۱۳۹۴ مرداد ۲۳, جمعه

خامنه اي ورفسنجاني تاثير جام زهر وحمله به رفسنجاني ساقي اصلي جام زهر


خامنه اي ورفسنجاني تاثير جام زهر وحمله به رفسنجاني ساقي اصلي جام زهر
از زماني كه ژنو ولوزان ووين و...شروع شد وبه توافق يعني به برجام رسيد خيلي چيزها هم سرانجام شد از درون نظام تا مردم وتا منطقه وحتي در سطح بين المللي آثار اين زهر بيرون زد.
ولي فقيه حتي مانند خميني به مجاهدين دسترسي ندارد كه قتل عام كند دم دستي هاي خودش كه بستگان ساقي اصلي جام زهربود يعني رقيب ديرينه خود را به اوين ميفرستد فائزه كه داداش آقا زاده اش در زندان بود اوين را منشا انقلاب دانست وگفت باز هم انقلاب از اوين خواهد شد وبه ولي فقيه زهر خورده به نيابت بابا لگدي نثاركرد.
باندهاي خامنه اي جيغ بنفش ميكشند كه رفسنجاني را كه ما نميتوانيم خانه نشين كنيم بهتر است خودش خودش را خانه نشين كند

 بيشتر بخوانيدکریمی‌ قدوسی: آقای هاشمی خود را خانه‌نشین کنید

 رفسنجاني هم پاسخ داد كه نه تنها خانه نشين نمكنم كه بيشتر به ميدان ميايم تا چشم شما وولي فقيه زهر خورده كور شود .
اين داخل واز درون نظام
اما از نظر اجتماعي
مطالبات مردم روزانه بالا ميرود نه اينكه چيزهاي لوكس وبالا طلب كنند برا ي تنازع بقا با ولي فقيه در گير خواهند شد تظاهرات ها به كنار خانه ولي فقيه كشيده شده است معلمان پرستاران وتحصن ها بالا وبالا تر ميرود زندانها هم دست به مقاومت ميزنند مزدوران منطقه اي شان هم ديگر ولي فقيه زهر خورده را قبول ندارد كه هيچ او را پس ميزنند لغو سفر مسئول حماس از فاكتهاي جدي است
 تنش در حزب الله تفرقه وانشعاب وشقه وفرار ونافرماني واعتراض حتي در نزديكترين لايه آنها بيداد ميكند  نمونه هاي امروز هم قابل توجه است كه ادامه اثر جام زهر است
به نوشته روزنامه شرق : افراطیون با تمام توان به سوراخ کردن کشتی نظام مشغولند... تعجب از این همه تبعیض اجرای قانون است که موجب شده یاران دلسوز یا خانه ‌نشین شوند و یا آماج هتاکی و دشنام و دروغ ها قرار گیرند، آزادی مطلقی که به مردم وعده داده شده، تا کنون فقط نصیب تندروها و افراطیون شده است، و این گروه با تمام توان به سوراخ کردن کشتی جمهوری اسلامی مشغولند و هیچ مسئولی متعرض آنها نمی‌شود.



 جعفر شجونی از باند ولايت فقيه هم به رفسنجاني حمله كرد: هاشمی رفسنجانی نظام را زیر پای طمع خود له کرده و با هارت و پورت می‌خواهند پرونده مهدی هاشمی را نادیده بگیرند. متأسفانه این انقلاب دچار آفاتی شده است که از جمله این آفات وجود آقازاده‌های پلید و پوچ در نظام است.
یک روزنامه حامی ولی‌فقیه به نام "وطن امروز" كه از حاميان ولايت است هم با لحن تندی نوشت: یک وقت هست طرف، گلوی خود را مبدل به بلندگوی دشمن می‌کند؛ یک وقت هست کیلومترها جلوتر از اجنبی، به خصم قداره ‌بند خط می‌دهد! بسیاری از سخنان مخدوش چند وقت اخیر این خاندان، جملگی عنوان مجرمانه دارد.
كه اين همه اثار جمع زهر است كه اينها البته از نشانه هاي سحر است باش تا خلق قهرمان وپيشتازان مردم ايران چون سيلي روان شده وبنيان نظام فاسد ولايت فقيه زهر خورده را از جا بركنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر