۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

مشاور قاسم سلیمانی: ساخت سلاح اتمی از ساخت عینک ساده‌تر است


مشاور قاسم سلیمانی: ساخت سلاح اتمی از ساخت عینک ساده‌تر است

مشاور عالی فرمانده نیروهای قدس ایران گفته ۱۴ دپوی نظامی در عمق ۳۰ تا ۵۰۰ متری زمین به نام ۱۴ معصوم در اختیار داریم. او همچنین گفته
ساخت سلاح هسته‌ای برای ایران از ساخت عینک هم آسانتر است.
سردار حسن کریم‌پور مشاور عالی قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس ایران، شاخه برون‌مرزی سپاه پاسداران، در مراسم یادبود شهدای دانشجو در رفسنجان گفته است که ایران ۱۴ دپوی نظامی در عمق ۳۰ تا ۵۰۰ متری زمین به نام ۱۴ معصوم در اختیار دارد.
خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا از قول این فرمانده نظامی نوشته است: «در این دپوها به هر میزان که تجهیزات لازم باشد نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد، اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود این مراکز به‌صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌کننده را موشک‌باران می‌کنند.»
مشاور عالی قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس همچنین گفته در تمام دنیا تنها کشوری که تمام مساحتش را به صورت پازل ۲۰ کیلومتر در ۲۰ کیلومتر تقسیم‌بندی کرده و وسطش پدافند گذاشته شده ایران است.
بیشتر بخوانید: قاسم سلیمانی در نبرد حلب "زخمی شده است"
کریم‌پور ادامه داده: «تعداد این پدافندها در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ عدد است و اگر به ۵ هزار و ۵۰۰ عدد برسد، سامانه پدافندی کشور تکمیل می‌شود و هیچ هواپیمایی نمی‌تواند وارد جمهوری اسلامی ایران شود.»
مشاور عالی سپاه قدس ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اظهارات آیت‌الله خامنه‌ای که استفاده از سلاح هسته‌ای را حرام دانسته، گفته است: «این حرامی سر جای خودش، ولی اگر رهبری این حرام را بردارند من به عنوان یک محقق می‌گویم ساخت یک سلاح هسته‌ای از ساخت یک عینک آسانتر است.»
او گفته است که "علم بسیجی و علم ایرانی" در حال حاضر "در دنیا حرف اول را می‌زند". به گفته او این مسئله را در علوم هوا و فضا، ژنتیک، دیجیتال، هسته‌ای و بسیاری از موارد دیگر می‌توان مشاهده کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر