۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس و منتهای هراس و سراسیمگی در ولایت خامنه‌ای

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس و منتهای هراس و سراسیمگی در ولایت خامنه‌ای


خامنه‌ای ولی فقیه درمانده ارتجاع

مطالب مرتبط

 

حکومت آخوندی در سلسله‌یی از واکنشهای پر از ترس و وحشت بعد از شکست مفتضحانه‌اش در اخلالگریهای سخیف و تقلاهای شکست خورده ظریف، منتهای افلاس و سراسیمگی خود را برملا می‌کند و گریبان چاک می‌دهد.
قبل از برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، رژیم ولایت فقیه در یک فقره جعل احمقانه برای اخلال در این گردهمایی، از فرط درماندگی، در تلویزیون و رسانه‌های خود اعلام کرد اجلاس سالانه مجاهدین در فرانسه لغو شده و لغو آن در وب سایت مجاهدین هم اعلام شده است!

اطلاعات آخوندی به این منظور یک اطلاعیه فوری هم از جانب مجاهدین با آرم مجاهدین جعل کرده است:
مجله خبری نیوز آخوندها شب قبل از برگزاری گردهمایی تحت عنوان «آخرین و جدیدترین اخبار ایران و جهان» خبر داد که 11دقیقه پیش گردهمایی بدلایل امنیتی لغو شده و مجاهدین در این باره اطلاعیه فوری هم صادر کرده‌اند!

آخوندهای درمانده همچنین در یک دروغ مضحک و ابلهانه ادعا کردند که مجاهدین برای سخنرانی به محمود عباس رئیس دولت فلسطین پیشنهاد 300هزار دلاری داده بودند.

در این رابطه سخنگوی مجاهدین به خامنه‌ای توصیه کرد: عمامه را برداشته و بر فرق سرش که به‌نظر می‌رسد زیاد می‌سوزد آب سرد بریزد!
در همین حال رسانه‌های حکومتی به انتشار سریع السیر اظهارات جواد ظریف وزیر خارجه رژیم در هنگام سوار شدن به هواپیما در فرودگاه شارل دوگل مبادرت کردند و نوشتند:
ظریف گفت: در گفتگوهایمان با مسئولان فرانسه حضور مجاهدین را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم.
جواد ظریف همراه با این اعتراف ناگزیر در زیر ضرب گردهمایی بزرگ مقاومت، گفت در فرانسه درباره «توسعه مناسبات» گفتگو کرده و به رئیس‌جمهور فرانسه گفته است این کشور را «شریک بالقوه و بزرگ تجاری آینده خود می‌داند».

جواد ظریف با سوز و گداز گفت: با تحریک این گروهک برخی نمایندگان پارلمان اروپا در بیانیه‌یی حقوق‌بشر در ایران را زیر سؤال برده‌اند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده‌اند.

وزیر خارجه ارتجاع از فرط استیصال و سوزش گفت: در هفته‌ها و ماههای اخیر شاهد حملات تروریستی مجاهدین و تلاشهای آنها برای حمله تروریستی در کشور بودیم.

روزنامه حکومتی خراسان نیز نوشت: فعالان رسانه‌یی لغو نشست سالانه مجاهدین را با مذاکرات ظریف در پاریس مرتبط دانسته‌اند.

در رابطه با ابراز تأسف وزیرخارجه ولایت‌فقیه قرون‌وسطایی از مجوز فعالیت و گردهمایی در فرانسه به مجاهدین در فرانسه و ابراز تأسف مضاعف وزیرخارجه ولی‌فقیه از سرمایه‌گذاری «رژیمهای مرتجع منطقه» بر روی مجاهدین، سخنگوی مجاهدین گفت دیگ سیاه ولایت را بنگرید که به سایرین می‌گوید ارتجاع!

سلسله واکنشهای آکنده از وحشت، نگرانی و لجن‌پراکنیهای هیستریک آخوندها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی، سایتها و روزنامه‌های رژیم و باز نشخوار اعترافها و یاوه‌های پرسوز و گداز وزیر خارجه و دیگر سرکردگان ارتجاع هم‌چنان ادامه دارد:
 
شبکه خبر رژیم- 10تیر:‌ شماری از نمایندگان کنگره و مقامات نظامی سیاسی پیشین آمریکا تعدادی از نمایندگان اروپایی شماری از سران گروه‌های تروریستی سوریه و شماری از سران سعودی در نشست منافقین شرکت کردند. وزیر امور خارجه در واکنش به نشست منافقین در پاریس تأکید کرد در گفت و گوهایمان با مسئولان فرانسه حضور منافقین را به‌عنوان نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم.
جواد ظریف: به هرحال سابقه تروریستی این گروه برای کسی پوشیده نیست. دولتهای منطقه دولتهای اروپایی نسبت به سوابق این گروه کاملاً مطلع هستند باعث تأسف هست که اجازه فعالیت پیدا کردند.
تلویزیون رژیم – شبکه سه 10تیر:‌ نسخه باطل منافقین و حامیان ترور برای براندازی جمهوری اسلامی.
محور اصلی این نشست که مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی سعودی پخش می‌شد تغییر نظام در ایران عنوان شده.

تلویزیون رژیم – شبکه ۵- 10تیر:‌ اما سؤال اساسی این است که چرا مسولان فرانسوی که ادعای مبارزه با تروریستها را دارند این مجوز را صادر کردند. افکت ظریف: ما در گفت و گوهامون با مسئولان فرانسه این موضوع را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم
تلویزیون رژیم – شبکه 1- 10تیر: بار دیگر دولت فرانسه به گروهک تروریستی منافقین مجوز داد تا نشست سالانه خود را در پاریس این بار در ویلپنت برگزار کند.
تلویزیون رژیم – شبکه 2- 10تیر: در این نشست جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا، رژیم صهیونیستی، پارلمان اروپا، مسئولانی از کشورهای عربی از جمله سعودی‌ها، حضور داشتند.
(جان بولتون):‌ رئیس‌جمهور آمریکا صددرصد مخالف جمهوری اسلامی ایرانه. انقلاب اسلامی ایران باید از بین برود.
تلویزیون رژیم – 10تیرماه: ‌جریانهای متعددی هستند که هدفشون مخالفت با جمهوری اسلامی هست. گروهکهای معاند هستند نمونه‌اش همین گروهک منافقین که اتفاقاً خیلی به‌صورت گسترده در آمریکا فعال هستش. حتی اون زمانی که گروهک منافقین به‌صورت رسمی در لیست گروه‌های تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا بود در واشینگتن همایش می‌گذاشت و افراد مختلفی را دعوت می‌کرد و از نماینده‌های کنگره از افرادی که در جاهای دیگر آمریکا تاثیر‌گذار بودند بعضاً در همایشهایی که در خارج آمریکا بود در پاریس بود افراد زیادی از آمریکا شرکت کردند. که این البته نشون میده گروهک منافقین آزاد داره کار می‌کنه. یعنی منابع مالی خوبی داره. جاهایی از این گروهک حمایت می‌شه. و استفاده می‌کنه تاثیر‌گذاری در اون سیستم.
یاد آوری می‌شود در کمتر از 24ساعت بیش از 300واکنش از مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی منتشر شده است که ظریف و سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم، آخوند دژخیم منتظری دادستان کل رژیم و علی مطهری نایب رئیس مجلس ارتجاع و پاسدار سبزعلی رضایی از این جمله‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر