۱۳۹۶ آبان ۳۰, سه‌شنبه

نگاهی به پژوهش پنتاگون دربارهُ سه مأمور وزرات اطلاعات رژیم ایران( خانواده شیطان بنده )

نگاهی به پژوهش پنتاگون دربارهُ سه مأمور وزرات اطلاعات رژیم ایران( خانواده شیطان بنده )


سوابق مزدوری، جاسوس انگلیسی وزارت اطلاعات
سوابق مزدوری، جاسوس انگلیسی وزارت اطلاعات و دو مأمور «شیطان بنده» دیگر که در پژوهش پنتاگون افشاشده‌اند
جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱ ۰۶:۵۹
جاسوس انگلیسی اطلاعات آخوندی اَن سینگلتون و دو مأمور دیگر وزارت اطلاعات، مسعود خدابنده و ابراهیم خدابنده،که در پژوهش پنتاگون جزئیات عضوگیری آن‌ها توسط دستگاه اطلاعاتی و امنیتی حکومت آخوندی علیه مجاهدین خلق ایران برملا شده است، به طور خاص علیه پایداری اشرف توسط دیکتاتوری آخوندی مصرف‌شده‌اند.
رهنمود استراتژیکی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران، منتشرشده در خبرگزاری رسمی حکومت آخوندی به تاریخ ۲۵آذر ۱۳۸۲
«باید در این مسیر ابزار دیپلماسی رسمی یعنی وزارت امور خارجه با ابزار دیپلماسی امنیتی یعنی وزارت اطلاعات هماهنگ با یکدیگر عمل کنند. هدف محوری جمهوری اسلامی‌ایران می‌بایست پاک کردن و حذف صورت مسأله این تشکیلات تروریستی باشد. اثرات ناامنی و منفی این گروهک نه‌تنها امنیت داخلی ایران بلکه امنیت منطقه را خطر می‌اندازد »
ازهمان سال ۸۲ تا امروز به قول استراتژیستهای رژیم، « ابزار دیپلماسی رسمی یعنی وزارت امور خارجه با ابزار دیپلماسی امنیتی یعنی وزارت اطلاعات» در تلاش بوده و هستند و تقریباً همین ماه پیش بود که خبرگزاری حکومتی ایسنا ۲۹آبان۹۱ نوشت:
« به گزارش خبرنگار (ایسنا) منطقه لرستان، ابراهیم خدابنده در نشست پرسش و پاسخ «دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین» با دانشجویان در دانشگاه لرستان …خاطرنشان کرد: ملاقاتی با کوبلر نماینده سازمان ملل در عراق داشتم که ایشان گفتند در قرارگاه لیترتی با حدود ۱۰۰نفر از اعضای سازمان صحبت کردیم و از آن‌ها پرسیدیم که می‌خواهید از سازمان خارج شوید؟ آن‌ها گفتند نمی‌خواهیم خارج شویم و می‌خواهیم در سازمان بمانیم. من به ایشان گفتم مطمئنید آن افرادی که با آن‌ها صحبت کرده‌اید اصلاً می‌دانند خارج از سازمان یعنی چه؟ کسی که ۲۰سال در اشرف بوده است، چه ایده‌ای خارج از سازمان می‌تواند داشته باشد و کسی که ۲۰سال یک فضای جهنمی نسبت به خارج از سازمان در ذهنش ایجادشده مشخص است که با ۱۰دقیقه حرف زدن نمی‌تواند از سازمان خارج شود».
در این فاصله ده‌ساله، حکومت آخوندی مأموران لاحق خود را تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین تا توانسته علیه پایداری اشرفیان قهرمان، مصرف کرده است :
از اعماق شکنجه‌گاه‌های اوین تا زمینه‌سازی‌های تروریستی برای منفجر کردن شبکه‌های آب‌رسانی اشرف و شرکت محاصره و بلندگوهای شکنجه روانی، تا جاسوس خانه‌های ام آی سیکس لندن و شاهد تراشی علیه مجاهدین در کارزار درهم شکستن برچسب آخوند ساخته در انگلیس،
و از کودتای ۱۷ژوئن و رقعه پر کردن در د اس ت فرانسه علیه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت تا برنامه چاقوکشی علیه پناهندگان در سالن فیاپ پاریس و انواع مصارف تبلیغاتی در بوق بسی سی فارسی یا کتاب نویسی درباره فرقه بودن و صدامی بودن ارتش مجاهدین.
صحنه‌های گشت‌وگذار سینگلتون در جمع بسجیان و مأموران وزارت ونیروی تروریستی قدس و گزمه‌های تحت امر عراقی در جریان محاصره اشرف و شکنجه روانی مجاهدین با صدها بلندگو را لابد هم‌وطنانمان به یاد دارند.
مسعود خدابنده هم از مأموران مستقر در هتل منصور بغداد بود که در جریان انفجار لوله‌های آب‌رسانی اشرف و برملا شدن زمینه سازی‌های تروریستی مربوطه در روشنگری‌های مقاومت ایران و نشریه مجاهد به این شرح افشاشده بود (نشریه۸۹۲تاریخ ۲۰بهمن۸۶):
«تروریست‌های نیروی قدس روز ۸فوریه ایستگاه آب‌رسانی شهر اشرف و ۲۰هزار تن از اهالی منطقه را منفجر کردند و دو روز قبل از آن در ۶فوریه شیخ حمید ذیاب از اعضای شورای عشایری که مسئولیت حفاظت منطقه و هم‌چنین حفاظت از ایستگاه آب شهر اشرف را بر عهده داشت در یک سوءقصد تروریستی به شهادت رساندند.
شماری از این عوامل وزارت اطلاعات و نیروی قدس که هم‌اکنون در هتل منصور بغداد مستقرند عبارت‌اند از مزدور خدابنده، مصطفی محمدی، رضا اکبری نسب و علیرضا بشیری. فردی بنام طباطبایی از نیروی تروریستی قدس رابط آن‌هاست.
بنا به گزارش مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت، اطلاعات آخوندی قبل از اعزام این مزدوران به عراق، شماری از آن‌ها ازجمله خدابنده و زنش که چند ماه پیش به جرم چاقوکشی علیه پناهندگان در پاریس بازداشت‌شده بود را به نزد مقامات قضایی و امنیتی فرانسه فرستاد تا برای چندمین بار به ارائه شهادت دروغ علیه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران و علیه مجاهدان شهر اشرف مبادرت کنند».
باید اضافه کنیم که برای سرپا نگه‌داشتن پرونده ۱۷ ژوئن که سرانجام قضات فرانسوی مهر باطل شد بر اتهمات تروریستی آن زدند و حقانیت مقاومت مردم ایران در برابر استبداد تروریستی را طبق اسناد تاریخی حقوق بشری تأیید کردند، دیکتاتوری آخوندی و همدستان مماشات گرش دست‌کم ۱۶بار مزدور خدابنده واَن سینگلتون را برای رقعه نویسیهای مطلوب خودشان مورد مصرف قراردادند.
اما در مورد مصرف نامبرده در جاسوس خانه‌های لندن برای شاهد تراشی علیه مجاهدین و ۳۵عضو برجسته مجلسین انگلستان که جک استرا و حکومت انگلیس را در دادگاه پوئک به چالش کشیدند و نهایتا مفتضحانه شکست دادند.
خانم دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت ایران درانگلستان در توضیحات خود در آذرماه سال ۸۲درباره این کارزار حقوقی وسیاسی، در قسمتی تحت عنوان « مدارک شاکیان و وزیر کشور»می‌گوید(نشریه۸۸۲تاریخ ۱۶آذر۸۶ ) :
«اسناد دولت مجموعاً یک زونکن ۵۰۰صفحه‌ای بود، که حدود ۲۰۰صفحه صرفاً کپی بخش‌هایی از چند کتاب بود….
بسیاری از آن‌ها عملاً دعاوی وزیر کشور را در قبال درگیربودن سازمان مجاهدین در تروریسم نفی می‌کرد. وکلای ویژه هم طی همین مدت، برخی مدارک را که دولت محرمانه کرده بود، با مراجعه به پوئک، علنی کردند و در اختیار وکلای شاکیان گذاشتند، ازجمله اسنادی که بیانگر همکاری وزارت خارجه انگلیس با بریده مزدورانی از قبیل مسعود خدابنده و ان سینگلتون بود».
البته که دادگاه‌های انگلستان برچسب زدن به مجاهدین را نابخردانه و باطل اعلام کردند و دولت فخیمه مجبور شد برچسب را رسماً باطل کند.
در پی برملا شدن فضیحت مصرف جاسوسان وزارت اطلاعات در انگلستان، کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران، که از حمایت ۲۰۰عضو مجلس اعیان و اکثریت مجلس عوام برخوردار است، با انتشار سندی تحت عنوان «جاسوسی برای ملایان: عوامل ایران در انگلستان»، نسبت به تهدیدات وزارت اطلاعات رژیم ایران و مامورانش در بریتانیا هشدار داد و از دولت انگلستان خواست مصوبات اتحادیه اروپا برای اخراج یا ممانعت از ورود پرسنل اطلاعاتی و امنیتی رژیم ایران به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به‌موقع اجرا بگذارد.
در همین سند در مورد مزدور خدابنده آمده است:
مسعود و آن خدابنده (سینگلتون)
بنابر یک استشهاد که در یک دادگاه بریتانیا در سال ۲۰۰۳ مسعود خدابنده یک مامور وزارت اطلاعات است که در بریتانیا فعالیت می‌کند…….
وی در ۱۹۹۸، با استفاده از پوش شرکت در کنفدراسیون جهانی کارگر، به سنگاپور رفت که در آنجا، بنابر استشهاد برادرش، مخفیانه با نمایندگان وزارت اطلاعات ملاقات کرد. آن زمان بود که مسعود خدابنده استخدام شد و شروع به کار به‌عنوان یک مامور وزرت اطلاعات نمود. دستورات به او, عمل کردن علیه اپوزیسیون ایران و پناهندگان ایرانی ساکن بریتانیا و سایر قسمت‌های اروپا بود.
مسعود خدابنده با آن خدابنده (سینگلتون) ازدواج‌کرده است…
در ژوئن ۲۰۰۴، وین گریفیث از این‌که آن سینگلتون را در زندان بدنام اوین دید، شگفت‌زده شد. در استشهادش برای دادگاه، وین گریفیث درباره زندان اوین گفت: “زندان اوین به‌عنوان یکی از مخفی‌ترین و وحشیانه‌ترین زندان‌ها در جهان شناخته می‌شود. ده‌ها هزار زندانی سیاسی در این زندان شکنجه و اعدام‌شده‌اند. زندان اوین جایی است که خبرنگار عکاس کانادایی زهرا کاظمی در ژوئیه ۲۰۰۳ با مرگ وحشیانه‌اش روبرو شد.
شرکت در چاقوکشی علیه ایرانیان مخالف در پاریس
روز ۲۷خرداد۸۶دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران، طی اطلاعیه چاقوکشی شماری از مأموران وزارت اطلاعات را که از کشورهای مختلف اروپایی جمع‌آوری‌شده بودند و در سالن فیاپ پاریس به ایرانیان مخالف رژیم حمله کردند، افشا و اعلام کرد: پلیس پس از اطلاع از این وحشیگری مأموران اطلاعات از برگزاری جلسه جلوگیری کرد و شماری از مهاجمان را دستگیر نمود….
شماری از مأموران اعزامی که در این جنایت و تبهکاری شرکت داشتند عبارتند از جهانگیر شادانلو، مسعود خدابنده و زنش ان سینگلتون، جواد فیروزند، مهدی خوشحال، علی قشقاوی، حسین سبحانی و هادی شمس حائری. مزدوران مجهز به چاقو، پنجه بکس، گاز اشک‌آور و … بودند و برای ضرب‌وجرح مخالفان رژیم آماده بودند.
مقاومت ایران، دولت فرانسه را فرامی‌خواند که بر اساس مصوبه شورای وزیران اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ از ورود حضور مأموران اطلاعاتی ملایان در خاک فرانسه ممانعت کند و از هرگونه همکاری و ایجاد تسهیلات توسط سرویس‌های فرانسوی برای این مأموران جلوگیری نمایند.و اجازه ندهد فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، دیکتاتوری و سرکوب خود علیه مخالفان را به خیابان‌های پاریس نیز گسترش دهد.
مقاومت ایران هم‌چنین از دستگاه قضایی فرانسه می‌خواهد که مأموران اعزامی ملایان که ایرانیان مخالف را وحشیانه مجروح کردند، مورد پیگرد و مجازات قانونی قرار دهد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر