۱۳۹۴ مهر ۴, شنبه

خبر فوري خامنه اي در كشتار اخير عربستان دست داشت وتا بحال نعل وارو زده است



بنا به ا خبار رسيده از درون رژيم  
طراحي كشتارحدود 1000نفر ومجروح شدن 1500نفر ديگردر مراسم حج در عربستان(  كه مرتب اعداد بالا وپائين ميشود واحتمال دارد عدد كشته ها از هزار هم بگذرد)در يك جلسه ويژه اي با خامنه اي حجازي ووزارت اطلاعات وسپاه قدس بررسي شد ميگويند محسن رضائي ورحيم صفوي هم در آن حضور داشتند.
براي زمين سازي اين خبر از طرق مختلف اعلام شد كه چند روز ديگر در عربستان اتفاقات مهمي خواهد افتاد ودر قلب عربستان يك اخباري خواهيد شنيد كه همه را متعجب خواهد كرد يك بار ديگر از زبان حوثي ها خبر پخش شد كه ما به قلب عربستان خواهيم زد وخبرهائي خواهد رسيد كه دنيا متعجب خواهد شد.يا اين اطلاعيه رژيم را بخوانيد
انجمن اسلامي دانشگاه يزد ضمن محکوميت اين حادثه به دولت مرتجع
 و در حال زوال عربستان و کشور هاي زبون عرب وآمريکا هشدار
 مي دهد که از اگر از ارتکاب به اين گونه اعمال دست بر ندارند با
چنان خشمي از جانب فرزندان خميني کبير روبه رو خواهند شد که
تاريخ زير بارش خم شود و به آمريکا وتفاله هايش پيغام مي دهد
 که اگر داعيه ابر قدرتي دنيا را دارند بدانند که ابر قدرتي بالاتر از
 اينها وجود دارد که همانا افکار عمومي و نيروي وجدان هاي پاک
بشري به پرچمداري جمهوري اسلامي ايران است واز دستگاه ديپلماسي
 و مراجع تقليد و ساير اشخاص هم خواستاريم که فعالانه تر برخورد
کرده و از مواضع انفعالي پرهيز کرده و حتي تا تحريم حج هم پيش
روند و دنيا بداند امروز نفس گرم خميني کبير در هواي سرد زمستان
ايران از حنجره هاي فرزندان معنوي اش هويداست که فرياد مي زند
واي بر سران استکبار اگر خشم ملت ها را برانگيزانند.

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد
يكي از نهادهاي رسمي مراسم حج كه متربط به خامنه اي است وجز بعثه رهبري ومتصل به بيت اوست گفت كه تا كنون بيشترين كشته ومفقود ومصدوم متعلق به پاكستان بود وبعد متعلق به ايران وهند وتعدادي هم افغاني او ميگفت ما اين چند كشور يك هماهنگي هائي هم داشتيم كه الان بيشتر نميتوانم توضيح بدهم بدهم.
اين شخص مختصر توضيحاتي هم سر دستگير شده ها داد كه متربط به سپاه ومقامات سابق ويا دست اندر كاران سياسي سابق بوده اند او تاكيد كرد كه چند خبر نگار هم مفقود شده است كه دستگيري 2نفر محرز است او ميگفت آقاي صفوي بسيار گرفته ودرگير ميباشد.
اين اخبار را وقتي با خبرهاي مطبوعات وروزنامه ها كنار هم ميگذاريم  وعلت حادثه كه اعلام شد(وزارت کشور عربستان می‌گوید، یکی از دلایل موثر حادثه روز پنجشنبه این بود که شماری از زائران به دستورالعمل و راهنمایی های ماموران پیش از حادثه توجه نکردند كه بيشتر ايراني وپاكستاني بودندو300ايراني در جهت عكس جمعيت حركت كردند وصحنه حادثه را ايجاد كردند) همه نشان ميدهد كه يك طراحي در كار بوده است  و طراح آن هم بانك دار تروريست وابو داعش خامنه اي بوده است وبراي انتقام گرفتن از عربستان ميباشد ونعل وارونه زدن خامنه اي هم اين است كه خامنه اي ومزدوران مربوطه از العالم تا حزب الشيطان ونصرالله و...ميگويند كه  عدم صلاحيت درمديريت عربستان در امر حج بايد بررسي شود وبلا فاصله سرتروريستهاي سپاه قدس از جمله هيئتي كه قشقاوي تروريست جزو آن است را براي بررسي ميخواست به عربستان بفرستد( كه مانند كشتي وهواپيمائي كه ميخواست برود يمن وجنجالي راه انداخته بود )اين بار عربستان ويزا نداد ونتوانست ويا تا بحال سه بار سفير عربستان را بهمين خاطر فراخواند و...تيز تر اينكه اين طراحي براي كشتار را كرد وحالا نعل وارو ميزند كه مسئله دست داشتن خودش ومزدورانش  در اين جنايت آنهم در خانه خدا را بپوشاند
در اين رابطه مقداري از رژيم وآنچه تا بحال اعلام كرده ميپردازيم۱۳۹۴/۰۷/۰۳
بنا بر گزارش رسانه‌های ایران شماری از اعضای «بعثه رهبری» نیز در بین مفقودان هستند.
خبرگزاری فارس با اشاره به فهرست اعلام شده سازمان حج و زیارت اعلام کرد افرادی چون «غضنفر رکن‌آبادی» سفیر سابق ایران در لبنان، «علی اصغر فولادگر» کار‌شناس مسائل خاورمیانه، «محسن حاجی حسنی کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرائت قرآن مالزی، «حسن دانش» نفر اول مسابقات کشوری قرآن کریم، ‌«فواد مشعلی» قاری بین‌المللی، «امین باوی» قاری بین‌المللی، «سید حمیدرضا میرزاده» خبرنگار شبکه خبر، ‌«سید حمیدرضا حسینی» خبرنگار شبکه خبر از اعضای «بعثه رهبری» هستند که در حادثه «منا» مفقود شده‌اند.
این در حالی است که خبرگزاری رسا از علی اصغر فولادگر به عنوان «سردار فولادگر و معاون سرلشکر صفوی» یاد کرده است. آقای صفوی مشاور عالی آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در امور نظامی است.
بعثه رهبری تشکیلات ویژه حوزه نمایندگی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در امور حج است.
در همین حال، عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده در صفحه اینستاگرام خود از مردم ایران خواسته است که «برای سلامتی همه مفقودین از جمله دکتر رکن‌آبادی دعا» کنند.
مرتضی رکن آبادی، برادر سفیر سابق ایران در لبنان، نیز روز جمعه به واحد مرکزی خبر گفت: «از دیشب تاکنون که جویای احوال وی هستیم نتوانسته‌ایم هیچ گونه خبری به دست بیاوریم».
وی افزود: «تلفن همراه برادرم از زمان حادثه تاکنون هیچ پاسخی به تماس‌های مکرر ما نمی‌دهد».
مرتضی رکن آبادی با تکذیب خبر یکی از خبرگزاری‌های لبنانی مبنی بر فوت برادرش، تصریح کرد: «فعلا هیچ خبری از فوت وی برای ما مسجل نشده است و فقط  می‌توانیم بگوییم که برادرم جزء مفقودان حادثه منا است».
غضنفر رکن آبادی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ سفیر ایران در لبنان بود.

حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران، روز شنبه چهارم مهرماه گفته است، پس از بررسی مشخص شده که گزارش در خصوص بازداشت ۳۰ ایرانی توسط عربستان صحت ندارد، اما خبر بازداشت دو خبرنگار صدا و سیما در حال بررسی است.
به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در گفت‌و‌گو با تلویزیون دولتی ایران گفته است: «شب گذشته خبری برای ما ارسال شد مبنی بر اینکه حدود ۳۰ تن از حجاج ایرانی در این حادثه درون زندان‌ها هستند که بعد از صحبت‌هایی که با آقای قاضی عسگر (نماینده ولی فقیه در امور حج) و همچنین سفارت و کنسولگری ایران در ریاض و جده داشتیم آن‌ها این خبر را تأیید نکردند.»
 معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران اضافه کرده است: «ولی در مورد خبرنگاران که آقای وزیر ارشاد به آن اشاره کردند عربستان در گذشته دارای چنین سوابقی بوده و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.»
علی جنتی، وزیر ارشاد ایران، روز شنبه گفته بود احتمالا دارد دو خبرنگار صدا و سیما که در فهرست مفقودان حادثه منا هستند، توسط دولت عربستان بازداشت شده باشند.
وزیر ارشاد در مورد احتمال بازداشت شماری از مفقودان توسط عربستان گفته است: «اطلاعاتی ندارم آنچه مسلم است اینکه دولت عربستان در طول این چند روز اخیر فشارهای زیادی را بر زائران ایرانی وارد کرده است و من بعید نمی‌دانم برخی خبرنگاران ایرانی را بازداشت کرده باشند. این موضوع از روش‌های عربستان دور از انتظار نیست.»
سازمان حج و زیارت ایران روز گذشته اسامی دستکم ۳۳۶ تن از حجاج ایرانی را منتشر کرد که در جریان «حادثه منا» مفقود شده‌اند. نام سفیر سابق ایران در لبنان، یک سردار سپاه، دو خبرنگار صدا و سیما و شماری از اعضای «بعثه رهبری» در این فهرست است.
گزارش‌ها حاکی است که احمد فهیما، معاون اداره نمایندگی‌های تشریفات وزارت خارجه ایران، نیز از جمله مفقودان حادثه منا است.
در همین حال، حمید محمدی، معاون سازمان حج و زیارت ایران، روز شنبه از شناسایی ۴۱ نفر دیگر از حجاج ایرانی «حادثه منا» خبر داد.
به گزارش ایرنا وی آخرین آمار مفقودان ایرانی در «حادثه منا» به ۳۲۵ نفر اعلام کرده است.
طبق این گزارش در «حادثه منا» ۱۳۶ زائر ایرانی کشته و ۱۰۳ نفر مجروح شدند.
سفیر پیشین ایران در اسلوونی کشته شد
گزارش‌ها حاکی است که محمدرحیم آقایی‌پور، سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی در حادثه «منا» کشته شده است.
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران روز شنبه گفته است: «متاسفانه یکی از همکاران ما در وزارت خارجه در حین اجرای وظیفه جان خود را از دست داده است که مطلع شدیم آقایی‌پور سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی در این حادثه جان خود را از دست داده است.»
به گزارش فارس،محمدرحیم آقایی‌پور اولین سفیر ایران در اسلوونی بود که در دوره وزارت منوچهر متکی وزیر خارجه اسبق ایران به این سمت منصوب شد.
خوب حالا چطور شد كه يك دفعه سر دار سپاه وسفير سابق وخبرنگار خامنه اي و...مفقود ميشود بيشتر بايد صبر كرد تا اطلاعات ما تدقيق شود اما يادتان نرود كه رژيم خميني خامنه اي اولين بار نيست كه در مكه كشتار راه مياندازد ،
او هيچ حرمتي براي مراقد ائمه از امام رضا تا سامرا وتا خانه خدا قائل نيست خامنه اي يك جنايت كار تمام عيار وگرداننده يك مافياي بين اللملي است زهر خورده وميخواهد از همه انتقام بگيرد هر جا از هر كس وبهر طريقي كه بتواند.
خامنه اي قاتله وولايتش هم باطه  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر