۱۳۹۶ آذر ۱, چهارشنبه

«سیاست ایالات متحده در قبال رژیم ایران: مسیر رو به پیش» + تصویر- کنفرانس در واشینگتن

«سیاست ایالات متحده در قبال رژیم ایران: مسیر رو به پیش» + تصویر- کنفرانس در واشینگتن 

کنفرانس در واشینگتن - سیاست ایالات متحده در قبال رژیم ایران- مسیر رو به پیش

کنفرانس در واشینگتن - سیاست ایالات متحده در قبال رژیم ایران- مسیر رو به پیش

روز دوشنبه 28آبان 96 کنفرانسی در کلوپ ملی مطبوعات واشینگتن تحت عنوان «سیاست ایالات متحده در قبال (رژیم) ایران: مسیر رو به پیش» با حضور سناتور جوزف لیبرمن کاندیدای پیشین معاون ریاست‌جمهوری آمریکا و ژنرال چاک والد جانشین پیشین فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا برگزار شد.
 
 
در این کنفرانس که توسط سازمان جوامع ایرانی در آمریکا برگزار شده بود و مدیریت آن‌را پروفسور ایوان ساشا شیهان مدیر برنامه تعارضات و مذاکرات در دانشگاه بالتیمور برعهده داشت، سخنرانان بر لزوم خلع ید از رژیم آخوندی در کشورهای منطقه به‌عنوان راه‌حل تضمین صلح و امنیت خاورمیانه، تأکید کردند.
آنها در سخنانشان ضمن محکومیت جنایات رژیم آخوندی علیه مردم ایران، به حمایت از مبارزه مقاومت ایران علیه فاشیسم دینی فراخوان دادند.
 
 
 
سناتور لیبرمن در سخنان خود رژیم آخوندی را تهدیدی برای امنیت و آزادی دانست، ضمن تأکید بر لزوم به‌رسمیت شناختن مقاومت ایران و جایگزین دموکراتیک رژیم حاکم گفت: واقعیت این است که رزمندگان آزادی ایران می‌توانند به پیروزی نائل شوند.
سناتور لیبرمن با اشاره به قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال 67 افزود: قتل و کشتاری که در سال 1988 اتفاق افتاد، متوقف نشده و مردم ایران هم‌چنان با اعدام و شکنجه و سرکوب روبه‌رو هستند. از زمان روی کار آمدن روحانی، بیش از 3000نفر بدار آویخته شده‌اند... در ایران اعتراضات گسترده مردمی علیه رژیم در جریان است که مطبوعات آن‌را پوشش نمی‌دهند. این اعتراضات علیه فساد حکومتی است... که آخوندها و سپاه پاسداران اقتصاد آن‌را تحت سلطه خود دارند...

 
 
در کنفرانس «سیاست ایالات متحده در قبال (رژیم) ایران: مسیر رو به پیش»، که در کلوپ ملی مطبوعات واشینگتن برگزار شد، ژنرال چاک والد نیز در سخنرانی خود گفت: رژیم ایران در برجام تقلب می‌کند... تأسیسات نظامی بسیاری هستند که بازرسان به آن دسترسی ندارند و ممکن است رژیم در همان سایت‌ها، تسلیحات اتمی تولید کند.
مشروح گزارشهای کنفرانس در کلوپ ملی مطبوعات واشینگتن که با حضور خبرنگاران چندین رسانه بین‌المللی برگزار شد، در روزهای آینده از سیمای آزادی پخش خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر