۱۳۹۷ مهر ۱۵, یکشنبه

دونالد ترامپ:‌ رژیم ایران در هر شهری با شورش روبه‌روست و برای بقای خودش تلاش می‌کند

دونالد ترامپ:‌ رژیم ایران در هر شهری با شورش روبه‌روست و برای بقای خودش تلاش می‌کند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنانی در ایالت کانزاس آمریکا گفت رژیم ایران در هر شهری با شورش روبه‌روست و اکنون برای بقا تلاش می‌کند.
دونالد ترامپ شب گذشته ۱۴مهر۹۷ گفت:
من آمریکا را از توافق اتمی وحشتناک و یک جانبه ایران بیرون کشیدم.
می‌دانید قبل از این‌که رئیس‌جمهور شوم به ایران نگاه می‌کردم که خاورمیانه را اشغال می‌کرد آنها سوریه را می‌گرفتند یمن را می‌گرفتند به عراق می‌رفتند و همه چیز را می‌گرفتند! اکنون فقط می‌خواهند بقای خود را حفظ کنند! در هر شهری با شورش روبه‌رو هستند.
از زمانی که من به ریاست‌جمهوری رسیدم آن عملیات و آن توافق بسیار وحشتناک را کنار گذاشتم.

دادن ۱۵۰میلیارد دلار به رژیم ایران شرم‌آور بود

دونالد ترامپ افزود:‌ به این فکر کنید دولت سابق به ایران صدو‌پنجاه میلیارد دلار داده بود.
حتی دیوانهوارتر این‌که یک و هشت دهم میلیارد دلار پول نقد دادبودند! پول نقد! هواپیماهایی مملو از پول نقد! در حقیقت زمانی که من وارد شدم سؤال کردم آیا رئیس‌جمهور آمریکا عملاً چنین قدرتی دارد که یک و هشت دهم میلیارد دلار پول نقد بدهد؟!
می‌دانید جواب چه بود! خیر. ندارد و آنها این کار را انجام دادند و این شرم‌آور است.
به آنها یک و هشت دهم میلیارد دلار دادند تا یک توافق وحشتناک به‌دست آورند. آنها یک میلیارد دلار کمک به‌خاطر گروگانها دادند آیا می‌توان تصور کرد؟
در حالی که ما گروگانهایمان را از کره شمالی پس گرفتیم. بدون هیچ پولی. ما رابطه خوبی داریم و کسی نمی‌داند که چه خواهد شد ولی من فکر می‌کنم چیزهای خوبی واقع خواهد شد. دیگر آزمایشات موشکی در کار نیست دیگر آزمایشات اتمی در کار نیست و گروگانهایمان را پس گرفتیم.

دونالد ترامپ:‌ به ثروت بادآورده برای سپاه پاسداران خاتمه دادم


دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته ۱۲مهر ۹۷گفت: با بیرون کشیدن از توافق وحشتناک اتمی با رژیم ایران جلو رسیدن ثروتهای بادآورده برای سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی آن را گرفتم.

اطلاعیه رئیس‌جمهور آمریکا
سایت کاخ سفید ۴اکتبر ۲۰۱۸
امنیت ملی و دفاع
من به‌عنوان رئیس‌جمهور شما متعهد به حفاظت از ایالات متحده و منافع آن در خارج از کشور در مقابل تهدید تروریسم هستم. استراتژی ملی برای مبارزه با تروریسم که من امروز تأیید کردم به حفاظت از ملت بزرگ ما، بالا بردن امنیت ملی ما کمک خواهد کرد و تلاش ادامه دارمان برای شکست دادن تروریستها و سازمانهای تروریستی که ایالات متحده را تهدید می‌کنند، را سمت و سو خواهد داد.
تحت رهبری من ایالات متحده تلاشها برای شکست دادن تروریستها را شتاب بخشیده است. ما در همکاری با شرکای ائتلاف به داعش در سوریه و عراق تلفات زیاد وارد کردیم. به همین ترتیب من به مشارکت ایالات متحده در توافقنامه وحشتناک ایران که برای سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی آن پول بادآورده فراهم کرده بود و فعالیتهای شرورانه ایران در سراسر دنیا را تأمین مالی می‌کرد، پایان دادم. نکته مهم این است که من افزایش بودجه دفاعی را تضمین کردم تا ارتش کشور مان را بازسازی کنیم.

استراتژی ملی مبارزه با تروریسم

استراتژی ملی مبارزه با تروریسم یک گام بعدی مهم است. این استراتژی رویکرد ایالات متحده برای مقابله با تهدیدات تروریستی به‌طور فزاینده‌یی پیچیده و تکامل یابنده را مشخص می‌کند و اولین استراتژی کاملا فرموله شده کشور از سال ۲۰۱۱می‌باشد. این استراتژی راهنمایی استراتژیک مورد نیاز برای حفاظت از ایالات متحده در قبال همه تهدیدات تروریستی را ارائه می‌دهد در حالیکه همزمان مهارت را بالا می‌برد تا تهدیدات جدید را پیش‌بینی، از آنها جلوگیری و به آنها واکنش نشان دهیم.
ما با راهنمایی استراتژی ملی مبارزه با تروریسم همه ابزارهای قدرت آمریکا را بکار خواهیم گرفت تا از ملت بزرگمان حفاظت کنیم و ما دشمنانمان را با نیروی کامل قدرت آمریکا شکست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر