۱۳۹۴ مهر ۵, یکشنبه

خامنه اي كه در جنايت اخير حج(منا) متهم شد امروز موضع گيري كرد- عربستان از خامنه اي خواست اين حادثه را سياسي نكند

خامنه اي كه در جنايت اخير حج(منا) متهم شد امروز موضع گيري كرد وعربستان از خامنه اي خواست اين حادثه را سياسي 
نكند 

در خبرهائي از درون رژيم داشتيم كه در يك نشست خصوصي با ارگانهاي ويژه امنيتي تحت امر خامنه اي ومحسن رضائي ورحيم صفوي جنايت منا در عربستان بررسي وطراحي شده بود.
حالا كه اين فاجعه جنايت كار به كشته وزحمي شدن حدود 2000نفر منجر شده وانگشت اتهام به سمت ايران  وخامنه اي رفت صبح امروزيكشنبه 27سبتامبر خامنه اي مجبور به موضع گيري شد وبظاهر در جلسه درس خارج دوباره نعل وارو زدوگفت:
حکام عربستان بجای فرافکنی، باید با عذرخواهی از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار، مسئولیت خود را در این حادثه سنگین بپذیرند و به لوازم آن عمل کنند.
دنیای اسلام سؤالات زیادی دارد و جان باختن بیش از هزار نفر در این حادثه مسئله کوچکی نیست، بنابراین جهان اسلام باید برای این مسئله فکر کند.
خامنه اي: این قضیه فراموش نخواهد شد و ملتها به طور جدی آن را دنبال خواهند کرد و سعودیها نیز باید به جای فرافکنی و متهم کردن این و آن، مسئولیت خود را بپذیرند و از امت اسلامی و خانواده‌های داغدار عذرخواهی کنند.
حالا حرفهاي خميني را كه خودش كشتار را راه انداخته بود وحتي مواد منفجره توي چمدانهاي ايراني ها وپاسداران پيدا كرده بودند را با صحبتهاي امروز خامنه اي مقايسه كنيد هردو يك حرف را ميگويد 
عربستان صلاحيت حج را ندارد بدهيد به ما.
شايان لاين رژيم 
انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳در سال 1366
امام خمینی (ره) در واکنش به این حادثه خونین و برای نشان دادن مظلومیت ملت ایران، آل‌سعود را جهت تصدی امور کعبه و حج بی‌لیاقت دانست و در پیامی که دهم مرداد 1366 مصادف با هفتم ذیحجه 1407 هجری قمری خطاب به نماینده خود و سرپرست حجاج ایرانی صادر کرد، اعلام کردند: «آنها به دست خود اسباب افتضاح و رسوایی خود را فراهم کردند... ما اگر می‌خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کعبه‌داران کنونی لیاقت میزبانی سربازان و مهمانان خدا را ندارند و جز تأمین آمریکا و اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنها کاری از دستشان بر نمی‌آید، به این خوبی نمی‌توانستیم بیان کنیم... و به این اندازه که کارگزاران بی‌اراده حاکمیت سعودی در این قساوت و بی‌رحمی عمل کردند، موفق نمی‌شدیم.»
اماعادل خبير هم كه در آمريكا با جان كري ديار داشت در مصاحبه اي گفت ايران نبايد حج را سياسي كند حادثه مكه در دست تحقيق است ونتايج برسي ومسببين به عدالت سپرده خواهند شد كه هشدار به خامنه اي بوده است.
اين اولين بار نيست كه خميني وخامنه اي دست به توطئيه وكشتار در حج ميزنند 
بيشتر بخوانيد

قاچاق مواد منفجره به عربستان سعودی در ایام حج1366


کشتار حجاج در مکه (۱۳۶۶)بيشتر بدانيد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر