۱۴۰۲ مهر ۶, پنجشنبه

پیام فاطمه سپهری از بیمارستان خطاب به رهبر جمهوری اسلامی: تا علف هرز را از ریشه درنیاورم، دست‌بردار نیستم

 پیام فاطمه سپهری از بیمارستان خطاب به رهبر جمهوری اسلامی: تا علف هرز را از ریشه درنیاورم، دست‌بردار نیستم

فاطمه سپهری در پی وخامت حال از زندان به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد. 


در پی وخامت حال فاطمه سپهری، فعال و زندانی سیاسی و انتقال وی از زندان به بیمارستانی در شهر مشهد، خانواده وی از نیاز خانم سپهری به عمل فوری قلب باز خبر دادند.

فاطمه سپهری، فعال سیاسی زندانی، روز چهارشنبه پنجم مهر ماه، در پی وخامت حال، از زندان وکیل‌آباد مشهد به اورژانس بیمارستانی در شهر مشهد منتقل شد.

محمد حسین سپپهری، فعال سیاسی و برادر خانم سپهری، شامگاه چهارشنبه (شب گذشته) با انتشار ویدئویی از وخامت حال خواهرش به دلیل بیماری قلبی خبر داد و اعلام کرد: ممانعت دستگاه قضایی و ماموران وزارت اطلاعات از دسترسی فاطمه سپهری به درمان، مصداق شکنجه است.

بنا بر اعلام خانواده فاطمه سپهری، در پی انجام عمل آنژیوگرافی بر روی خانم سپهری مشخص شده است که این زندانی سیاسی به عمل فوری قلب باز نیاز دارد.

برادر فاطمه سپهری، روز پنج‌شنبه ششم مهر، تصویری از عمل آنژیوگرافی خواهرش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و اعلام کرد: پس از این آزمایش مشخص شد که دو رگ از سه رگ اصلی قلب فاطمه سپهری بالای ۹۵ درصد گرفتگی دارد و نیاز به عمل جراحی قلب است.

برادر فاطمه سپهری که گفته است پس از انجام این آزمایش لحظاتی خواهرش را دیده است، در پیامی ویدیویی به نقل از فاطمه سپهری، خطاب به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، می‌گوید: «آن علف هرزی که در سال ۵۷ در خاک پاک این مملکت رشد کرد و ما برایش همه چیز دادیم حتی خون دادیم را تا از ریشه در نیاورم دست بردار نیستم. مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی».

پیش از این، فاطمه سپهری، بارها از وضعیت وخیم جسمانی خود خبر داده بود و خانواده وی نیز بارها نسبت به وضعیت سلامت جسمانی خانم سپهری به مقامات جمهوری اسلامی هشدار داده و خواستار رسیدگی پزشکی به این زندانی سیاسی شده بودند.

فاطمه سپهری که در آغاز خیزش، زن، زندگی، آزادی، در پایان شهریور ماه سال گذشته بازداشت شده بود، در دادگاهی به ۱۸ سال زندان محکوم شد. حکم ۱۸ سال حبس این زندانی سیاسی در دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی تایید شد.

خانم سپهری از جمله امضاکنندگان نامه استعفای علی خامنه‌ای است. وی بارها، مخالفت صریح خود با عملکرد رهبر جمهوری اسلامی را اعلام کرده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر