۱۳۹۵ مرداد ۱, جمعه

«علي مرادي» بسیجی دهان گشادوگماشته سپاه تروریستی قدس ومأمور وزارت اطلاعات كيست؟


«علي مرادي» بسیجی دهان گشادوگماشته سپاه تروریستی قدس ومأمور وزارت اطلاعات  كيست؟



«علي مرادي» يك مستخدم وزارت اطلاعات رژيم آخوندي است كه در جاسوسي و سركوب هواداران مقاومت ايران در لرستان بكار گرفته مي‌شود. او از‌جمله مزدوران اين وزارت آدمكش است كه در زمينه‌سازي كشتار مجاهدان در اشرف و ليبرتي نقش داشته و درصحنه و پشت صحنة اعزام اجيرشدگان منفور ولي‌فقيه ارتجاع به اشرف و ليبرتي انجام‌وظيفه مي‌كند.
– وي در نقش كمك بازجو براي شكنجه و درهم شكستن زندانيان هوادار مجاهدين در سياهچالهاي دشمن ضد بشري ظاهر و به‌صورت حقارت باري درصدد اثبات وفاداري خود به‌نظام پليد آخوندي است.
– او بارها از سوي گشتاپوي آخوندي عليه كارزار ميهني خروج مقاومت ايران از ليست‌هاي ارتجاعي – استعماري در نقش سياهي‌لشکر براي ابقاي رشيدترين و پاک‌بازترين فرزندان ايران در ليست‌هاي آخوند پسند استعماري بكار گرفته شد.
– وي به‌عنوان خائني پيوسته به دربار ولي‌فقيه خون‌ريز ارتجاع، در تلاش‌هاي اطلاعات آخوندي براي سندسازي عليه رئيس‌جمهور مقاومت و واردکردن دروغ و دغل در آن، به همراه تعداد ديگري از مأموران وزارت بدنام از ايران به فرانسه برده شد تا در دستگاه ديپلماسي امنيتي رژيم بكار گرفته شود، هرچند بي‌مقدارتر از آن بود كه يك قضاييه مستقل وقعي به او بگذارد.
– او يكي از عوامل جنگ رواني عليه رزمندگان آزادي در اشرف در سيرك وحوش ولايت در اطراف آن به مدت 677 روز و فحاشي با 320 بلندگو در طول شبانه‌روز بود. جنايتي كه زمينه‌ساز كشتار وحشيانه و ضد بشري دهم شهريور 92 و شهادت 52 مجاهد بي‌سلاح در آنجا بود.

شركت در سيرك وحوش ولايت در اطراف اشرف

سيرك وحوش ولايت از بهمن‌ماه 88 در توافق بين خامنه‌اي و پسرخوانده او مالكي در اطراف اشرف برپا گرديد تا زمينه‌ساز كشتار و نابودي مجاهدان شود. علي مرادي بارها جهت اجراي مأموريت به اين چراگاه اعزام شد تا با 320 بلندگو ياوه‌هاي 3 دهة گذشته وزارت اطلاعات عليه مناسبات و تشكيلات مجاهدين را تكرار كند. او در تاريخ 26 آبان 89 / 3 دي 89/21 بهمن 89/ 7 ارديبهشت 90/اول خرداد 90/2 تير 90/ 14 مهر 90/ 28 آذر 90/… براي جست‌وخيز در سيرك ولايت در عراق حضور علني داشت.

جنگ رواني براي زمينه‌سازي كشتار مجاهدين

آخوندها در تابستان سال 92 به برگزاري تعدادي نمايش در شهرهاي مختلف اقدام كردند. هدف از برگزاري اين نمايش‌ها مقابله با استقبال اجتماعي از مجاهدين به‌خصوص در ميان جوانان و جنگ رواني براي آماده‌سازي قتل‌عام و كشتار در دستور ِمجاهدان اشرف در 10 شهريور 92 بود. يكي از اين نمايش‌ها در سنندج برگزار شد كه عروسك روي صحنة آن مزدور علي مرادي بود. خبرگزاري وزارت اطلاعات موسوم به مهر در همين رابطه نوشت: «از روز گذشته نمايشگاه و همايش دوروزه دگرديسي در [مجاهدين] در سنندج آغاز به کار كرد كه در همايش سه تن از اعضا سابق [مجاهدين] به بيان فعاليت‌هاي [سازمان] خواهند پرداخت و نشست پرسش و پاسخ نيز با حضور آن‌ها برگزار مي‌شود.
در اين همايش و نمايشگاه كه به همت اداره كل اطلاعات استان كردستان برگزار مي‌شود، هم‌چنين نحوه پيوستن اعضا و … براي افراد حاضر نيز بازگو مي‌شود». (خبرگزاري مهر آخوندي 5 تير 92)
اين مزدور هدف از برگزاري اين‌گونه نمايش‌هاي مسخره را چنين رله كرد: «در تاريخ 20 اسفند 92 ابراهيم خدابنده و علي مرادي… در مرکز صداوسيماي کرمانشاه حضور به هم رساندند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند… مرادي روي آوردن [مجاهدين] در فضاي مجازي… را در جهت پيشبرد اقدامات… خود به شکل نرم در بين قشر جوان جامعه تشريح کرد». (انجمن عدالت آخوندي 27 اسفند 92)
و «[مجاهدين] در کمپي به نام ليبرتي -به معناي آزادي- براي پناهندگي به کشورهاي مختلف به سر مي‌برند و به فضاي مجازي روي آورده‌اند و سعي در فريب جوانان و دانشجويان دارند و به شکل‌هايي مانند خبرنگار، انجمن‌هاي خيريه، حمايت از حقوق بشر و … جوانان را جذب مي‌کنند و به جوانان که از فضاي مجازي استفاده مي‌کنند، توصيه مي‌کنم که مراقب باشند». (سايت وزارت اطلاعات موسوم به مرصاد، 2 مرداد 92)

تلاش وزارت اطلاعات براي توجيه و مشروع كردن قتل‌عام اشرف

وزارت اطلاعات به دنبال قتل‌عام اشرف در10 شهريور92 و براي مقابله باخشم و انزجار عمومي هم‌وطنانمان از اين جنايت ضد بشري، اقدام به برگزاري تعدادي مصاحبه با مشتي اجيرشده ازجمله علي مرادي نمود. وي در مصاحبه‌يي در دفتر خبرگزاري نيروي تروريستي قدس موسوم به تسنيم گفت: «سازمان از همان ابتدا به قانون اساسي رأي نداد… ازاين‌رو ملاقات‌هايي با امام داشتند و بالاخره اولين كسي كه آن‌ها را شناخت امام بود». (تسنيم 1 مهر 92)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر