۱۳۹۶ مرداد ۸, یکشنبه

نامه دریافتی از عبدالحمید ایرانپور

نامه دریافتی از عبدالحمید ایرانپور


من عبدالحمید ایرانپور از طریق مراجعه به آلبانی متوجه شدم که اسم من زیر بیانیه‌ها و نامه‌های وزارت اطلاعات بمراجع بین‌المللی علیه سازمان مجاهدین خلق منتشر شده است که من اصلا از این مطلب اطلاعی نداشتم و در زمان این بیانیه‌ها در ایران هم حضور نداشته و از اسم و عنوان من برای فشار بر برادرانم و جنگ روانی سوء استفاده شده است.
من از ابتدا در جریان انتخاب برادرانم برای مبارزه‌شان بوده‌ام و به مبارزه و انتخاب آنها احترام می‌گذارم.
من هرگونه استفاده از اسمم در گذشته ، حال و آینده توسط وزارت اطلاعات و ارگانهای وابسته به ان را تکذیب و محکوم میکنم.
اینجانب همچنین هیچگاه از هیچ گونه توطئه ای علیه سازمان مجاهدین خلق و برادرانم درتجمعات مزدوران وزارت اطلاعات تحت عنوان خانواده در اطراف اشرف و لیبرتی حضور نداشته‌ام و اینگونه اعمال که زمینه ساز قتل و کشتار مجاهدین شد را محکوم میکنم.
رونوشت به سایت ایران افشاگر جهت انتشار

ویدیوهای افشاگرانه علیه رژیم ،سردمداران ومزدوران وبریده مزدوران را در زیر ببیند·    

     فیلم دوسخنراني مخفي وعلني خميني سال59 ،زمينه سازبرخي کشتارهای دهه 60 .قتل عام 67

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر