۱۳۹۶ خرداد ۲۰, شنبه

سایت هابیلیان حسن روحانی را بخاطر اینکه لو داد که 38 سال فقط اعدام وشکنجه وزندان بوده شلاق کش نمود

 سایت هابیلیان حسن روحانی را بخاطر اینکه لو داد که 38 سال فقط اعدام وشکنجه وزندان بوده شلاق کش نمود

اخیرا وحشت زایدالوصفی از اوج گیری جنبش دادخواهی که از مخفی ترین پروژه نظام در دهه 60 وخصوصا قتل عام دهه 60 پرده برداشت وعمل جنایتکارانه ای را که زمانی فقط سران دست اندکار قتل عام از آن مطلع بودندرا به میان مردم برد وکل نظام از ولی فقیه خامنه ای که کرسی ولایت فقیه را مدیون این قتل عام است ،آنگونه که به آن ولایت قتل عام نام نهادندتا روحانی رئیس جمهور همین ولایت فقیه را واداشت که به آن بپردازند چیزی که 38سال خفیه وسانسور شده بود.
روحانی که خود یکی از عاملان یا آمران این گونه جنایت علیه بشریت در دهه 60 بود در زیر فشار همین جنبش دادخواهی خون شهیدان مجبور شد باند رقیب را افشا کند که شما در این 38 سال کاری جز زندان وشکنجه واعدام نداشتید وبلد نبودید...
همین افشاگری سبب شد که باند خامنه ای به جنونی دچار شود وآخر سناریوخامنه ای را هم به میدان آمد تا از این رسوائی جلوگیری واز اقدامات دهه 60 دفاع نماید .
بهمین مناسبت خامنه ای مجبور شد تهدید کند که نباید جای شهید وجلاد را عوض کنید والا....که بنوعی خطابش هم به روحانی بود که اشاره به 38 سال کشتار واعدام وزندان که شامل دهه 60 هم میشودکرده بود.
 اما سایت هابیلیان که یکی از تیغ کش های خامنه ای ومتعلق به باند خامنه ای است وبخشی از بودجه این مافیا توسط آستان قدس مافیا کارتل ولائی خامنه ای - رئیسی تامین میشود وسرکرده این مافیای هابیلیان اخیرا هم به پست فرهنگی آستان قدس گمارده شده است تیغ را از رو بست وروحانی را که تمامی عمرش یک حرف راست زده بود را شلاق کش نمود.
ما در اینجا به بخشی از این شلاق کشی ها اشاره میکنیم.
هابیلیان اینجور شروع کرد:
یکی از اهداف دشمنان از طرح وقایع دهه شصت در ایران...، فقط پرداختن به یک موضوع و رویداد خاص نیست بلکه هدف زیر سؤال بردن مدیریت 38ساله کارگزاران جمهوری اسلامی و در نهایت نامشروع قلمداد کردن کلیت نظام است.
... نه به جهت اصلاح بلکه با نیت تخریب کلیت نظام و سیاه‌نمایی درباره تمام چهره‌ها و شخصیت‌هایی است ... شامل تمامیت یک حکومت می‌شود.
سایت هابیلیان در اینجا به روحانی تاخت وکه احتمالا سیاستی را داشت پیش میبرد واوبالطبع و همسو با دشمنان، کلیت نظام را زیر سؤال برده است.واز روحانی پرسید که این کار چه معنی دارد؟
هابیلیان اینجور نوشت :
مسئله مهم دیگر که قابل طرح است، این است که کسانی که در چارچوب یکی از قوا در طول 38 سال گذشته مشغول خدمت بودند، آیا دست به اقدامات فردی و دلبخواهی زده‌اند یا اینکه مجری سیاست‌ها بوده‌اند؟ پاسخ این مسئله را نیز کسانی که در سی و هشت سال گذشته مدیر بوده یا مصدر کار بوده‌اند بهتر از مردم عادی می‌دانند. این مسئله از این جهت حائز اهمیت است که جای عذری باقی نمی‌ماند اگر کسی در داخل کشور خدمات 38ساله یک قوه یا مسئولان آن قوه را مورد حمله قرار دهد و بالطبع و همسو با دشمنان، کلیت نظام را زیر سؤال ببرد.
لذا طرح این موضوع که «عده‌ای در طول 38 سال گذشته طرفدار اعدام و زندان بوده‌اند» چه معنایی دارد؟
آیا در 38 سال گذشته مردم ایران در زندان بوده‌اند و اعدام شده‌اند یا مجرمین و جنایتکاران به مجازات رسیده‌اند؟
هابیلیان در ادامه توی سر روحانی زد که هیچ فراستی ندارد
هابیلیان نوشت:
آیا نباید نیروهای سیاسی در داخل کشور آنقدر فراست داشته باشند که با حرفهای‌شان اهداف دشمن را پیش نبرند و کلیت نظامی که خود متعلق به آن هستند را زیر ضرب و سؤال نبرند؟
بسیار قابل تأمل است موضوعی که در آن سال‌ها با شفافیت و رعایت موازین قضایی و فقهی و انسانی انجام شد، پس از سال‌ها و به موازات مطرح شدن آن از سوی همان منافقان کوردل، توسط برخی افراد داخلی نیز تکرار می‌شود به گونه‌ای که در بحبوحه انتخابات نیز از زبان یکی از نامزدها بیان می‌شود.
هابیلیان سعی کرد با آسمان - ریسمان پروسه بی دادگاه های 1دقیقه را عادلانه وحقوق وقانونی جلوه دهد مقطع 67 را امنیتی کرد وبسیار خطر ناک نشان داد تا مانند خامنه ای آن جنایت را مشروع جلوه دهد، در صورتی آقای منتظری آنرا بزرگترین جنایت در تاریخ ایران نامید .
هابیلیان ضمن اینکه سرش را به دیوار میکوید ونمیتوانست خشم خود را از کارزارهای سیاسی وحقوقی مجاهدین پنهان کند ازاینکه مجاهدین بسیار عالی از ذره ذره خونهای ناحق ریخته دفاع کردند وخودشان را هم آلترناتیو مشروع وسداسدی در سطح بین المللی جا بیندازند نوشت:
مجاهدین از طریق تطمیع لابی‌های خود در کنگره آمریکا تلاش زیادی کرده‌اند و می‌کنند تا با انتقام از جمهوری اسلامی ایران موضوع مجازات اعضای خود را تبدیل به پروژه‌ای برای مظلوم نمایی خود کنند.و... خود را به عنوان گروهی غیرنظامی و جایگزینی برای حکومت جمهوری اسلامی مطرح کنند و در این مسیر می‌کوشند تا ، جای قاتل و مقتول را عوض کنند.
تلاش مجاهدین برای اوج گیری جنبش دادخواهی وجا انداختن نه جلاد ونه شیاد بسیار ثمر داد آنگونه هم خامنه ای وهم سایت هابیلیان از جا انداختن این شعار نه جلاد (یعنی نه رئیسی) ونه شیاد یعنی (نه به روحانی) بسیار کلافه شده وبهم ریختند .
هابیلیان دوباره سراغ روحانی رفت وتوی سرش زد که او در این افشاگری که حکومت 38 سال کشتار وشکنجه کرده است با آمریکاهی ها ومنافین هم جهت وهمدست است.
اقدامات اخیر صورت گرفته در مجلس نمایندگان آمریکا برای محکومیت مجازات این تروریست‌های قاتل را نمی‌توان جدای از تلاش‌های صورت گرفته در داخل کشور و همراهی افراد آگاه و ناآگاه با این جریان تصور کرد. اما بیان این موضوع از زبان افرادی که خود جزء خواص هستند را نمی‌توان چیزی جز بی‌تدبیری و بی‌انصافی دانست. آن هم افرادی که از نزدیک شاهد رودیدادها و حقایق بوده‌اند و در این 38 سال بخشی از تصمیم گیران کشور بوده‌اند.
هابیلیان اعتراف کرد که جنبش دادخواهی به اندازه کافی آنها را بدام انداخته ودر دراز مدت هم آنها را محکوم خواهد کرد، اما دوباه توی سر روحانی زد که تو چرا ما را افشاکردی؟
هابیلیان نوشت:
چنین اظهاراتی در بلندمدت نتیجه‌ای جز تقویت جبهه تروریسم و تضعیف جبهه مقابله با آن را نخواهد داشت و ملت ایران را که 38 سال قربانی تروریسم بودند نه تنها در موضع متهم قرار خواهد داد بلکه توجیه کننده هرگونه فشار احتمالی خارجی خواهد بود.
هابیلیان بطور خط داری مجدد توی سر روحانی زد وبا طرح یک سئوال سعی کرد زیر پای او را نیز خالی کند.
هابیلیا اینجور نوشت:
 آیا نمی‌دانند مانند همین اظهارات آنها درباره محکوم کردن 38 سال کشور داری و برخورد با تروریسم، نیز باعث تضعیف کشور و تقویت دشمنان این ملت و نظام می‌شود.
جنبش دادخواهی وخون پاک شهدای قتل عام واین مقاومت سرفراز همراه با مجاهدین بر آنند که تیغ شقه را تا ته بر پیکر شما انداخته وهمه شما را به زباله دان تاریخ بیندازد.
این البته هنوز از نشانه های سحر است  باشید تا صبح دولت همه شما بدست مردم ومقاومت ایران در روز سرنگونی دمیده شود.



 
روی لینک کلیک کنید وفیلم را ببینید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر