۱۳۹۶ خرداد ۱۴, یکشنبه

اعترافات ناگزیر خامنه ای - جنبش دادخواهی خون قتل عام شدگان67 تیر خلاص را به سکوت خامنه ای زد واو را وادار به اعتراف به قتل عامهای دهه 60 نمود

اعترافات ناگزیر خامنه ای - جنبش دادخواهی خون قتل عام شدگان67  تیر خلاص را به سکوت خامنه ای زد واو را وادار به اعتراف به قتل عامهای دهه 60 نمود
 
یکی از جنایتکاران رژیم که همکار دژخیم محمد جواد هاشمی نژاد است ، بنام علی شکوهی در سایت مافیای هابیلیان نوشته بود طرح قتل عام سال 67 مخفی ترین وسکرت ترین پروژه ای بود که خمینی ونظامجنایتکار ولایت فقیه، علیه مجاهدین وزندانیان سیاسی اجرا کرد وبا اعمال سانسوری که شخص خمینی فرمان آن را داده بود کسی خبر دار نشد وهیچ سخنی از آن در میان هم نبود.
که البته گل این اعترافات وگیر افتادن تمامیت نظام وشخص خامنه ای امروز نمودار شد که ولی فقیه ارتجاع به صحنه امد واز این پروژه جنایتکارانه کشتار وقتل عام دهه 60 پرده برداشت وبه اعترافات زبونانه وجنایتکارانه ای دست زد .
واما مختصری از تاریخچه وتحولات جنبش دادخواهی خون قتل عام شدگان دهه 60 وخصوصا سال 67
زمانی که مجاهدین خلق استارت جنبش دادخواهی را برای حرمت خون شهدای قتل عام شده زدند کسی تصور نمیکرد که با مماشات جنایتکارانه ای که وجود داشت وسکرت بودن این پروژه که به این سرعت وبه این گستردگی جا باز کرده، پا در بیاورد وولایت فقیه ودست اندر کاران این جنایت علیه بشریت را به حرف زدن وادار نمایدچه رسد به ولی فقیه ارتجاع که اینگونه زبونانه اعتراف نماید .
بصورت برنامه ریزی شده وآگاهانه هیچ یک از سران دوباند حاکم یعنی غالب ومغلوب هم مقدمتا نزدیک این مسئله نشدند وسعی کردن مانند سی واندی سال به سکوت ادامه داده تااین جنایت علیه بشریت به فراموشی سپرده شود واتفاقا بسیاری هم دمیدند که سی واندی سال گذشته فراموشش کنید وگذشته گذشت

همینجا کلیک کنید وفیلم سخنان چندش آور ابراهیم نبوی : اعدام های ٦٧ رو یاد کسی نیار کسی یادش نیست ، ولش کن تموم شدرا ببینید

اما این بار کاملا متفاوت بود وموجی عظیم هم در خارج وهم در داخل براه افتاد که رژیم را وادار به واکنش نمود

حرفای آقای سامع را هم بشنویم که :

چرا "نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم"؟کلیک کنید وبشنوید

برای خنثی سازی این موج عظیم که از پاکی وحقانیت خون شهدا ایجاد شده بود مقدمتا افراد پائین نظام وبرخی سایت ها ومطبوعات با سمت وسوئی خاص به تحریف داستانهای دهه 60پرداختند واتقاقا این با تعدادی از لابی های رژیم در خارج واعدادی از بریده مزدوران خائن را هم وارد کردند ومطلب بنویسند ومجاهدین را مقصر جلوه داده وتقصیر را به گردن مجاهدین سرموضع ومقاوم بیندازند وتیغ ودست جلادان را هم بلیسند تا پک شود.
اما این حقانیت بیش از آن بود ومقاومت ایران وخانواده های شهدا واشرف نشانان هم گفتند نه میبخشیم ونه فراموش میکنیم پیش بسوی محاکمه سران نظام ودست اندکاران قتل عام بنابراین رژیم ولابی ها ومزدورانس ناکام شدند.
پایداری وعزم دست اندکاران جنبش دادخواهی خصوصا بعد از فراخوانی که خانم مریم رجوی در این زمینه صادر نمودند موتور جدیدی را در جنبش دادخواهی روشن نمود. این کار ظاهرا گرفت وزمینه هائی فراهم کرد که در اوج سکوت سران فاسد ولایت فقیه ویا دست اندکارات قتل عام دهانهائی حتی در داخل ایران زیر یوغ دیکتاتور مذهبی باز وقلمهای به نوشتن پرداختند که به گفته آقای احمد منتظری شرایط هم مناسب ایجاد کرد که درست نزدیک سالگرد این قتل عام فایل صوتی آقای منتظری را منتشر نمود.

آقاي منتظري گفت قتل عام و نسل كشي سال67 هيچ ربطي به عمليات فروغ جاودان نداشت

خميني با قتل عام 67 ، يك چهره سفاك وخونريز در تاريخ ،هشدار آقاي منتظري در حضور هیئت مرگ

آقاي منتظري گفت خميني 4سال قبل از عمليات فروغ جاويدان تصميم قتل عام مجاهدين راگرفته بود

خميني نسل کشي تابستان خونين سال 67 را چگونه شروع كرداز آقاي منتظري ميشنويم

قتل عام 67 در تصوير با فتوي جنايتكارانه وضد بشري خميني

وقتی این فایل منتشر شد طوفانی به پا شد وتعدادی از سران فعلی وقبلی رژیم را وادار به اعتراف نمود. که در این میان میتوان به علی مطهری معاون مجلس فعلی رژیم 
 علی مطهری: درباره فایل صوتی آیت‌الله منتظری، آقایان رئیسی، نیری و پورمحمدی توضیح دهندروی لینک کلیک کنید وببینید
ومصطفی تاج زاده  عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران که هفت سال زندانی سیاسی بود. او در دولت محمد خاتمی معاون سیاسی وزیر کشور (عبدالله نوری) و سرپرست این وزارتخانه پس از استیضاح عبدالله نوری بود. او در دولت میرحسین موسوی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷) معاون امور بین‌الملل وزیر ارشاد (محمد خاتمی) بود.
 روی لینک زیر کلیک کنید وبخوانید

پاسخ به تاجزاده درباره اعدام‌های ۶۷


شادی صدربرگرفته از تریبون زمانه *  
ومهدی خزعلی از مشاوران قدیمی رفسنجانی 
 کلیپ زیر را در همین رابطه ببینید

مهدي خزعلي افشا كرد كه همه سران وقت رژيم از قتل عام 67 باخبر بودند

مهدي خزغلي افشاكرد كه سال 60شوراي مركزي حزب جمهوري تصيمم كشتار مردم را گرفت

 وعبدالرضا داوری معاون وزارت کشور احمدی نژاد ومشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد و از طرفداران و مدافعان نزدیک او است. او در زمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد قائم مقام خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران بود و همچنین مدتی مدیر مسئولی روزنامه شهروند را به عهده داشت.[۱] 

عبدالرضا داوری خطاب به هادي غفاري جوانهائي كه عليه رژيم ايستادند ومقاومت كردند شما با خشونتتان سبب شديد

داوری - بيسابقه ترين افشاي اصلاح طلباني كه دهه 60سركوب را نهادينه كردند

داوري گفت دهه 60 چه گذشت چرا مردم دنبال تعييرندوهيچ جناح حكومتي را قبول ندارند

وورضا ملک از معاونان سابق وزارت اطلاعات

خاطرات و افشاگری خوف انگیز و تکان دهنده رضا ملک از زندانهای دهه۶۰ و انتخابات سال ۱۳۸۸

وحتی علی لاریجانی وجنایتکاران ودژخیمان دست اندکار قتل عام مانند ابراهیم رئیسی ومصطفی پورمحمدی اشاره نمود.

آخوند جنایتکار محسن اراکی که گفت مجاهدین را باید کشت وقتل عام 67 درست بود کیست.



عبدالرضا داوری اخیرا دستگیر شد واتفاقا علت دستگیری اش هم نامه ای بوده که به رئیسی جلاد نوشت ودوسئوال اساسی از رئیسی در رابطه با قتل عام مطرح نموده بود که علاوه بر سه سال حبسی که بعد از رفتن دولت احمدی نژاد کشید الان هم به 2سال حبس محکوم شده است.
در این میان البته مافیائی بسیار قوی وجنایتکارهابیلیان وشخص محمد جواد هاشمی نژاد که به یک مافیای خونریز وغارتگر سه سرتبدیل شده بود ،چون هم به بیت خامنه ای وهم به اطلاعات سپاه وهم به استان قدس یعنی رئیسی وصل شده بود تمام تلاشش را معطوف به این نمود که این موج را علیه مجاهدین برگرداند.

جیغ های بنفش مدیر جنایتکار وزارت اطلاعات محمد جواد هاشمی از موقعیت وجایگاه مقاومت ایران در داخل وخارج ایران

محمدجواد هاشمی‌نژاد:

Résultat de recherche d'images pour "‫محمد جواد هاشمی نژاد‬‎"
افشاي ياران شيطان: محمد جواد هاشمی نزاد سر دژخیم اطلاعات ومافیای هابیلیان اعتراف کرد که مجاهدین در جامعه ودانشگاه ها مطرح هستند باید کاری کرد 

این مافیای سه سر هابیلیان وشخص محمد جواد هاشمی نژاد تمامی بریده مزدوران وخائنینی که در خارج و نجاتهای داخل کشوربودبکارگرفت که این موج را خنثی نماید .
از این شهر به آن شهر از این دانشگاه به آن دانشگاه واز این حوزه به آن حوزه دوید وپرسه زنی کرد ولی دست از پا دراز تر

محمد جواد هاشمی نزاد سر دژخیم اطلاعات ومافیای هابیلیان اعتراف کرد که مجاهدین در جامعه ودانشگاه ها مطرح هستند باید کاری کرد





محمد جواد هاشمی نژاد سرکرده هابیلیان، ارگان پوششی وزارت بد نام اطلاعات درنخستین بزرگداشت  باصطلاح شهدای ترور کرمان با خروج سالم وافتخار آمیز مجاهدین از عراق ونابودی تمامی سرمایه های مینی مم 14 ساله برای قتل عام مجاهدین زمین گیر نهائی شد وسرگردان وزبون شد وتیر خلاص طرحهایش را هم دریافت کرد.
اتفاقاتی دیگری هم در این ماجراهای حرکت جنبش دادخواهی داشتیم ومیخواهم عمدا صرف نظر کنم که به اعترافات خامنه ای برسم .
خامنه هر کاری که میشد کرد که خود به صحنه نیاید ولی نشدونتوانست 
امروز خامنه ای درست در سالمرگ خمینی دجال وجلاد ضد بشرکه حکم های آشکار وپنهان ،شکنجه ها وداغ ودرفش ونهایتا قتل عام مجاهدین را صادر نموده بود ورئیسی وپورمحمدی هم اتفاقا میگویند ما افتخار میکنیم که به حکم امام عمل کردیم  ، دست به اعتراف میزند ووارد همین پروژه تماما سری دهه 60 میشود وبه زبان اشهدش گفت که هر کاری بود ومیشد کردم که این پروژه قتل عام پنهان بماند که نشد هر تلاشی بود کردم که خودم به صحنه نیایم باز نشد ونتوانستم ومجبورم برای حفظ نظام جنایتکارو ولایت فقیه خودم به صحنه بیایم تا شاید حریف مجاهدین وجنبش دادخواهی آنها شوم.
خامنه ای اما بسیار کلافه بود، وبا خشم وکینی  که بروز داد زیراب برخی حرفهائی را که برای در بردن خامنه ای واینکه او از قتل عام خبر نداشت را اساسا زد.
خامنه ای بزبان اشهداعتراف کرد که قتل عام وجنایت علیه بشریت اتفاق افتاد وخمینی دستورش را داده ومن هم در جریان بودم .باید میکردیم وبرای خفظ نظام وبقای ما لازم بود، ومن کرسی ولایت فقیه ای را که الان بر آن تکیه زده ام را مدیون فرمان امام وقتل عام 67 هستم .

خميني را از زبان پدر طالقاني و آقای منتظري بشناسید- خمینی یک انسان خودخواه وفریبکار بودکلیک کنید وببینید

اسنادی که خمینی رسوا ودجال را رسوا تر نمود - افشای روابط قدیمی خمینی با دولت آمریکا

 


خامنه ای اعتراف کرد که ما جای جلاد وقربانی را با سی سال پنهان کاری وسانسور وخفقان وکشتار بیشتری عوض کردیم وهشدار میدهم که کسی نباید جای آنها را عوض کند .
آری خامنه ای  ولی‌فقیه ارتجاع امروز14خرداد96 به همین دلیل بر سر قبر خمینی به‌مناسبت سالمرگ وی حاضر شد تا همین حرفها را زده  در زمینه‌های مختلف عقده گشایی کند.

ولی‌فقیه ارتجاع بعد از این‌که طبق معمول از امام دجالان صحبت کرد و توصیفاتی را نثار منفورترین دیکتاتور تاریخ ایران کرد، نسبت به پیشرفت جنش دادخواهی قتل‌عام 67 عکس‌العمل نشان داد و گفت: اخیراً به وسیله برخی از بلندگوها و صاحبان بلندگوها مورد تهاجم، دهه 60 را مورد تهاجم قرار میدن... توصیه می‌کنم و کسانی که اهل فکر اند اهل تأمل اند راجع به دهه 60 قضاوت می‌کنند جای شهید و جلاد عوض نشود».
وی در قسمت دیگری از حرفهایش اعتراف کرد و گفت: «ما البته در تحقق بعضی از شعارها انصافاً عقبیم، ما در مورد عدالت اجتماعی عقبیم، در مورد تحقق برخی از مبانی و اصول عقب موندگی داریم».
که یکی از این عقب ماندگی ها عقب ماندن از جنبش دادخواهی بود که امروز یقه او ونظامش را گرفت تا به قتل عام های دهه 60 بپردازد اما جنبش تا تحقق کامل خود ادامه دارد که کف آن همانطوری که خانم رجوی اعلان کردند قطع وتوقف اعدام ها درایران است والبته سقفش سرنگونی نظام پوسیده ولایت فقیه. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر