعین‌حال دیدیم افشاگری‌هایی که در مورد همین طرح و برنامه‌ها، توسط مجاهدین و مقاومت ایران ارائه‌شده و بخصوص گزارش مشترک وزارت دفاع و کنگره آمریکا، چه ضربه مهلکی به این طرح و برنامه دورودراز وارد کرده و چطور دشمن و مأموران آن‌ها را به فغان و فریاد واداشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر