۱۳۹۵ تیر ۱۷, پنجشنبه

حمله موشکی به لیبرتی - بریده مزدوران اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که پشتیبان ،مزدوران شلیک کننده بودند

حمله موشکی به لیبرتی - بریده مزدوران اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که پشتیبان ،مزدوران شلیک کننده بودند

تصميم حمله موشكي از سوي خامنه اي در واكنش به روند انتقال ساكنان از عراق گرفته شد و هدف آن گرفتن تلفات هر چه بيشتر از مجاهدين بود. اين مأموريت را قاسم سليماني سركرده نيروي تروريستي قدس و پاسدار سرتيپ ايرج مسجدي معاون او به شبه نظاميان ابلاغ كردند.
موشكهاي شليك شده 50 فروند موشك 240 ميليمتري موسوم به فلق 1 ساخت صنايع سپاه پاسداران بود. وزن اين موشك 111 كيلوگرم و كلاهك جنگي آن 50 كيلوگرم است و داراي سوخت جامد و دو مرحله یي ست. برد اين موشكها 10 كيلومتراست.
این عملیات از بیت خامنه تا شلیک ازسکوی پرتابش در عراق که توسط حشد الشعبی عصائب وکتائب صورت گرفته است پشتیبانان زیر را داشته است گه همگی وصل به وزارت اطلاعات .سپاه پاسداران هستند.
محمد جوادهاشمی نژاد سرکرده مافیای جنایت کاران بنام هابیلیان وانجمن نجات استانها
مسعود خدابنده وسایت ایران اینترلینگ سایت پوششی وزارت اطلاعات که نوشته های بریده مزدوران ویا خطوط وزارت اطلاعات را رله ولینک میکند.
سبحانی باقروندارشد وحسین نژاد وبریده مزدوران فرانسه وآلمان که گماشته ها .پا دوهای وزارت وسپاه قدس هستند این عملیات جنایت کارانه را زمینه سازی وپشتیبانی کردند .
این جنایت کاران از ترس انتقام خشم خلق وحشت نامه ای را بیرون دادند که بگویند ما نبودیم تا خود را از مجازات برهانند واسم خود را فعال حقوق بشر گذاشتند تا آب که از آسیاب افتاد به مزدوری خود برای سپاه واطلاعات وعلیه لیبرتی واشرفیان ومردم ایران ادامه دهند
بخشی از تصاویر مزدوران را که پشتسبانان حمله موشکی به لیبرتی بودند رادر زیر میبینید



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر