۱۳۹۵ مرداد ۳, یکشنبه

دادگاه آلمان جاسوس وزارت اطلاعات را به زندان محکوم کرد بقیه مزدوران وزارت اطلاعات رااز آلمان اخرج کنید


دادگاه آلمان جاسوس وزارت اطلاعات را به زندان محکوم کرد بقیه مزدوران وزارت اطلاعات رااز آلمان اخرج کنید

همانطوری که میدانید در یک محاکمه علنی (که رژیم ایران سعی بسیاری نمود تا این دادگاه برگزار نشود) یک جاسوس وزارت اطلاعات که علیه مجاهدین وشورای ملی مقاومت جاسوسی میکرد محاکمه شد وبه حدود 2.5 سال، زندان محکوم گردید .
دادگاه یاد آوری نمود که وزارت اطلاعات مزدورانش علیه مجاهدین وشورای ملی مقاومت اطلاعات جمع آوری کرده وبرای وزارت اطلاعات ایران فرستاده است .
از آنجا که بسیاری از مزدوران وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس هم اکنون در آلمان مشغول شانتاژ وشیطان سازی وجمع آوری اطلاعات  اند از دولت آلمان میخواهیم که افراد زیروکلیه مزدوران سپاه قدس واطلاعات را به دادگاه کشانده وآنها را بعنوان عناصر نامطلوب برای آلمان وخطرناک برای پناهندگان ایرانی محاکمه واز آلمان اخراج نماید
در همین رابطه آقای اتو برناردبعد از حکم دادگاه علیه مزدور وزارت اطلاعات رژیم  اشاره کردند :
ما مطئنیم که دهها جاسوس دیگر در آلمان حضور دارند و ما امیدواریم که این تحول یک علامت به همه آنها بفرستد که افراد اجازه ندارند تصور کنند می‌توانند در آلمان دست به اقدامات غیرقانونی بزنند و مجازات نشوند.
 

مصاحبه اتو برنهارد رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد که ریاست آن را از چند سال پیش من برعهده دارم، از این‌که بالاخره یک جاسوس ایران در آلمان نه تنها دستگیر بلکه محکوم شده است استقبال می‌کند. با دو و نیم سال حبس به‌عنوان مجازات تازه خیلی به او ارفاق شده است. این جاسوس اعتماد شهروندان و به‌طور خاص ایرانیان مقیم این‌جا را مورد سوء‌استفاده قرار داد تا برای رژیم ظالم حاکم بر ایران جاسوسی کند. من بر این عقیده هستم که برخی از این اطلاعات که نهایتاً در اختیار [رژیم های] ایران و عراق قرار گرفته موجب شد تا ساکنان کمپهای اشرف و بعداً لیبرتی تهدید شوند و مورد حمله قرار بگیرند، حملاتی که منجر به کشته‌های زیاد شده است. ما نگران این هستیم که خیلی اطلاعات در مورد آن ساکنان از طریق این جاسوسها به [رژیم] تهران رسیده باشد.

برای ما این قضیه یک دلیل اثباتی است که رژیم حاکم بر ایران که به‌عنوان یک رژیم معتدل تبلیغ می‌شود، کمافی السابق از ابزارهای سخت و خشن استفاده می‌کند. اپوزیسیون را در داخل کشور – جایی که اپوزیسیون رسماً اجازه حضور ندارد – تعقیب، محکوم و اعدام می‌کند و همزمان اعضای اپوزیسیون در خارج کشور از جمله در آلمان مورد جاسوسی قرار می‌گیرند تا فعالیتهای این مخالفان را با مانع مواجه کنند.


با این زمینه می‌خواهم یکبار دیگر آنچه را که در ابتدای صحبت گفتم تکرار کنم: ما استقبال می‌کنیم از محکومیت این جاسوس. این تحول برای ما دلیل برای این هست که رژیم ایران رژیمی است که نمی‌خواهد با دموکراسی سر و کار داشته باشد بلکه حاکمیتی است که می‌خواهد با استفاده از هر ابزاری خود را در قدرت نگه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر