۱۳۹۶ دی ۲۸, پنجشنبه

ما باید در سوریه و عراق با سپاه پاسداران مقابله کنیم - مایکل پریجنت از انستیتو هادسون

ما باید در سوریه و عراق با سپاه پاسداران مقابله کنیم - مایکل پریجنت از انستیتو هادسون

مایکل پریجنت از انستیتو هادسون

مایکل پریجنت از انستیتو هادسون

شب گذشته جلسه استماع کمیته نظارت و اصلاح دولت، زیرکمیته امنیت ملی در مجلس نمایندگان آمریکا به بررسی قیام ایران اختصاص داشت.

دوسنتیس رئیس جلسه استماع گفت: دونالد ترامپ بدرستی در حمایت از تظاهرکنندگان در ایران صحبت کرده است... . لذا ما باید از تظاهرکنندگان حمایت کنیم.

- مایکل پریجنت از انستیتو هادسون در این جلسه در پاسخ به این سؤال رئیس جلسه که دولت چه کاری دیگری باید برای تظاهرکنندگان انجام دهد؟ گفت:‌ چیزی که در مورد این تظاهرات مثبت است؛ این تظاهرات به‌صورت یک تظاهرات اقتصادی شروع شد ولی بعد به شکایت از ماجراجویی‌های سپاه پاسداران راه برد. رژیم از پولی که از برجام، نصیبش شده بود برای بی‌ثبات کردن عراق، سوریه، لبنان و یمن استفاده کرد. پس کاری که ما باید انجام بدهیم این است که در سوریه و عراق با سپاه پاسداران مقابله کنیم و شبکه گسترده خامنه‌ای را تحریم کنیم که از شرکتهای پوششی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌کند. 86میلیارد دلار پول تحت تحریم نیست که خامنه‌ای از آن برای عملیاتها برای سپاه پاسداران و نیروی قدس استفاده می‌کند.

هم‌چنین باید ببینیم که تظاهرکنندگان از چه چیزی شکایت دارند. آنها از بسیج شکایت دارند. بسیج نامردمی‌ترین بخش سپاه است. این بخشی است که مسئول ربودن کسانی است که علیه دولت تظاهرات می‌کنند در دل شب است. کارهای زیادی هست که ما باید انجام بدهیم. ما باید متحدان عراقی خود را تشویق کنیم تا پهنای باند اینترنتی خود را زیاد کنند تا پیام‌ها بتواند از ایران خارج شود و سایر کشورهایی که همسایه ایران هستند نیز باید همین کار را بکنند.

بطور عام باید رژیم را پاسخگو قرار دهیم تا فشار روی مردم ایران کاهش یابد و هم‌چنین روی متحدان اروپایی خود فشار وارد کنیم تا نگرانی‌های خود را ابراز دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر