۱۳۹۶ تیر ۲۹, پنجشنبه

علی مطiری ماهیت خود را رو کرد ووقیحانه گفت قاتل جوان ورزشکار در متروی شهر ری باید تشویق شود- علی مطهری وبقیه سروته از یک کرباسند کرباس ارتجاعی خمینی یعنی ،جنگ وکشتار وسرکوب

علی مطiری ماهیت خود را رو کرد ووقیحانه گفت قاتل جوان ورزشکار در متروی شهر ری باید تشویق شود- علی مطهری وبقیه سروته از یک کرباسند کرباس ارتجاعی  خمینی یعنی ،جنگ وکشتار وسرکوب

 

داستان متروی شهر ری را که میدانید یک ورزش کار با غیرتی بنام اصغر نحوی پورفریدونیدر حال رفتن بود که متوجه شد چند نفر دارند به دختری تعرض میکنند وآخوندی هم بنام ذوالفقاری که ظاهراقاضی دادگاه های رژیم هم بوده درآنجا مدیریت میکرد.
 این ورزشکار برای دفاع ازاین دختر پا پیش گذاشت که با تهاجم وفحاشی این مجموع باند ارتجاعی وآخوند ذوالفقاری مواجه شد با توهین به پدر این ورزش کار او از خود دفاع وبا آخوند خمینی صفت درگیر وآخوند مذکور مجروح میشود.
بلا فاصله یک نیروی جنایتکار انتظامی از فاصله حدود 2متری این ورزشکار را با دو گلوله کلاش هدف قرار میدهد که مجموعه داخلی این ورزشکار متلاشی وهنگام انتقال به بیمارستان یا زندان فوت میکند.
نکته قابل توجه این است که همه باندهای حاکمیت یک دست از این بی عدالتی وکشتار بی دلیل یا با دلیل دفاع کردند ومیکنند.
اگر غیر از این میکردند موج ملا کشی راه میافتاد همین الان بسیاری از همین دژخیمان از موج تهاجم وناامن کردن زندگی آخوندهای رژیمی ابراز وحشت کرده اند وهشدار داده اند و2مورد نیشابور ومتروی شهر ری را مثال میاورد.
آری اینها همه سروته یک کرباشند اصلاح طلب ومدره ندارند اگر دعوا یا ادعائی هم دارند مال این است که میخواهند خون ملت را بیشتر بکشند سر هزمونی وقدرت ودزدی بیشتر اموال ملت با هم دعوا دارند، نه در دفاع از ملت .
مثال زدنی است که بچه  مطهری  که ادای اصلاح طلب ها !!!را در میاورد حالا در برابر کشتن یک ورزشکاربنام اصغر نحوی پورفریدونی در متروی شهر ری دو آتشه تر از خامنها ی وپاسداران ودژخیمان پا را فراتر از همه گذاشته وماهیت کثیف وارتجاعی خود ودارودسته روحانی را که همه وابستگان آن وزرا معاونان واستانداران ومشاوران آن قاتلان دهه 60 ووزیر دادگستری روحانی هم قاتل قتل عامهای 67 میباشد .
 
پس اینکه همه سروته یک کرباسند بسیار درست است دل واپس یا دال آرام همه سروته از کرباس ارتجاعی  خمینی اند کرباس خمینی که آمیخته با جهل وجنگ وترور وکشتار وغارت اموال مردم وسرکوب میباشد .
این مطلب را ببینید وخودتان در میابید که آخند ذالفقاری چه جنایتکاری بوده است که امام جمعه شهر ری به عیادتش میرود
یک سایت حکومتی نوشت :
"حجت الاسلام  شاهچراغی امام جمعه شهرری از حجت الاسلام ذوالفقاری، روحانی مجروح شده در حمله متروی شهرری عیادت کرد.

 این روحانی روز گذشته در پی امر به معروف و نهی از منکر یک جوان در ایستگاه متروی شهرری مورد ضرب و جرح قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

روحانی مجروح شده درحمله مترو شهرری در بیمارستان (عکس)

آری همه اینها اینک در محاصره جنبش دادخواهی خون شهیدان ،همه شهیدان وشهیدان دهه 60 تا امروز قرار گرفته ان بی دلیل نیست که از خامنه ای تا فلاحیان 
روی دو لینک زیر کلیک کنید وبیشتر بدانید

اعترافات فلاحیان در کشتار مجاهدین - بنا بر تصریح خمینی، محاکمه مخالفان معنی ندارد و حکم مجاهدین و گروههای مخالف اعدام است

 

اعترافات فلاحیان در رابطه با دهه 60 همه مجاهدین را باید میکشتیم این حکم امام وفتوای امام بود

ومحسن رفیق دوست تا محسن رضائی ورازینی (روی لینک زیر کلیک کنید وبخوانید)

جنبش دادخواهی در کمین وچندقدمی جلادان - رازینی: اعدام‌های تابستان ۱۳۶۷ به دستور خمینی بود

علی رازینی، رئیس شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس 
 از کتمانگاه خود که 35سال سعی کردند یکگ دهه کشتار خود را مخفی کنند یا وارونه جلوه دهند اینک به یمن اوج گیری جنبش دادخواهی واجتماعی شدن جنایات علیه بشریت بیرون ریختند تا از خود وامام پلید شان خمینی جلاد ضد بشر دفاع کنند.
روزهای حساب رسی نزدیک است وپیام گردهمائی مقاومت ایران هم همین بود که:
 سرنگونی یک ضرورت است 
 سرنگونی در دسترش است
سرنگونی صاحب دارد وآلترناتیو شورای ملی مقاومت هم وجود دارد وآماده سرنگون کردن است.
مضمئن واحد همه سخنرانان هم در این گردهمائی همین بود که رژیم ودژحخیمان هم از این رو دستپاچه وپریشان احوال شده وماهیت خود را بیرون میریزند
علی مطهری بچه آخوند مرتجع هم در این دسته جا میگیرد.
روز مظلوم بر ظالم بیشک فرا خواهد رسید .
مقداری با جزئیات حادثه قتل اصغر نحوی پور فرویدنی آشنا شوید: 
یک کاربری مطلب کوتاه زیر وجند عکس رادر شبکه اجتماعی گذاشت  
تصاویری از اصغر نحوی پور که در حادثه مترو شهر ری با آخوندی که برای دختر جوانی مزاحمت ایجاد کرده بود، درگیر شد و با شلیک مستقیم آتش به اختیاران رهبر و سگهای هار حکومتی  به قتل رسید 
 
یادش گرامی
راهش پر رهرو باد
 
مراسم بخاک سپاری جوان شجاعی که در متروی شهر ری یک آخوند رذل را به خاطر توهین  به چند دختر جوان  و در دفاع از آنها گوشمالی داده بود و بر اثر شلیک وحشیانه جنایتکار خامنه ای جان باخت، با حضور دوستان ورزشکارش برگزارشد.
وی که  اصغر نحوی پور فرویدنی نام داشت روز 25 تیرماه پس از مجازات آخوند جنایتکار ذوالفقاری که  پیش از این قاضی بیدادگاه خانواده در  شهرری بوده و چند سال است که امام جماعت مسجدی در شهرری است با شلیک گلوله ماموران جنایتکار انتظامی از چند متری بشدت مجروح شد و در راه بیمارستان در  آمبولانس جان باخت.
این جوان شجاع پس از مجازات آخوند رذل فریاد می زد:
من فرزند ایرانم،
-ما از دست آخوندها خسته شده ایم،
-ما آخوند نمیخوایم،
-این چه مملکتیه،
-این چه جامعه اسلامیه است
-اینا به اسم اسلام دارن دزدی میکنن
-این آخوندا همه شون دزدن
-ما جانمون به لب مون رسیده از دست آخوندا
-من از هیچی نمیترسم….
تلویزیون آخوندی با پخش فیلمی تلاش کرد که از  زبان مردمی که در محل حضور داشتند این دروغ را به ثبت برساند که  این جوان به دهها تن از مردم حمله کرده  و دو تن را نیز مجروح کرده است . اما کسانی که با تلویزیون آخوندی مصاحبه کردند از جمله یکی از شاهدین  در مقابل سوال خبرنگار تلویزیون رژیم که پرسید آیا او به مردم حمله کرد ، تاکید کرد:: «نه… .. اومی گفت من با مردم کاری ندارم من این اسلام را نمی‌خواهم من آخوندها را نمی‌خواهم این چه آخوندی است این چه مملکتی است» .
پس از کشتن این جوان؛ ماموران جنایتکار  اطلاعات و لباس شخصی رژیم به محل زندگی آنها ریخته و خانواده‌اش را تهدید کردند که اجازه ندارند برای وی مراسم ختم بگیرند و یا اینکه با کسی صحبتی کنند مامورین کلیه تلفن های این خانواده را نیز تحت کنترل گرفتند.
اصغر نحوی پور؛ورزشکار و عضو زورخانه شهرری بود و پس از کشتنش زورخانه این محل را نیز ماموران رژیم  به مدت یک ماه بسته‌اند.
عوامل اطلاعاتی رژیم کلیه بنرهایی که برای گرامیداشت وی در محل زده شده بود را پاره کردند و حتی اجازه تشییع جنازه او را در محل زندگیش ندادند. حتی به خانواده اش اعلام کرده اند که بر سر مزار وی اجازه ندارند که حرفی بزنند و یا گریه و زاری کنند؛ اما .مراسم تدفین وی با حضور همه دوستان ورزشکارش برگزار شد.
به گزارش رسیده حال آخوند جنایتکاری که بدلیل مزاحمت چند دختر جوان توسط اصغر نحوی پور مجازات شد و خیم است و در بخش آی سی یو بیمارستان هفت تیر شهر ری بستری است که البته بنا به آخرین خبرها امروز مرخص گردید.
آخوند ذوالفقاری در حال ترخیص از بیمارستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر