۱۴۰۲ شهریور ۲۷, دوشنبه

مهدی بختیاری که در وطن امروز هزیان وپریشان گوئی کرد کیست ؟ قسمت اول ورابطه اش با بریده خائنهای وزارت اطلاعات ابراهیم خدا بنده مدیر عامل نجات رژیم ومریم سنجابی وبسیاری دیگر از این بریده مزدورا چیست

 مهدی بختیاری که در وطن امروز هزیان وپریشان گوئی کرد کیست ؟ قسمت اول ورابطه اش با بریده خائنهای وزارت اطلاعات ابراهیم خدا بنده مدیر عامل نجات رژیم ومریم سنجابی وبسیاری دیگر از این بریده مزدورا چیست؟



مهدی بختیاری یک دژخیم شکنجه گروپاسدار خونریز ویک مقام اطلاعاتی وامنیتی در دستگاه اطلاعاتی ها وپاسدارن جهل وجنگ وجنایت بخصوص مدل قدسی آن است که بعلت جنایات بی شمار شکنجه وقتل وکشتار حتی در سوریه مستمر ارتقاء درجه پیدا کرده وبه مدیر کلی تسنیم ارگان سپاه تروریستی قدس هم رسیده وگاها با عنوان عنصر اطلاعات وامنیت هم در تلویزیونهای رژیم ظهور میکند.

مهدی بختیاری با بریده ، خائن ها  کار میکرده ومیکند تا از میان آنها نفرات مستعد به پاسداری از ولایت ووزارت وپادوئی برای سپاه تروریستی قدس را استخراج کرده ومیکند.

مثل آدم های واداه وخائینی چون ابراهیم خدابنده مثل زنگ پاسداری که خانواده های مجاهدین را شکنجه میکند ودنبال شناسائی قیام آفرینان ولیدرهای قیام بوده وهست، مریم سنجابی  را میگوئیم که زیر دست مهدی بختیاری وزهرا بختیاری بعمل آمده وخالص سازی شده است 

ابراهیم خدابنده ومریم سنجابی مزدوران اطلاعات وسپاه قدس زیر آرم تسنیم ارگان سپاه تروریستی قدس
ابراهیم خدابنده مزدور اطلاعات ومریم سنجابی مامور سپاه قدس در تسنیم

مهدی بختیاری غیر از اینکه علیه مجاهدین وخانواده هایشان با بکارگیری از بریده خائن هائی که الان باسم انجمن نجات مشغول به جاسوسوسی وخیانت وتهدید وتطمیع خانواده های مجاهدین وشکنجه آنها مشغول بودوهست .

مافیای انجمن نجات ارگان شکنجه ودستگیری خانواده ها 

در دستگیری وشکنجه ومصاحبه های اجباری، و شکنجه جوانان ودختران قیام آفرین وکانونهای شورشی در داخل مشغول است یکی از دوستان ونزدیکان وهمکاران حسین دلیریان 

حسین دلیریان در حال حمله به سفارت انگلیس

که دوست وهمکار جون جونی مهدی بختیاری میباشد که خودش پاسدار وفالانژ چماقدار وسفارگیر هم هست (در گرفتن سفارت انگلیس نقش مستقیم داشت وبهمین دلیل هم ارتقاء رده پیدا کرده وشده معاون دستگاه فضايی رژیم  بنام سید پویان حسین پور درباره قیام آفرینان وپایداری آنها یعنی شکنجه شدن آنها وتهور این نسل سخن مفصل هم گفت که عکس وگوشه ای از حرفهایش را میبینید وفیلمش هم موجود است  :در پائین همین قسمت فیلم را هم ببینید

حسین پور در بخشی از سخنان خود درباره ی شجاعت دهه هشتادی ها گفت:

سید پویان حسین پور پاسدار جنایتکار سپاه قدس از دوستان حسین دلیریان ومهدی بختیاریکه در دستگیری وشکنجه جوانان ودختران دلیر قیام آفرین وکانونهای شورشی نقش مستقیم داشت 
سید پویان حسین پور پاسدار جنایتکار سپاه قدس 
این نسل، نسل نترسی است. نمی ترسد که با او درگیر شوید و بزنیدش. مقاومت می کند. قبلاً (در ناآرامی های مشابه قبلی) وقتی حمله می کردیم، می رفتند ولی این ها یک ساعت می ایستند و نمی روند.

پاسدارحسین پورجنایتکاراز دوستان دلیریان وهم کار مهدی بختیاری  درباره ی تزلزل برخی مأموران در اعتراضات اخیر گفت:

بعضی از ما در این ایام حس کردیم کار یک مقدار پیچیده تر و سخت تر شده و نکند اوضاع به هم بریزد و جور دیگری پیش رود. خیلی ها از من می پرسند که این ها را برای دلخوشی ما می گویی یا واقعاً خبر خاصی نیست و قضیه تحت کنترل است؟ می بینم تزلزل بعضاً ایجاد می شود. این نیروی خودی که به نصرت امام زمان و نصرت الهی معتقد است هم دچار بحران و چالش می شود.

انتشار این ویدئو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و برخی کاربران صحبت های او را اذعان به کسب پیروزی هایی از سوی معترضان دانسته اند.

مهدی بختیاری وهزیان گوئی هایش را که در وطن امروز ودر انجمن نجات رژیم منتشر شده است را در قسمت دوم خواهیم آورد 

 

انجمن نجات رژیم مافیای دست سازمشترک وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس با بریده مزدوران شکنجه گران خانواده ها آنها که تیغ جلادان را میلسند وبرای گلوی قیام وقیام آفرینان ، کانونهای شورشی ومجاهدین خلق همراه با شیطانسازی وپرونده سازی تیز کرده و فرود میاورند.




ادامه دارد 


 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر