۱۳۹۴ آبان ۲۳, شنبه

ابراز خوشحالي رذيلانه رژيم آخوندي از فاجعه تروريستي پاريس و تلاش براي بهره برداري از آن


 پاريس و تلاش براي بهره برداري از آن


 چرا رژیم ومزدودان ولایت ووزارت در موشک باران لیبرتی وبازهم رژیم ومزدوران بین المللی درکشتارپاریس پایکوبی کردند.
http://efshayaranshitan.blogspot.de/2015/11/blog-post_24.html
به دنبال فاجعه تروريستي جمعه شب۲۲ آبان (۱۳نوامبر) پاريس، رژيم ضد بشري آخوندي، پدرخوانده تروريسم بين المللي كه نمي تواند خوشحالي خود را از اين جنايت عليه بشريت پنهان كند، رذيلانه در صدد است از اين تراژدي، براي توجيه كشتار مردم سوريه و ادامه حكومت ديكتاتور سوريه كه عامل اصلي رشد و گسترش داعش هستند، بهره برداري كند.
ابوطالبي، مشاور سياسي روحاني و سفير سابق رژيم آخوندي در فرانسه، جنايت تروريستي در  پاریس را «اجتناب ناپذير» و  «نتيجه اقدامات كوركورانه و مستدام غرب در جهت حمايت از تروريزم ... و عدم توجه به هشدارهاي [رژیم] ايران طي چند سال اخير خواند».
پاسدار سرتيپ مسعود جزايري، معاون ستاد كل نيروهاي مسلح رژيم آخوندي، در اين رابطه گفت:«فرانسوی‌ها تاوان حمايت دولت خود از داعش و تروریسم را پرداختند». وی که مقاومت مردم سوریه را تروریسم می خواند، گفت: «از همان ماههای نخست اقدامات تروریستی در سوریه و سایر کشورهای همجوار، ما تذکرات مکرر را به جامعه اروپا دادیم که تروریسم دامان آنها را خواهد گرفت». اين پاسدار اروپا را به ادامه این جنايات تروريستي تهدید کرد و گفت: «غربیها‌  در صورت تداوم حمایتها از تروریسم... باید منتظر اعلام حالت فوق‌العاده در نقاط دیگر قاره اروپا باشند» (خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس-۲۳آبان). 
تسنیم، خبرگزاری نيروي تروریستی قدس فاجعه پاریس را «تروریسم خودساخته» فرانسه و اروپا خواند و نوشت:‌ خامنه اي طی چند سال گذشته چندین بار به سردمداران غرب اخطار داده که: حمایت از تروریسم در منطقه در نهایت به خودتان بازخواهد گشت...و در آینده نه‌چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد. اين خبرگزاري .با درج کاریکاتور رذيلانه یی زير عنوان «تروريسم خود ساخته» چنين وانمود می کند كه سرنخ داعش در دست فرانسه و رييس جمهور آنست.
آخوند روحانی، رییس جمهور رژیم آخوندی نیز روز پیش از این حمله تروریستی طی مصاحبه یی با تلویزیون کانال ۲ فرانسه آشكارا به حمايت از بشار اسد دیکتاتور خونریز سوریه  پرداخت و بر لزوم تقویت وی تأکید کرد.
قدس آنلاين، وابسته به سپاه پاسداران در حالیکه اپوزيسيون سوريه را تروریست می خواند، نوشت: «آمریکا و کشورهای اروپایی به بهانه مقابله با رئیس جمهور قانونی سوریه از تروریستها حمایت می کنند و دست آنها را در ارتکاب جنایات بشری باز گذاشته اند و محصول چنین رویکردی حملات تروریستی پاریس است و اکنون داعش همچون سگی است که پاچه صاحبش را گرفته است و کشورهایی نظیر ایتالیا،‌ انگلیس و آمریکا نیز به حملات مشابه از سوی آن تهدید می شوند. كشورهای غربی اگر می خواهند گرفتار چنین فجایع انسانی نشوند باید بدون دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر مانند سوریه تروریستها را ریشه کن کنند که این امر نیز لازمه اش این است که غربیها مسئولیت تعیین سرنوشت بشار اسد را ...به مردم سوریه واگذار کنند و به ریشه کن کردن تروریسم [بخوانید نیروهای مقاومت و ارتش آزاد سوریه] بپردازند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴نوامبر ۲۰۱۵)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر