۱۳۹۴ آبان ۲۳, شنبه

داعش اسد وپاسدار جزایری به نیابت از خامنه ای موضع مشابه در قبال کشتار پاریس گرفتند


سردار جزايري با محکوم کردن جنايت بيروت و پاريس: فرانسوي‌ها تاوان حمايت دولت خود از داعش را پرداختند

تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی 1394/08/23
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، جنایت داعش در پاریس را محصول حمایت نظام سلطه دانست و گفت: فرانسوی‌ها تاوان حمایت دولت خود از داعش و تروریسم تکفیری را پرداختند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری با محکومیت شدید جنایت داعش در پاریس اظهار داشت: حادثه خونین و تروریستی پاریس نشان داد اگر دولت فرانسه و دیگر حامیان غربی و منطقه‌ای تروریسم تکفیری از عقلانیت و آینده‌نگری لازم برخوردار بودند، وقوع چنین جنایتی در قلب اروپا را پیش‌بینی می‌کردند.
وی افزود: از همان ماه‌های نخست اقدامات تروریستی در سوریه و سایر کشورهای همجوار، ما تذکرات مکرر را به جامعه اروپا دادیم که تروریسم دامان آنها را خواهد گرفت و خواستیم مردم دولت‌هایشان را تحت فشار قرار دهند تا دست از حمایت تروریست‌ها در منطقه بردارند.
سردار جزایری با اشاره به جنایت اخیر تروریستی در لبنان تصریح کرد: انفجارات پاریس و بیروت دو روی یک سکه هستند و جامعه جهانی انتظار دارد جبهه حامیان تروریست‌های تکفیری - به‌ویژه امریکا، فرانسه و دیگر دولت‌های غربی - از تناقض در رویکرد و رفتار دست بردارند و در قبال این جنایات موضع مشترک و واحدی اتخاذ کنند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با هشدار درباره هرگونه سوء استفاده امریکا و همپیمانان اروپایی از فاجعه پاریس و پیگیری سیاست‌های غلط و جنگ‌افروزانه مانند آنچه پس از حوادث 11 سپتامبر بر مردم افغانستان و عراق گذشت، تصریح کرد: اکنون که طراحان بین‌المللی پیدایش داعش، طعم تلخ تروریسم تکفیری را چشیده‌اند، بهتر است به طور واقعی به صحنه مبارزه با تروریسم پای نهند و با قطع هرگونه حمایت و پشتیبانی از تروریست‌های تکفیری، زمینه را برای نابودی آنان فراهم آورند؛ چرا که مردم جهان از فرجام نسخه‌های دیگر آگاهند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: غربی‌ها در صورت ادامه حمایت‌ از تروریسم تکفیری باید منتظر اعلام حالت فوق‌العاده در نقاط دیگر قاره اروپا باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر