۱۳۹۶ خرداد ۱۹, جمعه

خامنه ای وانزوای بی سابقه داخلی وبین المللی ومنطقه ای وشلاق کش کردن بریده مزدوران جنایتکار سپاه تروریستی قدس واطلاعات برای جست وخیزهای میمونی علیه گردهمائی سالانه مقاومت ایران ومجاهدین وسود جوئی از چنگ انداختن داعش بر روی پدرخوانده تروریسم

خامنه ای وانزوای بی سابقه داخلی وبین المللی ومنطقه ای وشلاق کش کردن بریده مزدوران جنایتکار سپاه تروریستی قدس واطلاعات برای جست وخیزهای میمونی علیه گردهمائی سالانه مقاومت ایران ومجاهدین وسود جوئی از چنگ انداختن داعش بر روی پدرخوانده تروریسم

پرداختن به این موضوع به با توجه به تغییر تعادل قوای سیاسی ونطامی بین المللی  وآرایش نیرو وائتلافات جدید علیه راس تروریسم وهدایت کنندگان آن در منطقه وشکست خامنه ای در مهندسی نمایش انتخابات ومهمتر از همه اوج گیری واعتلا وفراگیر شدن جنبش دادخواهی ، خود نیاز به نوشتن مقالات وکتابهای زیادی میباشد اما ما در این نوشته باختصار وبسیار فشرده ومحوری میخواهیم به این بپردازیم که:
چرا خامنه ای عین کسی که جنون گاوی گرفته باشد از کوره در رفته وبه مسائلی میپردازد که سکرت ترین پروژه بالاترین مقامات طرازاول رژیم بئده یعنی قتل عام 1367 واتفاقات دهه  60واعلام میکند وهشدار میدهد که کسی درفکر این نباشد که جای جلاد وقربانی را عوض کند وتمامی تلاشهای 30ساله ما را بر باد بدهد.

اعترافات ناگزیر خامنه ای - جنبش دادخواهی خون قتل عام شدگان67 تیر خلاص را به سکوت خامنه ای زد واو را وادار به اعتراف به قتل عامهای دهه 60 نمود


 

خامنه ای چرا بی دنده وترمز حتی اگر عملیات اخیرتهران نمایشی ویا سفارشی نباشدمیخواهد از چنگ اندازی داعش بر روی پدر خوانده تروریسم یعنی نظام ولایت فقیه بهر برداری کند؟.
سئوال مهمتر این است که چرا خامنه ای از یک گردهمائی مقاومت ایران که اپوزیسیون نظام میباشد آنهم هزاران کیلومتر دورتر از تهران مقر خلیفه ارتجاع دچار جنون وهراس کلافه کننده میشود ودر همین راستا تمامی بریده مزدوران پس مانده ها وتفاله های مجاهدین تحت نام اعضای سابق مجاهدین وفعالان حقوق بشر را شلاق کش کرده وبا رسوائی خیره کننده ای آنها را به کار میگیرد ؟.
واقعا چرا خامنه ای سپاه پاسداران ووزارت اطلاعات این حماقت را میکند وآبروریزیش را هم به جان میخرد؟. 
این افراد چه کسانی هستند وچه مسئله ای برای نظم خونریز ولایت فقیه حل میکنند.
 اگر تعادل قوا وآرایش نیروبین المللی ومنطقه ای وامکانات رژیم ومقاومت ایران را قبل والان مقایسه کنیم خواهیم فهمید که خامنه ای در چه نقطه ایست؟ وشما هم به او حق خواهید داد که به بریده مزدور،که هیچ به هر آشغال وکاهی هم چنگ بزند که از مخمصه وبحرانی که اسیر آن شده است نجات پیدا کند.
1- یکسال قبل مجاهدین یعنی بخش اعظم بدنه جنبش سرنگون کننده در لیبرتی درعراق بودند، در زندانی که رژیم ومزدورانش هر وقت که میتوانستد موشک میزند وقربانی میگرفتند ومطمئن هم بود که همه را نابود میکند حتی اعلان کرده بود که اگر دیر شود ، دروغ نمیشود.
2- بخش دوم این جنبش که در خارج کشور بودند هم تماما برای دفاع از مجاهدان لیبرتی از این کار زار به آن کارزار تمامی وقت انرژی وامکانات وکاناهای سیاسی وحقوق هم که داشتند صرف نجات جان اشرفیان میشد.
 یک قلم در تعادل جدیدبا پایان موفقیت آمیز مهاجرت بزرگ مجاهدان اشرفی وانتقال همه آنها به کشور آلبانی در هیئت سازمان مجاهدین خلق ایران ویا به گفته جان کری بصورت یک آلترناتیو مشروع ،تمامی انرژی های این جنبش مقتدر را آزاد ودر نقطه مقابل خامنه ای وپاسداران ومزدورانش را در یک شوک مرگباری فرو برد.
حالا تمامی انرژیها با این بزرگترین پیروزی تاریخچه مجاهدین وتشکیلات پولاین ومتحد که شگفتی دوست ودشمن را همراه دارد میرود که صرف اصلی ترین تعهد مجاهدین ومقاومت ایران گردد،یعنی سرنگونی سرنگونی سرنگونی.
یعنی در شرایط وتعادل قبلی حتی در هر تحولی بنفع مجاهدین رژیم میگفت مهم نیست نیروی سرنگون کننده در چنگ من است واین گروگان نمیتواند کاری کند .
جیغ های بنفش رژیم رابدون در نظر گرفتن این تحول کیفی نمیتوان فهم کرد حتی دشمنان مجاهدین هم اعتراف میکنند که در صورت هر تحول در داخل برنده مجاهدین هستند چون تشکیلات وبدنه وسرهای هدایت کننده جنبش نه تنها دست نخورده که باز سازی وتکیر وجوانسازی هم شده است.
3-اوبا ما هم که رفت.
شاید بپرسید که رفتن اوبا ما چه ربطی به وضعیت رژیم وتغییر تعادل قوا دارد، ظاهرا هیچ اما
این مقاله زیر را بخوانید

سیاست اوباما در قبال ایران مخالف منافع توده مردم ایران است

برای خواندن  این مقاله  بزبان انگلیسی لینک ذیل را کلیک کنید.
منصور راستانی
May, 04, 2012
این نامه سرگشاده به رئیس جمهور امریکا اوباما، معاون رئیس جمهور، وزارت امور خارجه  امریکا ، و نمایندگان سنا و مجلس امریکا فرستاده شده است. 
برای اینکه بیشتر بدانیدلینکهای پایان مقاله را دنبال کنید وبخوانید

حالا اوبا نیست وراه نفس رژیم با آمدن ترامپ بسته شده است

نگرانی لابی های ملاهای ایران در واشنگتن بعد از پیروزی ترامپ 

در منطقه اما با رفتن اوباما وآمدن ترامپ ،جبهه ها ائتلافها وآریش نیروی جدیدی، تیز علیه حکومت خامنه ای وصدور تروریزم اوشکل گرفته است ودست بعمل زده است .
در این مدت چند ما به اندازه تمامی سالیان پیشرفتهائی علیه تروریزم رژیم صورت گرفته است که خامنه ای ونظامش را در مرز تعیین تکلیف قرار داده است .

 آناتولی ترکیه :ائتلاف نظامی کشورهای اسلامی علیه تروریسم

تشکیل ائتلاف نظامی علیه تروریسم؛ نتیجه‌ی همبستگی کشورهای اسلامی در مبارزه با این پدیده‌ی شوم است

 خوب روشن است که با مواردی که در بالا دیدید ؛ وضعیت خامنه ای ومخمصه ای که در آن گرفتار شده است بسیار قابل درک میباشد .
اما اگر شکست خامنه ای در مهندسی نمایش انتخابات را به پارامترهای بالا اضافه کنیم خامنه ای حق دارد برای رهائی از این مخمصه ها وفشارها وبن بستهای داخلی منطقه ای وبین المللی، به تفاله های مجاهدین بیاویزد وآنها را علیه گردهمائی گردهمائی سالانه مجاهدین شلاق کش نموده وبکار بگیرد واین خائنین ومزدوران دون مایه وخود فروش را به نشخوارهای صدبار جویده ملاها ،پاسداران ودژخیمان وادار نماید تا شاید راه نفسی در سطح بین المللی  برای خود باز نماید.
وباز هم خامنه ای حتی اگر این عملیات داعش شفارسی نباشد که خودش آن را با سناریوی مشخصی سفارش داده باشد ویا نمایشی نباشد اما از چنگ انداختن داعش به پدر خوانده اش دارد سود میبرد که وانمود کند که قربانی داعش است او ایجوری پیام میدهد که بمن رحم کنید ومرا در این ائتلاف بپذیرید .
کر هماهنگ بریده مزدوران داخلی یعنی انجمن نجاتی های رژیم ومزدوران خارج کشوری اش هم اتفافا برای در بردن خامنه ای از این مخمصه میباشد که جویده های فاشیست ترین جناح های ولایت فقیه وپاسداران ودژخیمان رژیم را باز نشخوار میکنند تا شاید علیه مجاهدین هم بفرمان ولایت ووزارت پارس هائی کرده وجیره ای دریافت نمایند که به حیات خفیف وخائنانه خود هم ادامه دهند.

مزدوران اطلاعات وگماسته های وزارت اطلاعات ملاها از خارج ویا داخل ایران که تا امروز به صحنه آورده شدند عبارتند است :
1- عیسی آزاده از کشورفرانسه
2- علی جهانی  از کشور آلمان
3- همایون کهزادی از کشور فرانسه
4- قربانعلی حسین نژاد از کشور فرانسه
5- ادهم طیبی یا میلاد آریائی از کشور آلمان
6- محمد حسین طیبی از کشور آلمان
7- رضا جبلی از کشور بلژیک
8- جواد فیروزمند از کشور فرانسه
9- ادوارد ترومادیان از کشور آلمان
10- امیر موثقی از کشور آلمان
11- کریم غلامی از کشورآلمان  
12- محمد رذل یا رزاقی از کشور فرانسه
13- غفورفتاحیان از کشور فرانسه 
14- مهرداد ساغرچی از کشور آلمان
15- سعید ناصری از کشورفرانسه
16- عبدالکریم ابراهیمی از کشور آلمان
17- مهدی خوشحال از کشورآلمان
18- قربانعلی پور احمدی از نجات گیلان وابسته به اطلاعات سپاه واطلاعات
19- هادی شبانی (شعبانی) از نجات مازندران وابسته به اطلاعات سپاه واطلاعات
20- ایرج صالحی  از نجات مازندران وابسته به اطلاعات سپاه واطلاعات
21- حجت سید اسماعیلی از وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه در تخهران
22- حامد صرافپورکه از فرانسه به ایران رفته ودر تهران واصفهان مامورین جاسوسی واطلاعاتی برای اطلاعات سپاه ووزارت اطلاعات انجام میدهد.

برزیگران فروتن آزادی، رژیم ومماشات، کفتارها وکرکس ها

با انتخابات آمریکا مافیای مماشات نیمه جان شد - (لابی های رژیم شماره1) بنیاد راکفلر، سفره گسترده ای برای همه دوستداران رژیم ملایان

اوبا ما رفت آیا لابی های رژیم هم رفتند - حسن داغی ازدولت روحانی و بازسازی لابی رژیم در آمریکا سخن میگوید

  فیلم را همینجا کلیک کنید وببینید

پایه های مالی-سیاسی لابی رژیم ایران(بخش اول)

کابوس نفتی رژيم حسن داعی

فضاحت مزدوري ناياك به العربيه نيز كشيده شده است - خانواده ای مرموز در پس لابی ایران در آمریکا

 وجه دیگر حکومت اوباما نفوذ وبکارگیری لابی های رژیم در وزارت خارجه ودر کاخ سفید وارگانهای کلیدی مالی ودر دفتر خصوصی اوباما میباشد که تنها عمر رژیم جنایتکار آخوندی را طولانی نمود .

برای اشرف بیشتر لطفا روی لینکهای زید کلیک کرده وبخوانید

لابی ها ودلالان حفط نظام را بشناسید
روی لینکها کلیک کرده وبخوانید




رژیم  ملایان

این فرصت طلایی (وجود اوبا ما وکری واینهمه لابی در کاخ سفید)را ما در ایران از دست دادیم. صادق زیبا کلام

 لینکهای زیر در رالبطه با جنایت وکشتار دهه 60 وقتل عام 67


 
روی لینک کلیک کنید وفیلم را ببینید
افشاي ياران شيطان


رئیس جمهور در این مملکت یعنی تدارکات چی یعنی کشک سخنرانی یک آخوند بالای منبر
برای اطلاع از جنایت ضد بشری وترورها وقتل عام ها و...رژیم ولایت فقیه  به لینکهای زیر مراجعه کنید اطلاعات شما را صد افزون مینماید
مازندرانی ها دهن به دهن میگویند این قتل های زنجیره ای توسط اطلاعات ومافیای وابسته به فوتبال است که توسط اطلاعات وسپاه قبضه شده است واین دو بقتل رسیدند.
اما سایتی بنام قهرمانان شمال نوشته بود که
مدیر ۴۵ ساله شبکه جم شامگاه شنبه در استانبول قربانی یک سوءقصد شد و به قتل رسید.
بستگان سعید کریمیان، مدیر شبکه تلویزیون فارسی جم، گفته‌اند که افرادی از ایران در ماه‌های اخیر پیوسته او را تهدید می‌کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، خانواده مدیر شبکه جم به بی‌بی‌سی گفته است که او بارها از جانب "رژیم ایران" تهدید به مرگ شده است و به همین علت قصد داشته از ترکیه به بریتانیا نقل مکان کند.
مدیر
۴۵ ساله شبکه جم شامگاه شنبه در استانبول قربانی یک سوءقصد شد و به قتل رسید.
بیشتر بخوانید: سعید کریمیان، مدیر شبکه "جم ‌تی‌وی" به ضرب گلوله کشته شد
- حبیب خواننده یا حبیب محبیان که در نیاسته رامسر بقتل مشکوک کشته شد
 ببینید سایت تابناک چی مینویسد اعترافاتی که فشارها روی هنرمندان را مینیمیزه میکند اما کاملا محسوس اشت فشارهای روی حبیب ونهایتا کشتن او
- کیا رستمی که میگویند با قصور پزشکی کشته شد
- علی معلم پدر سینمای غیر دولتی که برای اهل سینما بسیار محبوب بود
- عارف لرستانی هنرپیشه وطنز پرداز معترض واز کار برکنارشده


که تمامی این نفرات با صنعت ایست قلبی که سعید امامی مخترع آن در وزارت اطلاعات بود واطلاعات سپاه هم در خانه های امن ایت صنعت را بکارمیگیرندکشته شده اند  بیشتر بخوانید
بیشتر بدانبد
 روی لینک های زیر کلیک کنید


رسانه‌ها: مدیر مقتول شبکه جِم از سوی ایران تهدید شده بود
به گزارش رسانه‌های جمعی، سعید کریمیان که در ترکیه به قتل رسید، از سوی جمهوری اسلامی تهدید شده بود. به خاطر همین تهدیدها او قصد داشته از ترکیه به بریتانیا نقل مکان کند.
کلیک کنید وبخوانید
مازندرانی ها دهن به دهن میگویند این قتل های زنجیره ای توسط اطلاعات ومافیای وابسته به فوتبال است که توسط اطلاعات وسپاه قبضه شده است واین دو بقتل رسیدند.
اما سایتی بنام قهرمانان شمال نوشته بود که
باز هم در رابطه با ترورها وقتل های زنجیره ای
در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید
سعید شاهسوندی خائن وشاگرد جلاد اوین وشركت در طرح ترور دكتر كاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر
بهزادعلیشاهی که درنزدکرمانشاهیان و ایرانیان آزاده دیگر به دلقک علیشاه معروف است
،صمد نظري 
،هادي  شعباني


 وايرج صالحي


وداوود باقر وند


وعيسي آزاده 
  در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید





سیروس عضنفری و


 ، پاسدار حسن عباسی رفت 




در رابطه با کشتار دهه 60 وقتل عام 67 روی لینک کلیک کنید وفیلم را ببینید


 
روی لینک کلیک کنید وفیلم را ببینید




 
 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر