۱۴۰۲ مهر ۷, جمعه

علی مرادی سرکرده انجمن نجات سمنان از چپ نمائی های ریائی تا منبر رفتن بر خمینی جلاد ضد بشروسبقت گرفتن از راست ترین وفاشسیستی ترین ملاهای ولایتی ووزارتی

 علی مرادی سرکرده انجمن نجات سمنان از چپ نمائی های ریائی تا منبر رفتن بر خمینی جلاد ضد بشروسبقت گرفتن از راست ترین وفاشسیستی ترین ملاهای ولایتی ووزارتی .


علی مرادی مزدور اطلاعات در وحشت از قیام جوانان

علی مرادی مزدور اطلاعات ازلرستان با پوش انجمن سرکوب نجات در سمنان

همانطوری که در مطالب شماره دار مختلف انجمن نجات گفته شد انجمن نجات از بریده های مجاهدین ساخته شده وبالاترین مقامات  قضائی جلادان وحتی وزرای ، وزارت اطلاعات مانند یونسی هم این را علنا گفتند که انجمن نجات دست ساز ماست از بریدهست که داریم علیه سازمان استفاده میکنیم .

اما نکته قابل توجه این که بعد از ۱۰ -۱۵ سال وبرخی ها بیشتر هنوز وزارت اطلاعات این وا داده ها وبریده ها را بعد از این همه تک نویسی اطلاعات دادن وانزجار نامه نویسی دوره گردی وغلط کردن گوئی ها توبه وندامت وشکر خوردنها ومانند عنترهای لوطی های وزارت در شهرها گرداندن ودروع وجعلیات سر هم کردن علیه مجاهدین آگاه ترین وفداکار ترین وپاک ترین وطن پرستان آرمانخواه فرزندان ایران زمین این زیبا ترین وطن آرام واین همه جاسوسی علیه قیام آفرینان ومردم وخانواده های مجاهدین وشکنجه کردن زندانیان وبرخی ها هم تیر خلاص زن شدن ،نمیگند وریل مدارج عالیه چاکری وغلام منشی آنها را چک میکند .مانند رئيسی که خط خالص سازی را در دانشگاه ها میروند روی همه این مزدوران هم امتحان خالص سازی یعنی مزدور خالص اطلاعاتی خالص وپاسدار خالص که خمینی صفت باشندرا دارند انجام میدهند

افرادی مانند علی مرادی که هویت ذائی شده اند وبه پادوئی وزارت وسپاه قدس مشغولند بخشی از پیگره این نظام فاسد هستند که همه چیزش را از خمینی وخامنه ای به ارث میبرند .

افرادی مانند علی مرادی حرفهائی میزنند که صد مدار بالاتر از بسیاری از اطلاعاتی ها وپاسداران قدیمی نمیزنند وبرعکس شر شر وریزش کردند. اما این افراد مانند علی مرادی مجبورند وباید این نشخوارها را بفرموده ولایت ووزارت انجام دهند .

این مقاله بسیار مهم را هم بخوانید 

کانون‌های شورشی؛ پاسخ ضروری و علمی به انقلاب دموکراتیک

کانون‌های شورشی...

علی مرادی کیست بیشتر بشناسید 

علی مرادی مأمور وزارت اطلاعات حکومت ایران کیست ؟

شرکت علی مرادی مأمور وزارت اطلاعات در سیرک وحوش ولایت در اطراف اشرف


 به بخش از حرفهای مظفر در رابطه با جنگ باید اشاره کرد وبه علی مرادی باید گفت:

ای مفلوک وامانده از چپ!!!وراست ومیانه کمی در پیشگاه ملت شرم کن وبفکر دار مکافات وحساب رسی باش ،ما که مقداری کونی بافی قائم شهر یا کونی بافی بهشهر یا چرم سازی قزوین ویک بیشترش سنگ پاسازی قزوین را میشناسیم  ویا از آن شنیدیم هم اینجوری مثل تو نمیبافند. اما خالی از لطف نیست که ببینیم مظفرکی بوده ودر رابطه با خمینی جلاد ضد بشر که امامش هم بود چی گفت؟  

۴۳سال پس از آغاز جنگ شوم و ضدمیهنی و ۳۵سال پس از پایان آن، این زخم عمیق بر جان و روان ایران و ایرانی هنوز ناسور و خون‌چکان است.

اما این زخم خونچکان و این خشم انباشتهٔ سالیان به‌صورت اعترافهای گاه و بیگاه و نصفه نیمه اینجا و آنجا در رسانه‌های حکومتی سر باز می‌کند به تازگی، محمدجواد مظفر که در زمان جنگ ضدمیهنی، مدیرکل رسانه‌های خارجی بوده، طی اعترافهای بی‌سابقه‌یی،

با اذعان به مسئولیت رژیم آخوندی و شخص خمینی در زمینه‌سازی جنگ می‌گوید: «در ۲۸فروردین ۵۹، ناگهان امام می‌آید پیام می‌دهد که‌ای عشایر عراق قیام کنید این آقا را سرنگون کنید! ای ارتش عراق بیایید کودتا کنید این آقا را سرنگون کنید! کی؟ ۲۸فروردین ۵۹، یعنی ۵ماه قبل از شروع جنگ».

وی می‌افزاید: «جریان حاکم بر اساس یک تحلیل غلط، از جنگ استقبال کرد و این کار خطا و اشتباهی بود که انجام شد؛ انگار که ما هم او را هل می‌دادیم به‌سوی جنگ، با شعارهایمان، با تحریکاتمان و با کارهایمان. واقعاً تصور امام و تصور آقایان این بود که مردم عراق اگر اراده کنند صدام را سرنگون می‌کنند! چی چی را اراده کنند؟!».

محمدجواد مظفر در مورد اصرار جنایتکارانهٔ خمینی بر ادامهٔ جنگ، پس از عقب‌نشینی عراق از تمامی اراضی ایران می‌گوید: «ما آمدیم شعار غلط انتخاب کردیم؛ جنگ جنگ تا پیروزی، راه قدس از کربلا می‌گذرد، از آن بدتر جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم! ای داد و بیداد، آقا دست بردار! شعار باید چی می‌بود؟ شعار جنگ تا خروج صدام از کل سرزمینهای ایران که (در این صورت) آن می‌شد جنگ دفاعی».

 حرفهای محمد جواد مضفر را در زیر بخوانید روی لینک وعکس کلیک کنید ومطلب کامل را بخوانید 


محمد جواد مظفر مدیر رسانه های خارجی در زمان 
جنگ خمینی ساخته 


اعترافات بی‌سابقه در مورد جنگ ضدمیهنی

چرا جنگ، هشت ساله شد؟! مناظره آقایان: فتح‌الله جعفری، اولین فرمانده تیپ زرهی سپاه، رئیس پیشین بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و مدرس دانشگاه محمد جواد مظفر، مدیر کل اسبق مطبوعات و رسانه های خارجی دولت؛ نویسنده و موسس انتشارات کویر. گویا نیوز 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر