۱۳۹۴ آذر ۴, چهارشنبه

وحشت خامنه ای از پیامدهای زهر اتمی و خنجر خوردن در صحنه دیپلوماسی

وحشت خامنه ای از پیامدهای زهر اتمی و خنجر خوردن در صحنه دیپلوماسی


خامنه ای در سخنرانی امروزچهارشنبه ۴ آذر در تهران برای مزدوران بسیجی خود از پیامدهای توافق زهرآلود اتمی برای رژیم بحران زده ولایت فقیه وخنجرخوردن در بازیهای دیپلوماتیک، ابراز وحشت کرد.
خامنه ای، (ولی فقیه ارتجاع) که بعد از دیدارش با پوتین، به خاطر سرمایه گذاری سیاسی روی رابطه با روسیه واحتمال خنجر خوردن رژیم از روسها، از سوی جناح رقیب زیر ضرب است، متقابلا باند روحانی و رفسنجانی را «نخبگان تحت نفوذ دشمن » توصیف کرد.
او گفت:‌«دستگاههای دیپلوماسی به شدت در حال تزویر، نقشه چینی و توطئه و برنامه‌ریزی و طراحی‌اند. به چهره خندان ظاهر میشند با آغوش باز جلو میایند و در همان حال، مثل چیزی که در بعضی از فیلمها دیدید، طرف که بغل میگیره، خنجر رو هم توی قلبش فرو می‌کنه. بنابراین تزویر امروز شامل تزویر سیاسی و دیپلوماسی و اینها هم هست که باید بهش توجه کرد.
یک جور دشمنی، دشمنیهای نرم است که من حالا از چندی پیش مسأله نفوذ رو مطرح کردم، نفوذ خیلی مسأله مهمی‌ست. نفوذ که ما میگیم خب حالا بعضیها، واکنش نشون میدند که حالا آقا، نفوذ، مسأله نفوذ جناحی شد، نمیدونم استفاده جناحی کردند. من به این حرفها کاری ندارم، خب استفاده‌های جناحی نکنند. بحث بیهوده درباره نفوذ نکنند. اسم نفوذ رو بدون محتوای لازم مطرح نکنند. اینو، اینها رو ما کاری نداریم، ولی هر حرفی زده می‌شود هر کاری، حالا، کار جدی، از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشه. غفلت نکنیم که دشمن در صدد نفوذ است. حالا من نفوذ رو مقداری تشریح می‌کنم که نفوذ چیست و چگونه است، از اصل قضیه غفلت نکنیم، همدیگر رو جناحها متهم کنند، این بگه شما که گفتید مقصودتون این بود، اون بگه نه، شما که گفتید مقصودت این بود، خیلی خوب حالا مقصد هر چه بود، بالاخره واقعیت فراموش نشود. دشمن طراحی دارد میکند برای نفوذ. کم اهمیت‌ترینش جاسوسیست. خبرکشی و خبردهی است. گاهی کارش بالاتر از جاسوسیست، تصمیم شما رو عوض می‌کنه. شما یک مدیری هستید یک مسئولی هستید تصمیم‌گیر هستید می‌توانید یک حرکت بزرگ یا مؤثری انجام بدید اگر چه این حرکت رو این جور انجام بدید این به نفع دشمنه، اون میاد کاری میکنه که شما این حرکت رو این جور انجام بدید، یعنی تصمیم‌سازی. سابقه هم داره. در همه دستگاهها. فقط دستگاههای سیاسی نیست، دستگاههای روحانی و دینی و اینها هم وجود داشته...
منتها از این خطرناکتر نفوذ جریانیست. کاری کنند که این شخصی که مورد نفوذ قرار گرفته، همان چیزی رو فکر کند که اون آمریکایی فکر می‌کنه، همان چیزی رو بخواهی که در نتیجه که او می‌خواهد. بنابراین خیال او آسوده است. بدون این که لازم باشه او خودش رو به خطر بیندازه و وارد عرصه بشه، شما برای او داری کار میکنی. هدف اینه. هدف نفوذ اینه، نفوذ جریانی، نفوذ شبکه‌ای نفوذه گسترده نه موردی. اگر این نفوذ نسبت به اشخاصی انجام بگیرد که اینها در سرنوشت کشور، سیاست کشور، آینده کشور تأثیری دارند، شما ببینید چه اتفاقی می‌افته. آرمانها تغییر پیدا خواهد کرد. ارزشها تغییر پیدا خواهد کرد. خواستها تغییر پیدا خواهد کرد. باورها تغییر پیدا خواهد کرد...
آماج نفوذ هم کیا هستند، عمدتاً نخبگان، عمدتاً افراد مؤثر، عمدتاً تصمیم‌گیران یا تصمیم‌سازان. اینها آماج نفوذند. اینها هستند سعی می‌شود روی اینها نفوذ انجام بگیره. بنابراین نفوذ خطره، خطر بزرگیست. این که حالا یکی بگه آقا شما اون آقای زید از کلمه نفوذ میخواد استفاده جناحی بکنه، این مسأله رو از اهمیت نمی‌اندازه، حالا بکنه یا نکنه. بیخود میکنه استفاده جناحی میکنه. واقعیت قضیه این است. از این واقعیت که نمیشه صرف‌نظر کرد».
خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنرانی خود نسبت به موج انزجار عمومی علیه مزدوران بسیجی و چماقداران لباس شخصی ولی فقیه و کشمکشهای درونی رژیم برسر این موضوع، واکنش نشان داد، به دفاع از چماقداران پرداخت. وی گفت: «مکمل این نفوذ هم کارهای حاشیه‌یی است. یکی از چیزهایی که این نفوذه، تخطئه کسانیست که پای می‌فشارند بر اصالتها، بر نگاه درست، بر ارزشها،م این مکمل نفوذه. نمیخوام بگم اون کسانی که بسیج رو تخطئه می‌کنند متهم می‌کنند به افراطی‌گری، تندی و چه و چه، اینها آگاهانه دارند با نفوذگران همکاری می‌کنند، همراهی می‌کنند، بنده این ادعا رو نمی‌کنم، خبر ندارم. اما واقع قضیه این است که این کمکه، اینهایی که در بخشهای مختلف با زبانهای مختلف بسیج رو متهم می‌کنند به تندروی به نمیدونم به افراطیگری و چه و چه و چه اینها دارند در واقع نفوذ رو تکمیل می‌کنند. پروژه نفوذ به وسیله اینها دارد تکمیل می‌شود. چون بسیج جزو اون خاکریزهای مستحکمه. بسیج یک خاکریز مستحکمی‌ست این خاکریز رو نبایستی سست کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر