۱۳۹۷ آبان ۳, پنجشنبه

واشنگتن تایمز: تروریستهای رژیم ایران در خارج از کشور در پوشش دیپلمات

واشنگتن تایمز: تروریستهای رژیم ایران در خارج از کشور در پوشش دیپلمات

گزارشی از نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

تروریستهای رژیم ایران در خارج از کشور در پوشش دیپلمات
تروریستهای رژیم ایران در خارج از کشور در پوشش دیپلمات
روزنامه واشنگتن‌تایمز گزارشی را درباره جزوه جدید ۵۷صفحه‌یی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا پیرامون افزایش اقدامات تروریستی و جاسوسی دیکتاتوری آخوندی علیه مجاهدین و مقاومت ایران منتشر کرد.
در این گزارش که در صفحه اول شماره ۲۲ اکتبر واشنگتن‌تایمز(برابر با ۳۰ مهر ۹۷) منتشر شده، آمده است: «گزارش مخالفان (رژیم) ایران نشان می‌دهد که چگونه رژیم جمهوری اسلامی، عاملان تروریست (خود) را در خارج از کشور تحت پوشش دیپلماتیک قرار می‌دهد.
طبق گزارش شورای ملی مقاومت ایران، (رژیم) ایران سفارتهای خود را از اتریش تا آلبانی و عراق به مراکز طراحی تروریسم برای دخالت در دولتهای میزبان و تعقیب اپوزیسیون تبدیل کرده است.

رژیم ایران تروریسم و هرج و مرج را تشدید می‌کند

این گزارش با عنوان «(رژیم) ایران تروریسم و هرج و مرج را تشدید می‌کند»، ارزیابی جامعی را از دخالتهای خارجی (رژیم) ایران در عراق، سوریه، لبنان و یمن و توطئه‌های تروریستی تحت حمایت آن در اروپا ارائه می‌دهد.
در این گزارش، آمده است: «رژیم آخوندها، میلیاردها دلار برای تأمین برنامهٔ جنگی خود در خاورمیانه سرازیر کرده است، در حالی‌که اکثریت مردم ایران در فقر زندگی می‌کنند». «همان‌طور که مقامهای این رژیم اذعان کرده‌اند، اگر رژیم نتواند جنگ را در خارج از مرزهای ایران شعله‌ور کند، باید برای بقای خود در داخل کشور بجنگد. علت آن این است که درگیریهای خارجی توجه را از بحرانهای داخلی منحرف می‌سازد».

نقش نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات در صدور تروریسم

واشنگتن‌تایمز سپس با استناد به گزارش دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا- که بر نقش نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات در صدور تروریسم و سوء‌استفاده از پوشش دیپلماتیک در اقدامات تروریستی. تأکید کرده است- چند نمونه از دیپلمات‌تروریست‌های حکومت آخوندی و سوابق آنها را ذکر کرده و از جمله می‌نویسد:
اسدالله اسدی مستقر در سفارت (رژیم) ایران در وین متخصص مواد منفجره است و در قتل سربازان آمریکایی در عراق از سال ۲۰۰۴تا ۲۰۰۸نقش داشته است.
مقام‌های اروپایی در ماه ژوئیه اسدی را به‌خاطر طراحی حمله خنثی‌ شده به گردهمایی عظیم شورای ملی (مقاومت) در نزدیکی پاریس دستگیر کردند.
وزارت اطلاعات سفارت (رژیم ایران در) وین را به مرکز خود برای طراحی حملات به مخالفان تبدیل کرده است. یک دادگاه آلمان در ماه جاری (میلادی)، استرداد اسدی به بلژیک را تأیید کرد.
غلامحسین محمدنیا معاون ارشد وزارت اطلاعات است که در سال ۲۰۱۶ سفیر (رژیم) ایران در آلبانی شد.
در همان سال مجاهدین خلق انتقال از عراق به تیرانا را تکمیل کردند. شورای ملی (مقاومت) می‌گوید، این سفارت‌خانه پس از آن چندین مأموریت علیه اعضای (مجاهدین) برنامه‌ریزی کرده است.
شورای ملی (مقاومت) می‌گوید: «این سفارت‌خانه به‌طور فزاینده‌یی تحت کنترل عوامل وزارت اطلاعات قرار گرفت».
رضا امیری مقدم رئیس واحد عملیات وزارت اطلاعات (است)؛ مقدم به‌عنوان «دیپلمات» به خارج از کشور اعزام شده ست. مأموران وزارت اطلاعات در اروپا به او در تهران گزارش می‌دهند.
گزارش شورای ملی (مقاومت) می‌گوید، «وی عامل اصلی عملیات‌های تروریستی رژیم در خارج از ایران، به‌ویژه در اروپا و ایالات متحده است».
ایرج مسجدی سفیر (رژیم) ایران در عراق یک فرمانده قدیمی نیروی قدس است که همآهنگی حملات بمب‌گذاری علیه نیروهای آمریکایی را انجام می‌داد.
او همچنین مشاور ارشد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران است.

اپوزیسیون ایران گزارش کرد که «تمامی عملیات تروریستی رژیم ایران در عراق تحت کنترل و فرماندهی (مسجدی) بوده است». «این رژیم تحت پوش سفیر خود، به دخالت در عراق ادامه داده است».
قاسم سلیمانی چندین بازدید از عراق داشته است که گفته می‌شود آخرین آن در ماه اوت ۲۰۱۸ بوده است. در این سفر هدف قاسم سلیمانی ارعاب احزاب و گروه‌های عراقی برای دستیابی به سهم بیشتری از قدرت در عراق بوده است.
واشنگتن‌تایمز در بخش دیگری از گزارش خود پیرامون جزوه ۵۷صفحه‌یی دفتر نمایندگی شورا در آمریکا، می‌افزاید: «به گفته شورای ملی (مقاومت)، از انتقال مجاهدین به آلبانی، (رژیم) ایران سفارت‌خانه ساده خود با یک یا دو پرسنل را به «یکی از مهم‌ترین سفارتخانه‌هایش در اروپا» تبدیل کرده است.
«مصطفی رودکی که در سال ۲۰۱۷ مسئول ایستگاه اطلاعات در سفارت رژیم در اتریش بود، رئیس ایستگاه در آلبانی شد و مسئولیت افزایش فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی علیه مجاهدین را برعهده گرفت».
در ماه مارس، مقامهای آلبانی دو مأمور (رژیم) ایران را که در تلاش برای یک سوءقصد انفجاری در یک جشن ایرانی بودند، دستگیر کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر