۱۴۰۲ مهر ۸, شنبه

سوابق تسلیم علی مرادی که در حال حاضر سرکرده انجمن نجات سمنان مافیای دست ساز وزارت اطلاعات میباشد

 سوابق تسلیم علی مرادی که در حال حاضر سرکرده انجمن نجات سمنان مافیای دست ساز وزارت اطلاعات میباشد 


علی مرادی انجمن نجات رژیم  ومجاهد شهید حسین مدنی در مصاحبه‌یی با سیمای آزادی

مجاهد شهید حسین مدنی در مصاحبه‌یی با سیمای آزادی در تاریخ 11 بهمن 1383 در بارة مزدور علی مرادی گفت:

«…این فرد داستان خیلی جالبی داشت. یکی دو سال بعد از این‌که جنگ ایران و عراق تمام شد، با اصرار و تقاضای مکتوب خودش، از اردوگاه اسیران جنگی در عراق آزادشده و به ارتش آزادی‌بخش آمده بود. در ارتش آزادی‌بخش می‌گفت که کمونیست و مارکسیست است و کسی هم متعرض عقاید و افکارش نبود. وقتی‌که برید، می‌گفت می‌خواهم به خارجه بروم ولی حتی اگر مرا بکشند حاضر نیستم به خروجی تحت کنترل آمریکایی‌ها بروم. ما برایش امکانات تهیه کردیم تا همان‌طور که می‌خواست در محل جدای از یکان‌ها زندگی‌اش را بکند تا وقتی‌که کار قانونی او درست بشود؛ اما بعد از یکی دو ماه خسته شد و به تیف رفت… بعد هم با شگفتی، یک ماه و نیم بعد، علی مرادی سر از تهران و هتل وزارت اطلاعات درآورد و در تلویزیون رژیم دیدیم که در فرودگاه، لدی الورود به ندامت برخاسته و می‌گوید به‌به چه فضای آزادی! و می‌گوید که‌ای دریغ که ”منافقین” در این سالیان، او را از حقایق داخل کشور محروم نگه‌داشته‌اند و به‌جای آن به او گفته‌اند که در ایران سرکوب و اختناق است! حالا اینکه علی مرادی چگونه این‌همه سال نفهمید که در ایران آزادی است، ولی به‌محض ورود به ایران، فضای آزاد را کشف کرد، حتماً از هنرهای اطلاعات آخوندی است! بگذریم که در همین زمان که این سفلگان به دعا و ثنای رژیم پرداخته بودند، رژیم داشت یک دختر 16ساله را اعدام می‌کرد. یعنی که رژیم خوب این‌ها را به‌عنوان سرپوش اعدام‌ها و کشتارها مورد مصرف قرار داد؛ آن‌هم در شرایطی که مجمع عمومی ملل متحد به خاطر نقض حقوق بشر، قطعنامة محکومیت رژیم را صادر کرده بود…».

علی مرادی سرکرده انجمن نجات رژیم دست ساز وزارت اطلاعات در سمنان
مزدوران اطلاعات ابراهیم خدابنده وعلی مرادی وثریا عبداللهی 

علی مرادی مأمور وزارت اطلاعات

علی مرادی سرکرده انجمن نجات سمنان از چپ نمائی های ریائی تا منبر رفتن بر خمینی جلاد ضد بشروسبقت گرفتن از راست ترین وفاشسیستی ترین ملاهای ولایتی ووزارتی

 علی مرادی سرکرده انجمن نجات سمنان از چپ نمائی های ریائی تا منبر رفتن بر خمینی جلاد ضد بشروسبقت گرفتن از راست ترین وفاشسیستی ترین ملاهای ولایتی ووزارتی .


علی مرادی مزدور اطلاعات در وحشت از قیام جوانان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر