۱۴۰۲ شهریور ۲۳, پنجشنبه

مایکل مک کال: اعتماد به رژیم ایران بسیار ساده‌لوحانه است

 مایکل مک کال: اعتماد به رژیم ایران بسیار ساده‌لوحانه است

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان
 آمریکا

فاکس نیوز در گزارشی (پنجشنبه ۲۳شهریور) به‌نقل از مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پیرامون پرداخت پول توسط آمریکا به رژیم ایران در ازا آزادی گروگانها نوشت که «این یکی از بدترین اقدامات سیاست خارجی آمریکا است که ما تاکنون دیده‌ام... و این تسلیح رژیم جمهوری اسلامی با شش میلیارد دلار است».

مایک مک کال ادامه داد، «این مسأله عواقب جدی خواهد داشت و ما خواهیم دید که این یک اشتباه جدی است... اعتماد به رژیم ایران در اینرابطه بسیار ساده‌لوحانه است و من معتقدم که این یک سیاست خارجی بسیار ساده‌لوحانه است. این برای عملیات‌های بیشتر تروریستی که آمریکاییان کشته می‌شوند استفاده خواهد شد».
مک کال در بخش دیگری از سخنانش در این باره گفت: «شش میلیارد دلار به ایران داده می‌شود و رئیس‌جمهور ایران گفت من با این پول هرکاری که بخواهم انجام خواهم داد. این پول کجا خواهد رفت این پول صرف گروه‌های تروریستی خواهد شد و ساخت بمب اتمی. به‌نظر می‌رسد که مذاکرات اتمی ایران در پشت صحنه همین موضوع در حال انجام است و آنها این مسأله را به اطلاع کنگره نرسانده‌اند که به‌لحاظ قانونی موظف به انجام این اطلاع‌رسانی هستند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر