۱۳۹۶ تیر ۴, یکشنبه

6 گماشته ومزدور دون مایه اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که در آستانه گردهمائی مقاومت ایران در پاریس برای ملاها خوش رقصی های تبلیقاتی انجام میدهند

6گماشته ومزدور دون مایه اطلاعات وسپاه تروریستی قدس که در آستانه گردهمائی مقاومت ایران در پاریس برای ملاها خوش رقصی های تبلیقاتی انجام میدهند.
 


بارها گفته شد وباز هم تکرار میکنیم که خامنه ای نمیتواند ومردم ومقاومت ایران هم عزم جزم کرده است که نگذارند از بحرانها ئی که گریبان او ودژخیمان وپاسداران ومزدورانش را گرفته خارج شود.
 بحرانهای داخلی که جنبش دادخواهی خامنه ای را به گوشه رینگ برده است واو رادر سطح جامعه ایران ومنطقه وجهان نشان دارکرداست که خامنه ای ولایش را مدیون قتل عام جنایتکارانه سال 67 است .
بحران اجتماعی ،اعتراضات مردم بجان آمده که هردو باند آنرا بمب های اجتماعی در حال انفجار نامیدند.
از همه مهمتر اقبال روز افزون مردم وخصوصا زنان وجوانان ودانشجویان از مجاهدین هم به اعتراف دژخیمان اطلاعاتی وپاسداران مهمترین نگرانی وبحران داخلی برای نظام شده است.
در سطح منطقه ای دو رژیم اصلی حامی تروریزم رژیم ولایت فقیه ایران وقطر هم زیر تیغ تحریم ها وفشارهای منطقه ای وبین المللی رفته اند .
تحریم های بین المللی برای خفه کردن نظام ولایت فقیه که همه سرمایه ملت ایران را صرف تسلیحات اتمی وموشکی وصدور تروریزیم ومداخلات جناتیکارانه منظقه ای نموده است هم که مستمرا از را میرسد .
سپاه پاسداران در معرض لیست گذاری ترویستی قرار داردو....
از طرف دیگر مقاومت ایران وسازمان مجاهدین هم در اوج اقتدار سیاسی تسکیلاتی و...میرود که با کهکشان سالانه ، همان گردهمائی ای که هرسال از سال دیگر با شکوهتر برگزارمیشود گردهمائی ای که قدم به قدم مقاومت ایران را به اوج اقتدار سیاسی احتماعی وبین المللی  میرساند وهمه نفرات طرازاول سیاسی حقوق بشری، حقوق زنان  ودیپلماتیک جهان را جذب وبرای نجات ملت ایران از دست این نظام خونریز ولایت فقیه گرد خود جمع میکند.
گردهمائی ای که یکی از نفران باند روحانی گفته است که با این گردهمائی ما زیر فشارهای مگاتنی میرویم ومجاهدین به اقتدار میرسند وقدرت ولیاقت جایگزینی خود را پیش جهانیان به اثبات میرسانند.
یعنی بخاطر همین تاثیرات داخلی ومنطقه ای وبین المللی از این گردهمائی است که بسیاری آنرا دودی بچشم دشمن ونوری به چشم ملت ایران میدانند .
بدین ترتیب خلاصه اینکه در زمانی که ماه فشاند نوروسگ عو عو یا بعبارتی وق وق کند .
اما از آنجا که رژیم ملاها در گیرودار این بحرانها وفشارها همیشه از این گردهمائی وحشت داشت ودارد وحتی از زبان مزدوران وبریده مزدوران مینویسد نمیدانیم امسال مجاهدین چه برگی رو میکنند ،یا چه فیلی هوا میکنند که البته ،صبر کنید 6روز دیگر مشخص میشود، چند تن از مزدوران وگماشته ها ی اطلاعاتی وپاسدارش را با ماسک اعضا سابق!!! وجدا شده برای تبلیغ علیه مقاومت و بنفع نطام فاسد ولایت فقیه وشستن دستان جنایتکار خمینی وخامنه ای وبرای شیطان سازی علیه مقاومت ایران را به صحنه فرستاد تا با ترس ولرزبرگه ها وتبلیغات چاپ شده توسط رژیم را به مردم نشان داده وبدرودیواربچسبانند که خودشان هم میدانند که تنها با این جست وخیزهای میمونی وتبلیغاتی وزارت خواسته و برای خوشایند رژیم با تهیه عکس وفیلم وگذاشتن روی سایتهای وزارت اطلاعات مزد واجرت خوش رقصی های تبلیغاتی خود را دریافت میکنید تا به حیات خفیف وخائنانه وانگلی خود ادامه دهند مزدورانی که این بار در روز شنبه دست به تبلیغ علیه مقاومت ایران وبنفع وزارت اطلاعات وپاسداران خونریز زدند عبارتند از 
1- مزدور اطلاعات وعضوسپاه قدس عیسی آزاده  از فرانسه

2- مزدور اطلاعات وسپاه قدس قربانعلی حسین نژاداز کشور فرانسه
 
3- غفور فتاحیان مامور دون پایه سپاه واطلاعات از فرانسه

4- مزدور اطلاعات وگماشته شناخته شده سپاه تروریستی قدس غلامرضا صادقی جبلی از کشور بلژیک
 
5-مزدور عربده ش وزارت بد نام اطلاعات وپاسدار سپاه تروریستی قدس مصطفی محمدی از کشور کانادا
 

6- اجیره شده بدنام سپاه واطلاعات منصور نظری از کشور آلمان 
این مزدوران را بیشتر بشناسید وروی لینک ها کلیک کرده وبیشتر بداند 
جمله کوتاه وبسیار گویا را در همین رابطه خالی از لطف نمیدانیم 
کی شود دریا به پوز سگ نجس

۱ نظر:

  1. همانطور كه براستي گفتيد، كي شود دريا به پوز سگ نجس؟

    پاسخحذف