۱۳۹۶ خرداد ۲۰, شنبه

اعتراف به زد و بندهای خائنانه علیه مقاومت سرفراز ایران جهت زدن نعل وارونه، توسط پدرخوانده تروریسم بین‌المللی


اعتراف به زد و بندهای خائنانه علیه مقاومت سرفراز ایران جهت زدن نعل وارونه، توسط پدرخوانده تروریسم بین‌المللی

«… سیاست ”واقع‌گرایانه” دولت اصلاحات در بعد امنیتی نیز موجب شد تا [گروه مجاهدین خلق] در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گیرد، حساب‌های بانکی و دفاتر آنان توقیف شود…»
فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران که نشان «بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان معاصر» را بر پیشانی دارد، در مطلبی مربوط به راه‌کارهای سیاست خارجی نظامش در خبرگزاری حکومتی ایسنا به تاریخ ۱۰خرداد۱۳۹۶، برملا ساخت که برچسب زدن غیرقانونی، غیرموجه و غیراخلاقی وزارت خارجه امریکا به جنبش سازمان‌یافته مردم ایران طی ۱۵سال که منجر به از دست رفتن جان بسیاری از فرزندان آزادیخواه مردم ایران و اتلاف انبوهی امکانات و انرژی‌های محدود این جنبش مستقل و آزادیخواه شد، تنها محصول یک توطئه برنامه‌ریزی‌شده دومنظوره آخوندی در همدستی با لابی استعماری آن و اصحاب مماشات، برای برداشتن فلش اتهام از روی خودش و اشاره دادن آن به یک هدف ساختگی برای نابودی آلترناتیو نظام بوده است. این مطلب گواهی دیگر از زبان دشمن ضدبشری بر این حقیقت است که اتهامات و یاوه‌های دست‌ساز گشتاپوی آخوندها و همدستانش علیه فرزندان شجاع و غیرتمند مردم ایران هیچ‌گاه مستند به هیچ نمود مادی و حقیقتی نبوده و تنها محصول وطن‌فروشی‌های آخوندی و سیاست‌های دجالانه آن با دلالان طماع بازار پرسود غارت سرمایه‌های ملی ایران است، خبرگزاری حکومتی مربوطه درباره رسوایی ماهیت جنایتکار و تروریست رژیم آخوندی و تلاش‌های این فاشیسم مذهبی برای برگردانیدن این فلش به‌جانب مقاومت مشروع و قانونی ایران، چنین نوشته است:
«… پیش از ”… دوم خرداد” ، جمهوری اسلامی به دخالت در انفجار ظهران، انفجار در مقر یهودیان آرژانتین موسوم به ”آمیا” ، انفجار در سفارت اسرائیل در بوینس‌آیرس، ترور اپوزیسیون ایرانی در اروپا، و مواردی دیگر از این دست متهم بود. هر چند [نظام] همواره دخالت در این حوادث را تکذیب می‌کرد، ولیکن … کمتر کسی تکذیب‌های دولت ایران را پذیرفت. به طوری که به دنبال صدور رای دادگاه میکونوس، کشورهای اروپایی سفیران خود را از ایران فراخواندند؛ و در عمل روابط دیپلماتیک کشورمان با دنیای غرب به پائین‌ترین سطح خود تنزل یافت.
 
«… دوم خرداد» به یک باره این روند را معکوس کرد. پیروزی قاطع ”گفتمان خط امام” در هفتمین انتخابات ریاست جمهوری، رأی دادگاه میکونوس را به فراموشی سپرد؛ تا جایی‌که دولت ایالات متحده دیگر سخنی از دخالت جمهوری اسلامی در انفجار ظهران و مرکز یهودیان در آرژانتین به میان نیاورد. دول اروپایی … ضمن عدول از موضع قبلی خویش، سفیران‌شان را عازم تهران کردند. دولت کلینتون هم با مشاهده ارتقاء جایگاه و منزلت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و اقبال جهانی از رئیس‌جمهور [نظام]، هم‌زمان با لغو برخی از تحریم‌های اقتصادی، از جمله واردات پسته، فرش و خاویار، خواستار مذاکراه رسمی با دولت …خاتمی شد… سیاست ”واقع‌گرایانه” دولت اصلاحات در بعد امنیتی نیز موجب شد تا [گروه مجاهدین خلق] در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گیرد، حساب‌های بانکی و دفاتر آنان توقیف شود..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر