۱۳۹۶ دی ۲۲, جمعه

فتنه طرح آمریکا و صهیونیسم با پول عربستان و... در راسش منافقین بودند - آخوند صدیقی

 فتنه طرح آمریکا و صهیونیسم با پول عربستان و... در راسش منافقین بودند - آخوند صدیقی

آخوند صدیقی

آخوند صدیقی

با گذشت دو هفته از قیام سراسری مردم ایران و به‌رغم ادعای پایان آن، توسط ولی‌فقیه ارتجاع، نیز نمایشهای جمعه در تهران و سراسر کشور امروز (22دی) صحنه ابراز وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از قیام و اقدام «مسئولان» برای جلوگیری از تکرار آن بود.
آخوند صدیقی نماینده خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران، حرفهای خامنه‌ای در سخنرانی اخیر را تکرار کرد و ضمن عقده‌گشایی علیه مجاهدین گفت: «طرح آمریکا و صهیونیسم و پول عربستان و پادوهای آنان که در راسش منافقین... بودند... خوب این برای ما متوقع نبود بعد از فتنه 88 مواجه بشویم با یک هم‌چنین فتنه‌ای، ولی آنهایی که فکر می‌کنند انقلاب تمام شده، روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند... دیدید شما دشمن‌تان هیچ بیکار نیست، منتظر غفلت شماست، تا احساس بکند شما مشکل دارید او برای آتش زدن شما از نقطه مشکل شما وارد می‌شود و شما را نابود می‌کند».

آخوند صدیقی هم‌چنین با ابراز وحشت از این‌که «دشمن عنادش را روزافزون می‌کند و دست از سر ما برنمی‌دارد» و نیز ابراز وحشت از این‌که ریشه نارضایتی و به قول او اغتشاش از بین نرفته، دولت و مقامهای اجرایی را مخاطب قرار داد و گفت: «حرف کافی نیست شعار کافی نیست وعده هم به اندازه کافی مردم شنیده‌اند امروز منتظر عمل و اقدام‌اند، بیکاریها قابل‌تحمل نیست بیکاری بیماری است بیکاری افسردگی است افسردگی خشونت می‌آورد خشونت پرخاش می‌آورد، پرخاش اغتشاش می‌آورد، باید ریشه را درست کرد».

امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در انتهای خطبه خود ناامید از این‌که رژیم بتواند از بحران و بن‌بست اقتصادی موجود خلاصی یابد؛ از خدا خواست که خودش «ابر سیاه گرانی، رکود، بیکاری از آسمان این مملکت دور بفرماید».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر