۱۳۹۶ خرداد ۲۱, یکشنبه

جواد فيروزمند مزدور اطلاعات ،گماشته سپاه وتحت امر قاسم سلیمانی کیست؟ووزارت اطلاعات وسپاه چرا او را بعد از چند سال از غار ولایت بیرون کشیدند.


 جواد فيروزمند مزدور اطلاعات ،گماشته سپاه وتحت امر قاسم سلیمانی کیست؟ووزارت اطلاعات وسپاه چرا او را بعد از چند سال از غار ولایت بیرون کشیدند.
 
جواد فيروزمند كيست ؟ جواد فيروزمند كه از اسم مستعار افشين برومند هم استفاده مي كند, در 28 آوريل 2004 در جريان مصاحبه با تيم وزارتخارجه آمريكا در قرارگاه اشرف, به خروجي تحت كنترل آمريكائي ها رفت و در 9 مارس 2005 به نزد رژيم ايران بازگشت. 
 وي از سالها پيش از بازگشت به ايران, با سفارت رژيم در بغداد، در ارتباط بوده و رابط او با وزارت اطلاعات در تهران محمد علوي نام داشت. فيروزمند متعاقبا در 24تير ماه سال 1380 طبق طرح وزارت اطلاعات با مدارك و هويت مجعول و سرقت سه قبضه سلاح، بي‌سيم، يك خودرو و مقدار قابل‌توجهي وجه نقد، از نزد مجاهدين گريخت تا به‌سفارت رژيم در بغداد برود. اما توسط پليس عراق دستگير گرديد.
پليس طبق قوانين عراق مي‌بايد پرونده را به ارگانهاي قانوني ارجاع مي‌داد تا دادگاه به‌اتهام جاسوسي فيروزمند رسيدگي كند . طبق مدارك ونامه‌هاي موجود، فيروزمند با ابراز پشيماني و اصراربسيار خواستار برگردانده‌شدن به‌نزد مجاهدين گرديد و درتقاضا‌نامة خود در 26 تيرماه 1380 نوشت: «استدعايم اين است كه هرطور شده مرا از عراق تحويل گرفته و بگوييد آنها هم تحقيقاتشان را از من در نزد نمايندگان سازمان ادامه بدهند..».
  سپس سازمان مجاهدين اين فرد را براي ممانعت از مجازات از پليس عراق تحويل گرفت و او را مخير كرد براي ادامة زندگي عادي به‌ايران برود اما او با اصرار فراوان خواستار باقي ماندن در قرارگاههاي مجاهدين گرديد.( اسناد و مدارك, موجود و قابل ارائه است.
به فاصله كوتاهي پس از بازگشت به نزد رژيم , در 11 مي 2005 جواد فيروزمند پس از دريافت آموزشهاي لازم به تركيه اعزام گرديد و در آنجا به كمك شبكه خارج كشوري وزارت اطلاعات و با پول و امكانات آن و مشخصا ازطريق مأموراني نظير كريم حقي مسأله استقرار و انتقالش پيگيري شد. 
سرانجام 2ماه پس از ورود فيروزمند به تركيه, با كمك منوچهر شلالي, علي راست بين و.., كه از عوامل و لابيهاي شناخته شده رژيم و گشتاپوي آخوندها در فرانسه هستند, مسأله انتقال فيروزمند به فرانسه حل شد و وي در تاريخ 12 ژوئن 2005 با هواپيما وارد پاريس گرديد.  وبا استفاده از آدرس شلالي (شهر اوري سور سن – منطقه 94 حومه پاريس– شماره 36 خيابان ميرابو منزل منوچهر شلالي) تقاضاي پناهندگي كرده است.
 پذيرايي ازيك ماموربنام جواد فیروزمند


پذيرايي ازيك مامور جديد وشناخته شده آخوندها گامي كيفي درجهت فعاليت هاي علني به نفع وزارت اطلاعات
در22 خرداد 84 يك مامور وزارت اطلاعات به نام جواد فيروزمند وارد پاريس ميگردد . ازاين پس فعاليت هاي شادانلو درجهت منافع ملاها علني ميشود
 ازدوماه قبل ,وزارت اطلاعات به كمك شبكه خارج كشوري خود و مأموراني نظير منوچهر شلالي, كريم حقي, علي راستبين و ... مسأله استقرار و انتقال اورا پيگيري نمو ده بود . در 30 خرداد 1385 جواد فيروزمند در شركت ساختماني شادانلو بطور غير قانوني بعنوان برقكار , مشغول به كار شد. محمد شيرازي از سفارت وقت فرانسه ، در اين رابطه به شادانلو مأموريت داده بود كه امكانات خود را براي حل مسائل فيروزمند و منجمله فراهم كردن يك پوش مناسب براي فعاليت هاي اين مزدور بكار بگيرد.
وزارت اطلاعات كه هدفش از اعزام به خارج اين مزدور لجن پراكني عليه مجاهدين و بويژه ابراز جعليات در پرونده مجاهدين بود, ابتدا در 24 تير 1384 از طريق عواملش در اروپا و فرانسه نظير كريم حقي, علي راسبين, منوچهر شلالي, مسعود خدابنده و ... يك كنفرانس مطبوعاتي براي مزدور فيروزمند در پاريس ترتيب داد. و از آن پس وي را درمأموريتهاي مختلف در همين زمينه به كار گرفته است.
تشكيل انجمن حمايت ازمهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه :
شادانلو در همين رابطه «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه» را بنام خودش براي ثبت ارائه داده تا در پوش آن جواد فيروزمند  و شماري ديگر از مزدوران, مأموريتهاي محوله ازجانب وزارت جاسوسي و ترور آخوندي را عليه پناهندگان و ايرانيان مخالف رژيم پيش ببرند.
انجمن پوششي جديد وزارت اطلاعات در فرانسه , با نام «انجمن حمايت از مهاجرين و ايرانيان مقيم فرانسه» كه شادانلو به دستور شيرازي, درخواست ثبت آن را داده, اهرم جديدي است جهت پيشبرد توطئه هاي وزارت اطلاعات عليه مقاومت, عضوگيري براي شبكه اطلاعاتي و جاسوسي و به دام انداختن پناهجويان و ايرانيان مقيم اين كشور و بلاخره ايجاد تسهيلات براي مأموران و شبكه هاي تروريستي رژيم آخوندي. شادانلو يك دفتر در منطقه 15 پاريس براي اين انجمن پوششي رژيم تهيه كرده كه آدرس آن به قرار زير است:
71 Rue de Lourmel
75015
 
Paris
جواد فیروزمند، عضو سپاه تروریستی قدس در تمامی برنامه ها ونمایشهای خیابانی وزارت اطلاعات وسفارت ایراع علیه مجاهدین شرکت داشت ودر شیطان سازی با اکیپ های اعزامی مزدوران نقش فعال ایفا مینمود.
 او توسط وزارت اطلاعات هم تیم احسان نراقی مامور پیشانی سیاه ملاها در فرانسه شد تا از امکاناتی که سفارت به نراقی میدهد استفاده کرده وعلیه مجاهدین بکار بگیرد
جواد فیروزمند در سالن فیاپ که همراه سبحانی وبا پشتیبانی مزدوران خارجی سفارت وسپاه تروریستی قدس دست به ترور پناهندگان ایرانی زده بود وحشت زده از اینکه نکند مانند سبجانی دستگیر گردد مدتی در محافل ظاهر نمیشد که این غیبت رسمی شد وچند سالی بطول انجامید.حالا که وضع نظام به گفته خودشان از جمله محسن رضائی بسیار خراب شده است وخامنه ای از هر سو در مخمصه قرار دارد واز نظر داخلی ومنطقه در انزوای بی سابقه ای گرفتار آمده است تمامی امکاناتش را بکار میگیرد که تا شاید برای خود راه برون رفتی بیابد، بسیج دیوانه وار وجست وخیزهای میمونی مزدوران وبریده مزدوران داخلی وخارج کشوری اش در رابطه با عملیات سفارشی ویا نمایش داعش در تهران ویا آه وفغانهای این اجیر شده های سپاه واطلاعات علیه گردهمائی سالانه مقاومت سالانه را اتفاقا باید در همین راستا ارزیابی نمود
به صحنه آوردن دوباره جواد فیروزمند وبیرون کشیدن این گماشته سپاه واطلاعات از اعتکاف غار ولایت ووزارت وتبلیغات تهوع آورعلیه مقاومت ایران ومجاهدین دقیقا بهمین دلیل است وزارت وولایت اگر از این دست مزدورانش در این مواقع استفاده نکند، پروارکردنهای آنها مطلقا برای نظام در گل مانده ولایت فقیه نمیصرفد. از طرف دیگر این مزدوران مطلقا هیچ ارزشی برای نظام ندارد اگر علیه مجاهدین که در بهترین نقطه سیاسی وتشکیلاتی آماده میشوند که ملاها را از ایران جارو کنند پاچه گیری نکنند وصدبارجویده های دژخیمان سپاه واطلاعات را باز نشخوار نکنند پس کی وکجا بدرد نظام غرق در بحران خواهند خورد 
تلاش نظام برای یافتن برون رفت از بحرانهای داخلی ،منطقه ای وبین المللی بیهوده است بر پیشانی نظام سرنگونی نوشته شده است .
  جواد فیروزمند ودیگرخائن بریده مزدوران سرنوشت خودر را به سرنوشت ملاها ودژخیمان گره زده اند که بد سرنوشتی خواهد بود
ادامه دارد


  دکلیپ زیر را هم ببینید اطلاعات شما حتما بیشتر خواهد شد
رئیس جمهور در این مملکت یعنی تدارکات چی یعنی کشک سخنرانی یک آخوند بالای منبر
برای اطلاع از جنایت ضد بشری وترورها وقتل عام ها و...رژیم ولایت فقیه  به لینکهای زیر مراجعه کنید اطلاعات شما را صد افزون مینماید
مازندرانی ها دهن به دهن میگویند این قتل های زنجیره ای توسط اطلاعات ومافیای وابسته به فوتبال است که توسط اطلاعات وسپاه قبضه شده است واین دو بقتل رسیدند.
اما سایتی بنام قهرمانان شمال نوشته بود که
مدیر ۴۵ ساله شبکه جم شامگاه شنبه در استانبول قربانی یک سوءقصد شد و به قتل رسید.
بستگان سعید کریمیان، مدیر شبکه تلویزیون فارسی جم، گفته‌اند که افرادی از ایران در ماه‌های اخیر پیوسته او را تهدید می‌کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، خانواده مدیر شبکه جم به بی‌بی‌سی گفته است که او بارها از جانب "رژیم ایران" تهدید به مرگ شده است و به همین علت قصد داشته از ترکیه به بریتانیا نقل مکان کند.
مدیر
۴۵ ساله شبکه جم شامگاه شنبه در استانبول قربانی یک سوءقصد شد و به قتل رسید.
بیشتر بخوانید: سعید کریمیان، مدیر شبکه "جم ‌تی‌وی" به ضرب گلوله کشته شد
- حبیب خواننده یا حبیب محبیان که در نیاسته رامسر بقتل مشکوک کشته شد
 ببینید سایت تابناک چی مینویسد اعترافاتی که فشارها روی هنرمندان را مینیمیزه میکند اما کاملا محسوس اشت فشارهای روی حبیب ونهایتا کشتن او
- کیا رستمی که میگویند با قصور پزشکی کشته شد
- علی معلم پدر سینمای غیر دولتی که برای اهل سینما بسیار محبوب بود
- عارف لرستانی هنرپیشه وطنز پرداز معترض واز کار برکنارشده


که تمامی این نفرات با صنعت ایست قلبی که سعید امامی مخترع آن در وزارت اطلاعات بود واطلاعات سپاه هم در خانه های امن ایت صنعت را بکارمیگیرندکشته شده اند  بیشتر بخوانید
بیشتر بدانبد
 روی لینک های زیر کلیک کنید


رسانه‌ها: مدیر مقتول شبکه جِم از سوی ایران تهدید شده بود
به گزارش رسانه‌های جمعی، سعید کریمیان که در ترکیه به قتل رسید، از سوی جمهوری اسلامی تهدید شده بود. به خاطر همین تهدیدها او قصد داشته از ترکیه به بریتانیا نقل مکان کند.
کلیک کنید وبخوانید
مازندرانی ها دهن به دهن میگویند این قتل های زنجیره ای توسط اطلاعات ومافیای وابسته به فوتبال است که توسط اطلاعات وسپاه قبضه شده است واین دو بقتل رسیدند.
اما سایتی بنام قهرمانان شمال نوشته بود که
باز هم در رابطه با ترورها وقتل های زنجیره ای
در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید
سعید شاهسوندی خائن وشاگرد جلاد اوین وشركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر
بهزادعلیشاهی که درنزدکرمانشاهیان و ایرانیان آزاده دیگر به دلقک علیشاه معروف است
،صمد نظري 
،هادي  شعباني


 وايرج صالحي


وداوود باقر وند


وعيسي آزاده 
  در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید





سیروس عضنفری و


 ، پاسدار حسن عباسی رفت 




در رابطه با کشتار دهه 60 وقتل عام 67 روی لینک کلیک کنید وفیلم را ببینید



https://i.ytimg.com/vi/sxvEucveqUA/hqdefault.jpg?custom=true&w=196&h=110&stc=true&jpg444=true&jpgq=90&sp=68&sigh=LJs462DaGx5uZvfr-AoAaA-NyR4 
روی لینک کلیک کنید وفیلم را ببینید


 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر