۱۳۹۷ مهر ۹, دوشنبه

انفجار لاکربی (پرواز ۱۰۳پان آمریکن) به دستور رژیم ایران بوده است - اکسپرس:‌

  انفجار لاکربی (پرواز ۱۰۳پان آمریکن) به دستور رژیم ایران بوده است - اکسپرس:‌

انفجار لاکربی توسط رژیم ایران
انفجار لاکربی توسط رژیم ایران
نشریه اکسپرس و سان و دیلی میل انگلستان روز دوشنبه ۸مهر ۹۷فاش کردند:‌ انفجار پرواز ۱۰۳پان آمریکن به دستور رژیم ایران بوده است.
کتابی به قلم داگلاس بوید به‌تازگی در مورد این عملیات تروریستی منتشر شده است که فاش می‌کند: در این انفجار تروریستی در سال ۱۹۸۸ تمامی سرنشینان هواپیمای پان آمریکن شامل ۲۵۹مسافر و خدمه آن، به‌علاوه ۱۱نفر روی زمین، کشته شدند.

اکسپرس: رژیم ایران دستور بمب‌گذاری لاکربی اسکاتلند را داد

یک کتاب جدید مهیج در مورد پرواز ۱۰۳ پان آمریکن فاش کرد:‌ رژیم ایران فرمان بمب‌گذاری لاکربی را داده و بمبگذار اصلی در واشنگتن زندگی می‌کند.
داگلاس بوید نویسنده "لاکربی، حقیقت" می‌نویسد بمبگذار واقعی در حال حاضر در یک مدرسه در آمریکا تحت نام باسل باشناق (basel bushnaq) کار می‌کند....

جزییاتی از انفجار تروریستی پرواز پان آمریکن بر فراز لاکربی اسکاتلند

۲۱دسامبر ۱۹۸۸، مصادف با شب یلدا، یعنی بلندترین شب سال است. پرواز ۱۰۳ پان آمریکن از فرودگاه "هیترو"ی لندن پرواز می‌کند. بمبی در قسمت بار این هواپیما قرار داده شده. ۳۸دقیقه پس از آغاز پرواز، انفجاری رخ می‌دهد.
هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ روی شهر کوچک اسکاتلندی لاکربی سقوط می‌کند و ۲۰۰هزار پوند نفت شعله‌ور می‌گردد.
۲۵۹مسافر و خدمه آن، به‌علاوه ۱۱نفر روی زمین، کشته می‌شوند، بمب در یک دستگاه ضبط صوت توشیبا جاسازی شده بود. ضبط صوت نیز در یک کیف سامسونت قهوه‌ای، کنار لباسهای تازه دوخت کشور مالت قرار داده شده بود.

افشاگریهای مقاومت ایران

در زمان وقوع انفجار در هواپیمای پان آمریکن شواهدی وجود داشت که رژیم و مزدورش احمد جبرئیل در این حادثه دست داشته‌اند.
 
در روز ۲۲دسامبر سال ۱۹۸۸(۱دی ماه ۱۳۶۷) یعنی یک روز پس از انفجار هواپیمای پان آمریکن، مقاومت ایران اعلام نمود این عمل ضدانسانی توسط تروریستهای رژیم خمینی انجام شده است. از آن تاریخ به بعد مقاومت ایران جزئیات قابل توجهی را از نقش رژیم در این انفجار افشا نمود. از جمله در تاریخ ۲۱تیرماه سال ۷۶، مقاومت ایران با انتشار اطلاعیه‌یی فاش ساخت: «رژیم آخوندها مواد منفجره به‌کار رفته در انفجار هواپیمای پان آمریکن را، که در سال ۱۹۸۸بر فراز لاکربی در اسکاتلند منفجر شد، از طریق فرودگاه فرانکفورت و توسط عوامل اطلاعاتی خود، که زیر پوشش کارمند ایران‌ایر کار می‌کردند، منتقل کرده است. فرودگاه فرانکفورت همواره از سوی رژیم ملایان به‌عنوان سرپل ارسال مواد منفجره و سلاح مورد استفاده قرار می‌گرفته است».
مقاومت ایران در این اطلاعیه نقش عوامل رژیم در فرودگاه فرانکفورت برای رد کردن مواد منفجره از ترانزیت را افشا نمود.
همچنین هفته‌نامه اشپیگل آلمان در سال ۷۶ به‌نقل از ابوالقاسم مصباحی، یک مقام بلندپایه سابق وزارت اطلاعات رژیم، معروف به شاهد c، فاش ساخت که دستور انفجار هواپیمای مسافربری پان آمریکن توسط شخص خمینی صادر شده بود. به‌گفته مصباحی این انفجار به تلافی سرنگون کردن یک هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز تنگه هرمز توسط آمریکا صورت گرفت. گزارش اشپیگل تأکید می‌کرد که اجزا بمب استفاده شده در هواپیمای مسافربری پان آمریکا از راه فرانکفورت به لندن فرستاد شده بود. امری که مؤید افشاگریهای مقاومت ایران بود.

بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر