۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

اقبال روز افزون مجاهدین در دانشگاه ها وجامعه ایران واعتراف محمد جواد هاشمی نژاد سر دژخیم مافیای هابیلیان واطلاعات ملاها

اقبال روز افزون مجاهدین در دانشگاه ها وجامعه ایران واعتراف محمد جواد هاشمی نژاد سر دژخیم مافیای هابیلیان واطلاعات ملاها

محمد جواد هاشمی نزاد سر دژخیم اطلاعات ومافیای هابیلیان اعتراف کرد که مجاهدین در جامعه ودانشگاه ها مطرح هستند باید کاری کرد

محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده هابیلیان، ارگان پوششی وزارت بد نام اطلاعات درنخستین بزرگداشت  باصطلاح شهدای ترور کرمان :
"یکی از ابزارهای بزرگ دشمن علیه انقلاب اسلامی موضوع حقوق بشر است و امروز پای اصلی قطعنامه‌ها و سرخط بسیاری از حوادث علیه کشور ما شبکه نفاق است".
وی تصریح کرد: "می‌خواهند با شکل و موضوعات جدید به کشور ورود کنند و اکنون موضوعات مورد نظر آنها به شکلی مطرح می‌شود و دشمن در صحنه بین‌المللی مدعی حقوق بشر شده و شکل جدید شبکه نفاق این است".
هاشمی‌نژاد تصریح کرد: "اگر یک یا دو نسل گذشته خود را در نیابیم، دشمن این کار را خواهد کرد و در برخی از دانشگاه‌ها موضوعات مورد نظر دشمن و منافقین مطرح می‌شود."
همانطوری که همگان میدانید محمد جواد هاشمی نژاد یکی از مدیر کل های وزارت اطلاعات است که از همان ابتدا در بخشی ومدیریتی بنام نفاق سازماندهی شده ویکی از دژخیمان وزارت اطلاعات است که در زمانی که مجاهدین در عراق بودند پرونده مجاهدین را دنبال میکرده است .
بیشتر بدانید

محمد جواد هاشمی به بیرحمی وشقاوت معروف است وشخصا در شکنجه واعدام بسیاری از قهرمانان مجاهد نقش ویا مستقیم دست داشته است .
این دژخیم یک انجمن دیگری را هم میگرداند که عمدتا از خائن بریده هائی هستند که با ندامت وخیانت زیر دست محمد جواد هاشمی نژاد به یک حیوان وحشی ودژخیم بی رحمی همچون او تبدیل شده اند کار این عناصر پست وخودفروخته البته مراجعه به خانواده های مجاهدین است که ابتدا با یک سری فیلم وجزوه وتراکتهای ساخته وپرداخته وزارت اطلاعات به شیطان سازی مجاهدین میپردازند ، تهدید وزیر فشار قرار دادن خانواده ها بعد هم دستگیری وشکنجه ومصادره اموال ومحرومیت از کار وتحصیل که حق هر شهروند است از کارهای دیگر این خودفروخته ها میباسدآنهاسعی میکنند خانواده ها راعلیه فرزندان مجاهدشان وبنفع نظام فاسد ولایت فقیه وارد فعالیت کنند .
بیشتر بخوانید

جعل نامه  باسم خانواده ها وسو استفاده از عواطف خانوادگی که هاشمی نژاد وبریده خائن های مزدور انجمن نجات هیچ بوی از آن نبرده اند ،از کارهای کثیف دیگر این جماعت وحشی وخائن میباشد.
در این رابطه حتما کلیک کنید وفیلم را ببینید


ماموریت برای شیطان توطئه های اجیرشدگان وزارت اطلاعات در داخل کشور

تا زمانی که مجاهدین در عراق بودند وارتشی منظم داشتند هاشمی نژاد فقط به جمع آوری اطلاعات واقدام به کارهای تروریستی مینمود .
بعد از جنگ آمریکا علیه عراق وورود آمریکائی ها که بوش واوباما دودستی فقط برای اینکه امضای توافق هسته ای را بدست بیاورد عراق را با حمایت از مالکی  در سینی طلائی تحویل خامنه ای وقاسم سلیمانی دادند.
کار به همینجا ختم نشد وزارت اطلاعات بعد از آن از طریق تیف چراگاه وزارت اطلاعات بریده مزدوران خائن را به ایران برد وبرخی را هم بعد از استخدام وآموزش با پاسپورت فابریک در وزارت اطلاعات به عراق وکشورهای اروپآئی فرستاد تا علیه مجاهدین وبرای وزارت اطلاعات کار کنند.
برای همه قتل عامهای اشرف ولیبرتی هم روشن است که چگونه با هماهنگی وفرماندهی وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس ،سفارت رژیم در بغدار وهتل مهاجر واعزام خانواده های وزارتی ، توطئه های شوم خود را اجرا نمودند.
از اینکه به اختصاراکتفا میکنیم ما را ببخشید ولی همه این کارهای خامنه ای وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس برای این بود که با بهره گیری از خان نعمتی که اوباما برای آخوندها پهن کرده است وبا استفاده ازلابی های در کاخ سفید وآمریکا واروپا ومالکی ومزدوران عراقی در خدمت سپاه قدس در عراق بتوانند تشکیلات مجاهدین را نابود نماید  اگر با فشار وتواب سازی ومزدورسازی نشد با موشک وقتل عام وکشتارنظامی وشاید با انترپل واسترداد و.... به آرزوئی که خمینی آنرا بگوربرد یعنی نابودی مجاهدین  برسد.
ما الان در اسفند 95 هستیم وخامنه ای وامسال هاشمی نژاد تا محمودعلوی وقاسم سلیمانی بوروکورشده ودر عراق برجای مانده اندوزمین گیر شده اند ومجاهدین با هوشیاری انقلابی ویک کارزار دقیق وهمه جانبه ویک کار گسترده سیاسی ونیروئی بزرگ ترین عملیات انتقال یعنی پروژه انتقال همه مجاهدان به آلبانی را با موفقیت صد در صد به پایان برده اند.
جالب توجه  این است که انتقال این افراد یعنی مجاهدین این بار نه به صفت یک فرد پناهنده که به صفت همان سازمان مجاهدین خلق ایران وبه گفته جان کری بعنوان آلترناتیو ویا اپوزیسیون در آلبانی مستقر شده اند که سوزش وصف ناپذیر ودرد لاعلاج ولایت فقیه ووزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس واز جمله هاشمی نژاد را افزایش داده وعلاج ناپذیر تر کرده است بطوری که این مدیر کل بدنام وزارت اطلاعات  از سر استیصال میگوید که اگر 2نسل گذشته را در نیابیم جذب مجاهدین خواهند شد ودانشگاه ها هم الان مشکل داریم ومجاهدین در آن نفوذ دارند.
دیگر از آن گردن کشی های هاشمی نژاد خبری نیست وکارش این است که هشدار بدهد والتماس ودرخواست کند که نسل جوان را دریابید آنها جذب مجاهدین خواهند شد.
او مستمرا از این استان به آن استان سفره گدائی پهن میکند ونمایشگاه ترور راه میاندازد که با شیطان سازی جلو جذب جوانان  به مجاهدین را بگیرد.
عکس زیر دژخیم هاشمی نژاد در کرمان

 اما هاشمی نژاد خوب میداند که امام دجال وضد بشرش با آنهمه ادعا و همه امکاناتی که از انقلاب بسرقت برده بود، در برابر مجاهدین زمین گیر شد ومجبور به سرکشیدن جام زهر آتش بس گردید ودق کرد ومرد یعنی خمینی ایدئولوژیک ،سیاسی واجتماعی به مجاهدین باخت همچنین هم هاشمی نژاد وهم دیگر سران رژیم اعتراف میکنند که مجاهدین نه تنها از بین نرفتند ونه تنها ضعیف نشدند بلکه با یک تشکیلاتی یک دست وروحیه صد چندان آماده جایگزینی ارتجاع هار حاکم بر میهن ما میباشند.
دوران خان نعمت اوباما هم که برای ملاهای خونریز ایران پهن شده بود به پایان رسیده وبرچیده شده است لابی ها ودلالان داخلی وخارجی رژیم زمین گیرومنزوی شده اند،


بیشتر بخوانید اینجا را کلیک کنید وتمام مطلب را بخوانید

۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

بیشتر بدانید


بیشتر بخوانید


قدرت گرفتن مجاهدین وپیشرفت در داخل وخارج کشورومنطقه ووحشت مدیر دژخیم اطلاعات وسرکرده مافیای هابیلیان محمد جواد هاشمی نژاد محمد جواد هاشمی نژاد یکی از شکنجه‌گران رژیم: مجاهدین قوه‌یی خطرناک و پرنفوذ


در همین رابطه بیشتر بدانید 





اوبا ما رفت آیا لابی های رژیم هم رفتند - حسن داغی ازدولت روحانی و بازسازی لابی رژیم در آمریکا سخن میگوید فیلم را همینجا کلیک کنید وببینید

 منطقه یک پارچه علیه برتری طلبی وصدور تروریزیم وجنگ طلبی رژیم دارند متحد میشوند.

پایه های مالی-سیاسی لابی رژیم ایران(بخش اول)


در باره لابی ها لینک های زیر را ببینید

با انتخابات آمریکا مافیای مماشات نیمه جان شد - (لابی های رژیم شماره1) بنیاد راکفلر، سفره گسترده ای برای همه دوستداران رژیم ملایان

اختلافات داخلی بعد از کشته شدن رفسنجانی آنچنان بالا گرفته که خامنه ای و سپاه  بسمت انقباض هر چه بیشتر میل کرده ومیکند طناب دار حقوق بشر هم با جنبش دادخواهی برای انداختن به گردن خامنه ای آماده شده است هاشمی نژاد در کرمان اتفاقا به این طناب دار حقوق بشر برگردن نظام به عیان اشاره کرده است ، که مجاهدین در حال آماده سازی آن میباشند.روحانی هم بخش دیگر حاکمیت خونریز ایران تمایل دارد که خامنه ای را به سمت جام زهرهای دیگر از جمله جام زهر منطقه وبرشام ببرد انتخابات هم در پیش است.
بنابراین هاشمی نژاد حق دارد که نگران باشد مجاهدین پیروزمندانه برای یک پرش ویک جهش ویک تغییر آماده شده اند وشرایط بین المللی وفرصت ها هم آماده است که ما باید آنها را بنفع خلقمان با مسئولیت پذیری صد چندان وهمراه با مردمان  خوب وپایدارمان شکار نمائیم آنروز دیر نیست . 

برزیگران فروتن آزادی، رژیم ومماشات، کفتارها وکرکس ها

در باره ترور وجنایت اینها را بخوانید وببینید · 
·         یک ضربه جدی به ماشین ترور وتروریزم رژیم ایران - فلج شدن بازوهای حزب‌الله پس از ۳۰ روز تحریم خلیجی
·         نبرد علیه تروریسم برای قاره (اروپا) ما یک آزمون حقیقت است.
·         سپاه تروریستی قدس وحاکمیت ولایت فقیه منشا وکانون صدور تروریزم
·         سپاه ترودیستی قدس سپاه پاسداران وافشای این جنایتکار ترین 
منشا ترورها وعملیات خرابکارانه وصدور تروریزم بمناسبت عملیات تروریستی اخیر بروکسل
·         مرتضی رضائی پاسدار جنایتکاری ازمافیای پشت پرده “بیت خامنه اي
·         وحید حقانیان یا سردار جنایتکار وحید کیست - در مافياي بيت خامنه اي او دفتر خصوصي علي خامنه است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر