۱۴۰۲ مهر ۶, پنجشنبه

انجمن نجات رژیم شماره ۶ وزيرفشار قراردادن خانوادهها برای تلاشی تشکیلات پولاین که امید خلق ایران است

 انجمن نجات رژیم شماره ۶ وزيرفشار قراردادن خانوادهها برای تلاشی تشکیلات پولاین که امید خلق ایران است 



این بخش در واقع سرجمع تاسیس واهداف انجمن نجاتی است که وزارت اطلاعات دم پز وبخار پزش کرده وتلاش هم دارند وبه آقای مهندس ابراهیم خدابنده مدیر عامل منصوب وزارت وولایت هم سفارشات دو قبضه کردند که حتما مستقل ومردم نهاد جا بزند 

 به راستي رژيمي كه در كارنامة سراسر جنايت و خيانت آن، آمار سرسام آور خانواده هاي متلاشي شده به خاطر فقر و اعتياد و فساد حاكم برجامعه، بيداد ميكند، رژيمي كه با حاكميت خود، پديده هايي مثل كودكان خياباني و دختران فراري را در ابعاد ميليوني به جامعه تحميل كرده است؛ درحاليكه تنها در يك شب زمستاني در سال،۸۲ «۴۰كارتن خواب از سرما جان مي دهند،رژیمی که مردم را به زیر خط فقر وفلاکت رسانده که کلیه وقرنیه واعضاء بدن را برای زنده ماندن خود وخانواده اش میفروشند وگورخواب و...خواب و...

با بزرگترین اختلاس های تاریخ ایران آشنا شوید

از میلیاردها «تومان» تا میلیاردها «یورو»!

 رژيمي كه بارها و بارها، اعضاي خانواده هاي مجاهدين را فقط به خاطر يك ارتباط تلفني يا يك نامة خانوادگي با فرزندانشان به زندان و شكنجه برده است و رژيمي كه تنها در يكشب ۷۷موشك اسكاد را با هدف نابودي همة مجاهدين، به سمت قرارگاههاي ارتش آزاديبخش، روانه ميكند، چه ميشود كه به يكباره در سال۸۱ به فكر مشكلات خانوادگي و عواطف خانواده هاي مجاهدين و سرنوشت فرزندان مجاهد آنها كه به خاطر فقدان محبت خانوادگي دچار بيماري رواني!! شده اند، افتاده و پز يك دايه مهربانتر از مادر به خود ميگيرد؟.

روی لینک کلیک کنید وبیشتر بدانید 

انجمن نجات۷ - دیدارخانوادگی یا تلاش‌برای برپایی سیرک‌ مزدوران‌ارتجاع دراشرف۳وعملیات تروریستی

روشن است كه اين بازي نفرت انگيز تنها ناشي از بطلان محاسبه هاي آخوندهاي عليل مغزي است كه ميخواستند فاتحة مجاهدين را در جنگ آمريكا در عراق، بخوانند. اماوقتي بمباران وتوطئه هاي كثيف به نتيجه يي نرسيد،وقتي مجاهدين بايك ظرفيت عظيم انقلابي از پس آزمايش بود ونبود، بار ديگر سرفراز بيرون آمدند و رژيم نتوانست ضربة مؤثر نظامي بر پيكرة مجاهدين وارد كند، اينبار يك جنگ سياسي و رواني گسترده را، براي به كارگيري برگ خانوادهها عليه مجاهدين و تشكيلاتشان آغار نمود.

هدفهاي مشخص وزارت اطلاعات از اقدام رذيلانة تحت فشار قراردادن خانوادهها عبارتند از:  

الف. متلاشي نمودن تشكيلات مجاهدين با سوءاستفاده از عواطف خانواده ها و شرايط جديد عراق.  

ب. به همكاري كشاندن خانواده ها جهت فشار بر اعضاي مجاهدين براي به تسليم كشاندن آنان و بازگشت به نزد رژيم، تحت فشار قرار دادن خانوادهها براي شركت در تظاهرات و تجمع ها به منظور محكوم كردن مجاهدين ازجمله برگزاري جلسات يا تظاهرات در مقابل سفارتخانة كشورهاي مختلف، نامه نگاري به سازمان صليب سرخ، مجامع حقوق بشري و... ديگر ارگانهاي بين المللي.  

ج. برگزاري نمايشهاي مشمئزكنندة مجيزگوئي رژيم توسط بريده مزدوران، براي تضعيف روحية خانوادهها و هواداران و مقابله با حمايت روزافزون جوانان و مردم ميهنمان از مجاهدين.

با اين اهداف ضدانساني بود كه خانوادة مجاهدين كه تا پيش از اين تحت عنوان«منافق» از شغل در اداره هاي دولتي منع شده

 و بسياري از محدوديتها بر آنها اعمال ميشد ، به يكباره مورد

 توجه قرار گرفتند تا در جهت نجات رژيم غرق در بحران مورد

 بهره برداري و سوءاستفاده قرار گيرند.

ازاينرو وزارت اطلاعات رژيم همة مزدوران «انجمن نجات» دست ساز خودش را بسيج كرد و با عنوان اعضاي سابق مجاهدين به سراغ خانوادهها فرستاد و آنها را با دروغپردازي، تهديد و ارعاب دعوت به همكاري نمود. البته اين مزدوران خيانت پيشه نه تنها ذره يي از هدفهاي كثيف خود را براي خانوادهها برملا نميكنند بلكه خود را دلسوز فرزندان مجاهد آنها كه جانشان در خطر است، معرفي مينمايند. برخي خانوادهها كه اغوا شده و به بخشي از حرفهاي مزدوران رنگشده رژيم، باور كردند، به سرعت در يكبازي كثيف مورد سوءاستفاده قرار گرفتند. آنها اولين سري خانوادههايي بودند كه توسط انجمن نجات وزارت اطلاعات به عراق و شهر اشرف گسيل شدند.  

اين اقدامهاي رذيلانه همچنان ادامه دارد، وزارت اطلاعات به انواع تشبثات دست ميزند تا همچنان خط ضربه به تشكيلات مجاهدين را با سوءاستفاده از خانوادهها، پيش ببرد. در اين مسير مشتي بريده خائن نيز سربازان اين جنگ ضدانساني هستند و در خدمت اين خط، مورد بيشترين استفاده قرار ميگيرند.

در همين حال كه وزارت اطلاعات و مشتي مزدور، سنگ خانوادة مجاهدين را به سينه ميزنند، خانوادههايي كه همكاري با آنها را نميپذيرند، به صورت هفتگي يا ماهانه به ادارة اطلاعات فراخوانده شده و توسط عوامل اطلاعات و خائناني كه تن به همكاري با اين جانيان داده اند، مورد تهاجم دروغهاي باز هم بيشتر قرار ميگيرند. در موارد بسيار زيادي، اعضاي خانوادة مجاهديني كه حاضر به همكاري نميشوند، مورد تهديد مستقيم قرار گرفته و به آنها گفته ميشود كه عدم همكاري با وزارت اطلاعات عواقب سنگيني براي آنها دربرخواهد داشت و اگر فرزندانشان را به ايران باز نگردانند، مؤاخذه و مجازات خواهند شد. در بسياري موارد وزارت اطلاعات خانواده هايي را كه جهت ملاقات با فرزندان مجاهدشان در شهر اشرف اقدام كردهاند بازداشت و تحت فشار قرار داده كه چرا براي ملاقات با فرزندانشان با وزارت اطلاعات هماهنگي لازم را نكرده اند!

آماده سازي خانوادهها  

قبل از اعزام هراكيپ به عراق مراحلي به عنوان آماده سازي طي ميشود كه شامل مراجعه به خانوادهها و تحت فشارگذاشتن آنها براي اعـزام جمعي به عراق است. اينكار در هر استان توسط اكيپي از مأموران ادارة اطلاعات همان استان انجام ميگيرد.

آنها به صورت تك به تك به خانوادهها مراجعه ميكنند و با ايجاد فضاي تشويش و نگراني و لجن پراكني دربارة وضعيت مجاهدين در عراق، از آنها ميخواهند كه براي نجات جان فرزندانشان با اكيپ آنها به عراق بروند. برخي تبليغات و دروغپراكني هاي اين مزدوران جهت فشارهاي رواني بر خانوادهها قبل از اولين اعزام جمعي آنها به عراق، عبارت بود از:

ـ مجاهدين الآن آواره هستندودراسارت آمريكايي هابه سرميبرند.آنهافاقدهرگونه امكانات صنفي ورفاهي هستند،درآسايشگاه هايي با تختهاي۵طبقه ميخوابندوبعضي از آنهاهم مجبورن دزير تانك هايشان بخوابند.

ـ به يك خانواده گفتند: پسر شما درحاليكه ميخواست از اردوگاه مجاهدين فرار كند،باتيرمورداصابت قرار گرفت و يك پايش قطع شد وبعدهم زيرشكنجه چشمهايش كور شده و الآن در حال مرگ است!

ـ به يك خانواده ديگر:

فرزندتان روي مينهايي كه آمريكاييها در اطراف اردوگاه مجاهدين كاشته اند، رفته و پايش قطع شده و الآن در آستانة مرگ قرار دارد و... و بسياري موارد مشابه آن!  

كار آماده سازي اعزام اكيپ ها يكماه طول ميكشيد و وقتي متقاضيان اعـزام معمولا به حد سرنشينان يك اتوبوس رسيد، كاروان اتوبوسها از شهرهاي مختلف، براي توجيه متمركز و اعزام به عراق، به شهر مرزي مهران فرستاده ميشدند. هزينة اعزام مسافرين با اتوبوسها قبل ازحركت از هرخانواده گرفته ميشود. اين پول در هراستان به شماره حساب يكي از اعضاي وزارت اطلاعات، واريز ميشود. اين هزينه براي هرنفر ۱۵۰هزار تومان و به حساب فردي به نام سماواتي پناه در بانك ملي شعبة ميدان دكتر فاطمي تهران واريز ميشود.

کلیشه اخاذی از خانواده های تهرانی باسم  یک اطلاعاتی به نام سماواتی 

در شهرهاي شمال، شمارةحساب مزدور حسين فرقاني براي اينكار اختصاص ۴ داده شده و از هر خانواده ۱۷۵هزار تومان اخاذي شده است.

كليشه شمارة:۴ «اول اتوبان شهيد بابايي تقاطع بابايي با دماوند يك بعدازظهر ۰۹۱۱۱۵۳۸۱۶۳ آقاي فرقاني۰۱۵۱۲۲۶۵۶۵۲»

در برخي موارد وزارت اطلاعات فرم وكالتنامه از طرف خانواده ها پركرده و آنرا جهت مراجعه به ارگانهاي بين المللي و سفارتخانه هاي خارجي مورد سوءاستفاده قرار  داده است.


حالا آقای مهندس ابراهیم خدابنده که با یک پرستوی وزارتی

 چشمش به حقایقی که نمیدانست باز شد وبسرعت ریل خالص

 سازی وزارت وقضائیه جلادان را هم پیمود والان در خالص

 سازی وزارتی وسپاه قدسی مدرک دکترا هم اخذ کردن وشدند

 مدیر عامل انجمن نجات ویک خط در میان میگوید ما مستقل

 ومردم نهاد هستیم !!!یاد آن قاچاق چی افتادم که وقتی دستش رو

 شد کوتاه نمیامد ومیگفت نگفتم سیاه دانه است ؟


ابراهیم خدابنده با پرستوی وزارتی در عراق عاطفه نادعلیان

انجمن نجات۷ - دیدارخانوادگی یا تلاش‌برای برپایی سیرک‌ مزدوران‌ارتجاع دراشرف۳وعملیات تروریستی

انجمن نجات۷ - دیدارخانوادگی یا تلاش‌برای برپایی سیرک‌ مزدوران‌ارتجاع دراشرف۳وعملیات تروریستی 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر