۱۳۹۷ مهر ۱۴, شنبه

تغییر دوران، از کجا تا به کجا!؟- ورق چگونه چرخید؟

 تغییر دوران، از کجا تا به کجا!؟- ورق چگونه چرخید؟

اول این ویدئو را ببینید روی لینک زیر کلیک کنید

 نتیجه تصویری برای حمله پلیس فرانسه به مرکز الزهرا

تغییر دوران، از کجا تا به کجا!؟

به‌یاد بیاوریم به‌دلیل حاکمیت سیاست مماشات و زد و بند بین دولت وقت فرانسه(ژاک شیراک) با حکومت آخوندی، مقرهای مقاومت ایران در سپیده‌دم ۱۷ژوئن ۲۰۰۳ برابر با ۲۷خرداد ۱۳۸۲ مورد یورش قرار گرفت و مجاهدین برای مقابله با این کودتا و جلوگیری از استرداد رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت مریم رجوی به دیکتاتوری آخوندی بهایی گزاف پرداختند. حال پس از گذشت ۱۵سال، حقانیت مقاومت ایران و مواضع ضدتروریستی آن بر جهانیان آشکار شده است. اکنون این دولتهای اروپایی هستند که از نزدیک آثار زیانبار دخالتهای تروریستی آخوندها را در خاک کشورشان از نزدیک لمس می‌کنند و آن را برنمی‌تابند.
به‌یاد بیاوریم که روزگاری بود که ولایت فقیه و کارگزارانش در بالاترین سطح تصمیم به انفجار بمب و کشتار در کشورهای اروپایی می‌گرفتند و ابایی نداشتند از این‌که بگویند هم ایدئولوژی و هم بمب آن را آنها صادر کرده‌اند.
۱۵سال خونبار طی شد و سال‌به‌سال، ماه‌به‌ماه و روزبه‌روز آن، برای مقاومت ایران توأم با قیمتی از جنس جان و جانمایه بود، تا به امروز رسیدیم. 
مطلب مرتبط

شاهدان دروغین 17ژوئن مزدوران وبریده مزدوران در خدمت سپاه واطلاعات ملاها- بنی صدر - مسعود خدابنده -آن سینگلتون -سبحانی - کریم حقی - میرعسگری- ادهم طیبی _میلاد آریائی)وحسین مشعوف

   پرونده حكم دادگاه بسته شدن پرونده 17ژوئن وافشاي شاهدان دروغين وزارت اطلاعات آخوندي



ورق چگونه چرخید؟

ورق را ذره‌به‌ذره مقاومت، سلول‌به‌سلول اعتصاب‌غذا و خشت‌به‌خشت ایستادگی چرخاندند؛ به تعبیر زیبای مسعود رجوی «اشرف ایستاد و جهانی را به ایستادن برانگیخت».
ورق چگونه چرخید؟ با انتشار رسم مقاومت در جامعه ایران،‌ با تکثیر کانونهای شورشی و برخاستن شهرهای شورشی یکی پس از دیگری اثبات شد که با ایستادن می‌توان به پوزه دیو تنوره‌کش استبداد و بنیادگرایی مذهبی کوبید و او را به واپس‌تمرگیدن وادار کرد. اکنون این دولت فرانسه است که از زبان ۳وزیر ارشدش(وزرای کشور، دولت، خارجه و اقتصاد و دارایی) در بیانیه‌یی مشترک می‌گوید:
«تلاش برای سوءقصد در ویلپنت در روز ۳۰ژوئن خنثی شد. چنین عمل فوق‌العاده وخامت‌بار در خاک ما نمی‌توانست بدون پاسخ باقی بماند. فرانسه اقدامات پیشگیرانه هدفمند و متناسبی را به‌صورت تصویب تدابیر ملی با مسدود کردن دارایی‌های اسدالله اسدی و سعید هاشمی مقدم(معاون وزارت اطلاعات) و نیز مدیریت امنیت داخلی در وزارت اطلاعات ایران اتخاذ کرده است».
اکنون این فرانسه است که با زبانی واحد می‌گوید:
«با اتخاذ این تصمیم، فرانسه عزم جزم خود را برای مقابله با تروریسم به‌خصوص در خاک خودش خاطرنشان می‌کند».
«سوء قصد خنثی‌‌شده در ویلپنت لزوم یک رویکرد مطالبه‌گر در روابط ما با رژیم ایران را مورد تأیید قرار می‌دهد».
«تأکید بر عزم جزم برای اتخاذ هر اقدامی به‌منظور جلوگیری از هر نوعی از تروریسم از هر کجا که ناشی بشود».
«ما باید کانال‌های تأمین مالی تروریستها را خشک کنیم تا به اقدامات غیرقابل تحمل آنها خاتمه دهیم. ما در سطح ملی با قاطعیت عمل می‌کنیم و به تقویت تدابیر در سطح بین‌المللی ادامه می‌دهیم».
***
از این به بعد هم ورق این‌گونه خواهد چرخید. پیام آن برای ما فقط و فقط برداشتن گام‌های بسا بلندتر و مقاومت و کارزار بیشتر است؛ کارزار برای سرنگونی محتوم این رژیم، که یک‌نفس و بی‌وقفه و بازگشت‌ناپذیر ادامه دارد و ادامه خواهد داشت. 
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر