۱۴۰۲ مهر ۵, چهارشنبه

انجمن نجات رژیم چیست؟ چگونه وچرا تاسیس شده ؟ وچه کارهائی در داخل ایران انجام میدهد؟ شماره ۵

 انجمن نجات رژیم چیست؟ چگونه وچرا تاسیس شده ؟ وچه کارهائی در داخل ایران انجام میدهد؟  شماره ۵


 انجمن نجات انجمن دست ساز وزارت اطلاعات برای سرکوب خانواده های مجاهدین وتلاشی تشکیلات وپاک کردن صورت مسله سرنگونی 


برای اینکه این موضوع یکسویه شود لازم است که یک توضیح مختصری داده شود:

از زمان کچوئی که مسئول وشکنجه گر زندان اوین بودبحث تواب سازی مطرح بودوبرای همین کچوئی خودش را پدر تواب ها میدانست ولاجوردی که میگفت همه را تواب میکنم وبعد هم طرف که تواب میشد قبول نمیکرد وتا تیر خلاص زن نمیساخت توبه تواب در هم شکسته را قبول نمیکرد واین فرد را تماما علیه خانواده ها وعلیه سازمان مجاهدین وتشکیلات داخل زندان بکار میگرفت وتعدادی را هم برای نفوذ فرستاد مانند مصداقی 

نقاط وحدت ایرج مصداقی «تواب تشنه به خون» و «سرکردگان امنیتی» رژيم




و... یا درهم شکسته ای که در سطح مدیران وزارت اطلاعات بکار گرفته شد(مدیر عامل نجات) مانندابراهیم خدابنده 

ابراهیم خدابنده کیست که دستگاه امنیتی رژیم، به او دست باز برای تهدید تروریستی علیه یک کشور اروپایی داده؟



ابراهیم خدابنده تواب درهم شکسته بند۲۰۹ توسط مسعود خدابنده عضو اطلاعات شد

ویا اعدام کرد مانند حسین روحانی 

حسین احمدی روحانی از پیکار که بعد از تواب شدن وهمکاری اعدام شد 

...این سنت ضد مردمی وارتجاعی بعد از تاسیس وزارت اطلاعات در زمان ری شهری به معاونت های خاصی سپرده شد که حجاریان بخشی از آن را دنبال میکرد که برخی موارد خاص هم با سعید امامی پیگیری میشد که محصولاتش سعید شاهسوندی وتعدادی دیگر بود.

انجمن نجات رژیم یا مافیای پوششی وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس علیه مجاهدین وخانواده های واقعی مجاهدین در داخل قسمت اول پیشینه خیانت ومزدوری

 انجمن نجات رژیم یا مافیای پوششی وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس علیه مجاهدین وخانواده های واقعی مجاهدین در داخل  قسمت اول پیشینه خیانت ومزدوری

بخش التقاط در سال ۵۸-۵۹ هسته اولیه اش را در سپاه پاسداران شکل داد ، گروه صف که ازگروه های چندگانه مجاهدین انقلاب بود واکبر براتی چهره معروف شکل دهنده بخش التقاط در سپاه میباشد.

گفتگوی تسنیم با اکبر براتی بناینگذار بخض اطلاعات 
در سپاه پاسداران

اکبر براتی میگوید با مسئولیت محسن رضائی بخش التقاط بعد از اینکه فرقان ضربه خورد نهائی شد وشکل گرفت .  التقاط که بر روی سازمان مجاهدین و پیگیری های مرتبط با سازمان متمرکزبود بعد ها نیزهمین کار را دنبال کرد.

در اوایل سال ۵۹ ساختار اطلاعاتی جامعی در واحد اطلاعات سپاه با توجه به آموزش‌های مکتوب ساواک و عناصر دوایر مختلف این سازمان که به خدمت گرفته شده بودند، ایجاد شد و با استفاده از تجربیات ساواک در همان ابتدا، دارای مرکز اسناد، تیم‌های تعقیب و مراقبت، بخش بررسی و عملیات شد و به خاطر کارایی و توانمندی‌ بیشترش توانست از دیگر مراکز اطلاعاتی رژیم در امر سرکوب داخلی پیشی بگیرد. این واحد بر اساس تقسیم‌بندی ساواک دارای بخش‌های چپ، راست و التقاط بود.

بعد از تشکیل وزارت اطلاعات متمرکزبه سرکردگی ری شهری  هم توطئه های رژیم در وزارت اطلاعات توسط بخش التقاط ادامه داشت وادامه یافت که گوشه هائی از آن برای فرستادن نفوذی به درون سازمان وارتش آزادیبخش اختصاص یافت که گزارش کمسیون امنیت وضد تروریست شورای ملی مقاومت در همین رابطه کتابی از ۱۳۲ مورد نفوذی های دستگیر شده وماموریت ها و...منتشر کرد بنام ؛ شکست یک توطئه؛ که خواندن آن بسیار روشنگر خواهد بود. 

شکست یک توطئه

محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده مافیای هابیلیان هم که مسئول بخشی از پرونده مجاهدین در عراق بودهم همین همکاری وماموریت مشترک را دنبال میکرد که روی اخراجی ها وبریده های مجاهدین ویا نفوذی ها کار میکرد . 

اما همه این توطئه ها سازماندهی ها واقدامات ضد بشری وضد انسانی سپاه ووزارت اطلاعات افاقه نگرد وبا تشکیلات پولادین ومقاومت وجنگاوری  اعضاء ومسئولین سازمان مجاهدین حتی در بدترین شرایط مواجه شد والبته با پرداخت حداکثر بها در هم شکسته شد کمسیون امنیت شورای ملی مقاومت وسازمان مجاهدین خلق ایران اطلاعیه ها وافشاگریهای خاصی را ارائه کرده که همانطوری که در بالا گفتیم علاوه بر افشاگری های دیگر یک قلم ۱۳۲ نفوذی در مدل های مختلف را در کتاب شکست یک توطئه افشا نموده است که ضربات جانانه ای به پیکر بخش التقاط وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس وهابیلیان مشترکا بوده است .آثار این ضربات ارکان نظام را لرزاند وبسیاری موارد هم اساسا متوجه نشد که از کجا خورده است

بهمین دلیل از سال ۸۳ وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس تصمیم گرفت در راستای بکار گیری بریده مزدوران که خط غیر سیستماتیک وغیر سازماندهانه داشت را به بخش سیتماتیک وسازماندهی تبدیل کند وانجمن نجات رژیم هم بهمین دلیل شکل گرفت .

در قسمت قبلی انجمن نجات قسمت ۴گفتیم که حسینعلی امیری که مدیر کل دادگستری فارس بود تیز گفت انجمن نجات از بریده های مجاهدین شکل گرفت (همراه با برخی بریده ها ومامورین داخلی وزارت اطلاعات) که سر سپرده وزارت اطلاعات بودند وهماهنگی خوبی هم بین سپاه تروریستی قدس ووزارت اطلاعات واین بریده ها شد وخوب هم دارند کار میکنند.

قائم مقام کرمانشاهی وزیر کشورروحاني را بشناسید

در ادامه این خط وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که بخشی از این کار به مسئولیت مهدی بختیاری بود در استانهای ایران بریده ها را جمع کردند برای هر استان مسئول مشخص کردند وسر جمع آن انجمن نجات استان وهمچنین انجمن نجات رژیم در مرکز یعنی تهران به سرکردگی ابراهیم خدابنده اداره میشوند

مهدی بختیاری پاسدار اطلاعاتی - امنیتی سپاه قدس که در روزنامه وطن امروزعلیه مجاهدین هزیان وپریشان گوئی کرد وانجمن نجات هم عینا آنها را باز نشخوار نمود


مهدی بختیاری پاسدار اطلاعاتی – امنیتی سپاه تروریستی قدس در روزنامه وطن امروز علیه مجاهدین هزیان وپریشان گوئی کرد

 که اسم این منصب وپست مدیر کل انجمن نجات زیر نظر وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس میباشد وفیگورهای استقلال ومستقل بودن وان جی او واین پوش ها محمل وپشی بیش نیست که بر همگان روشن است .

ماموریت واهداف انجمن نجات در داخل وخارج ایران.

اصلی ترین ماموریت انجمن نجات رژیم حفظ نظام ولایت فقیه واستبداد مذهبی حاکم بر ایران است انحراف از تضاد اصلی مردم ایران که سرنگونی نظام فاسد ولایت فقیه است وچسبیدن به اوزیسیون وآلترناتیو بالقوه وبالفعل یعنی شورای ملی مقاومت ایران وسازمان محوری آن سازمان مجاهدین خلق ایران وضربه زدن به تشکیلات پولادین مجاهدین است .

در این راستا با دستگیری خانواده مجاهدین و فشار آزارواذیت وشکنجه  گرفته تا شانتاژ ودروغ پراکنی ونگران کردن خانواده را شامل میشود.

کار دیگر انجمن نجات شیطانسازی مصاحبه ونوشتن مقاله هایی با ادبیات وفرهنگ آخوندی ولمپنی میباشد .

بطور مثال دوره گردی های واماندگان از مبارزه وبریده خائن های زبونانه تسلیم ملاهای خونریز شدند ، در شهرهای مختلف با هدف دروغ پراکنی وشانتاژ در همین راستا میباشد.

اخیرا انجمن نجات علاوه بر شیطانسازی ابزاری در دست قوه قضائیه جلادان میباشند تا برای مجاهدین پرونده سازی کنند وپرونده سازی برای ۱۰۴ یا ۱۰۵ نفر از اعضاء ومسئولین سازمان در همین شمار میباشد .

کلیک کنید وبیشتر بدانید 

رژیم ایران در دام قضایی خواهد افتاد، ماجرا چیست؟

مطالب مرتبط 

دوقلو‌های شیطان‌سازی و پرونده‌سازی


اما انجمن نجات وبرخی از اعضایشان در هدف نهائی ابزاری است در دست وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس برای شناسائی وانجام عملیات تروریستی علیه مجاهدین  است که تا کنون در بسیاری از این نوع شناسائی ها یا عملیات  شرکت یا نقش داشتند.  


به نمونه ای از این اقدامات که همه مجموعه را با هم دارد توجه کنید نوار پیاده شده از مزدوران انجمن نجات که در جلو اشرف ۱ ضبط شده 
اینها مثلا خانواده های مجاهدین هستند محبت های خانوادگی!!! وعواطف مادرانه!!! و... را میبینید؟

Capture

بخش ناچیزی از متن پیاده شده نوارمزدوران نجات جل اشرف که حدود بیش از ۳سال واندی این شانتاژ ها وجنگ کثیف ادامه داشت

ثریا عبداللهی انجمن نجات وفراق ومامور اطلاعات

دری نجف آبادی باید از بریده های مجاهدین استفاده کرد

 ثریا عبداللهی ، مامور وزارت اطلاعات درحالی که مصطفی محمدی نیز درکنارش  ایستاده است است یقه درانی میکند :« بدونید هرکسی، اون کسایی علی الخصوص که درراس این اشرفند ،که درمرکز این اشرفند بدونند، اشرفو مسعودو، تمام مسولین اصل اینجا رو بخاک وخون میکشیم ،  این رو بدونین من جلوی این بچه ها را نگه داشتم ، اگه، بگم شبونه حمله کنید، میدونید که یکی تون سالم نمی مونه اون تو ، هی به این و اون پیغام ندید یک عده مزدور اومده ، ما با مدرک وسند با عکس وپاسپورت وارد این کشور شدیم.مدارک وسندهای ما پیش رییسان بغداده ، پیش ارتشیان بغداده ، ما با مدرک وسند وارد شدیم. این دادهای من یه روز برای شما خیلی گرون تمام میشه ، میدونین کی ؟ اون زمانی که همین جا اون دارها رو به بالا میکشم و دونه دونه تون رو به دار میکشم .“

مصطفی محمدی مزدور : “پس صبر کنید چند دقیقه دیگه می آیم بقیه را یک مرتیه برایتان میزنم ..“

ثریا عبداللهی  انجمن نجات وانجمن فراق : 

ثریا عبداللهی وشانتاژ وفحاشی علیه مجاهدان اشرفی

“ای سران اشرف ، من یک کلمه روز سه شنبه به شما گفتم ، اشرف را به آتش خواهم کشید،“

مصطفی محمدی مزدور انجمن نجات  : “حالا یک چیز دیگه میخواهم بهت بگم ، درهمین دگر گونی اخیر دعوای گرگها تو ایران“

ثریا عبداللهی  انجمن نجات وانجمن فراق : “پس امشب پس تا پاسی ازشب این جا می شینم ، ای دربندگان ،  ای گرفتاران دست رجوی شنیدید ؟ عمر رجوی بدانید به پایان رسیده ، این هم اعلامیه ای ازطرف بتول سلطانی بود که ۲۰ سال دراین زندان حجر بود “مصطفی محمدی در راس این رئیسان بوده ، سرنوشت ننگینی درانتظار شماست میتونید امشب تصمیم بگیرید ، اگرجوابی ندادید فردا روز جمعه برای شما خیلی دیره “

مصطفی محمدی مزور : “نه این که خانواده پشت خانواده میارم ، نه این که خانواده ازایران ، از اروپا میارم ، خبرنگاران هم میارم ، بسه دیگه این قدر زیر دامن این آمریکاییها شیر داری میمکی، میکشمت بیرون از زیر دامن امریکاییها، ماخانواده ها،  البته این جا یک خواهر بسیجی داریم ها،  اون روکردیم رهبر خودمون ، این خواهر بسیجی ما دنبال توهستیم ، بسیجی بی ترمز“.

ثریا عبداللهی  انجمن نجات وانجمن فراق :

ثریا عبداللهی وشانتاژ وفحاشی علیه مجاهدان اشرفی

 “تک تکتون را جلو همین اشرف به دارمیکشم، اشرف رابخاک و خون میکشیم. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر