۱۳۹۴ آذر ۲۳, دوشنبه

هادی شعبانی بارکش وزارت اطلاعات، عنصر منفوروپلیدی که روزانه درمزدوری، ازپاسداران و شكنجه گران جنایتکار سبقت میگیرد.



هادی شعبانی بارکش وزارت اطلاعات، عنصر منفوروپلیدی که روزانه درمزدوری، ازپاسداران و شكنجه گران جنایتکار سبقت میگیرد.

قبلا در مطالب مختلف یکی از مزدوران گشتاپوی آخوندی به نام هادی شعبانی (شبانی) را بدفعات افشا کردیم. گفتیم که هادی شبانی پس از ورود به ایران وارد ریل وزارت اطلاعات گردید و به تمام و کمال به خواسته های محمد جواد هاشمی نژاد (ازمسولین وزارت اطلاعات) گردن نهاد.

هادی شعبانی (قسمت اول)فاصله کرسی ندامت و خیانت تا میز ریاست نجات رژیم در مازندران را چگونه طی ویا پیموده است

هادی شعبانی فقط یک نمونه است همه این خائن بریده مزدورها هم اینگونه در محضر ولایت ووزارت طی طریق کرده اند.
وزارت اطلاعات او را وارد تولید کرده و به قول شمالیها به گاری بسته است ، البته گاری وزارت اطلاعات. برغم همه خوش خدمت هایی هادی شبانی به وزارت اطلاعات و تن دادن به هرگونه خفت و خواری ولی هنوز هم،وزارت اطلاعات به او و امثال او هیچ اعتمادی ندارد و روز بروز سقف درخواستهایش را از آنها بالاتر برده تا بیشتر آنها را تحقیر نماید .
اکنون خواسته وزارت اطلاعات از آنها ، فقط اذیت و آزار خانواده ها، گسیل خانواده های وزارتی به لیبرتی، نامه نویسی به ارگانهای بین المللی علیه مجاهدین و گذاشتن اسم آنها در زیر مطالب ضد و نقیض و دروغ و دغل  وزارت اطلاعات علیه مجاهدین و ...... محدود نمی گردد، بلکه  از آنها میخواهد،این آمادگی را داشته باشند تا اگردرآینده لازم شد، درحذف فیزیکی، سایر مزدوران انجمن نجات که اطلاعات گرفته اند ولي تاريخ مصرفشان از نظر وزارت اطلاعات تمام شده است مانند صمد نظری و ... نیزشرکت نمایید، یا اگر لازم باشد مانند  مسعود دلیری خائن  که درجنایت کشتار ۵۲ مجاهد خلق در اشرف  بعنوان راهنما شرکت کرده بود، شرکت نمایید ویا درسرکوب و به گلوله بستن قیام مردم بیدفاع درآینده همپای پاسداران و بسیجی ها و ... شرکت نمایند.

هادی شعبانی (قسمت دوم) با همکاری قربانعلی پور احمدی نهایتا با سربه نیست کردن صمد نظری به میز ریاست!!! دست یافت


در قسمت اول این گزارش آمده بود که
این تاکتیکی است که وزارت اطلاعات در باره همه وحوش انجمن نجات ازقبیل هادي شباني،








 ایرج صالحی،





ايرج صالحي پادو اطلاعات ملا ها در مازندران- افشاي يك جنايتكار حرفه اي وشكنجه گر خانواده ها





http://efshayaranshitan.blogspot.fr/2015/12/blog-post_0.html

سیروس عضنفری و

حميد دهدارحسني؛ پادوي گشتاپوي آخوندي در خوزستان




 و .... بکار میبرد .
هدف گشتاپوی ملایان این است که آنها را هرچه بیشتر
 دستشان را به جنایت آلوده نماید و سرنوشتشان را تماما
با رژیم گره بزنند و خیال کم کاری و انعفال و .... به سرشان نزند.
 درست به همین دلیل است که هادی شبانی تیغ جلاد را تیز میکند


http://efshayaranshitan.blogspot.com/2015/09/blog-post_21.html

و از قاتل شهید شاهرخ زمانی درزندان اوین دفاع کرده و مدعی میشود که : شاهرخ زمانی را وزارت اطلاعات نکشته است !!؟ یا قربانعلی پور احمد ، دخالت هادی شبانی وخودش  را در حذف صمد نظری

هادی شعبانی درکلمدان وقتی قاتلان بر قبر قربانیان خود فاتحه میخوانند


برای بدست آوردن کرسی انجمن نجات مازندران راسعي ميكند انکاركند واز جنگ ضد ميهني مانند يك پاسدار دفاع ميكند ويا مانند پاسداران ولايت دلپيچه هسته اي گرفته ودر اين رابطه دست وپا ميزند .....بسته شدن به كاري وزارت اطلاعات يعني همين هادي شعباني خودش را نخودهرآش وزارت ميكندماموريت او پارس گردن  است امروزاين مطلب را باسم او مينويسندربط يا بي ربط كه عمدتا بي ربط است ويا ميگويند اين پارس را بكن وميكند .

به مزدوران ولايت ووزارت ”وقتي آهن را داغ ميكنند خروبز گري پايش را بالا ميبرد


واقعیت نشان داده است که این مزدوران، با آگاهی و اشراف به خدمت این رژیم جنایتکار قرارگرفته اند تا فقط وفقط جیره و مواجبشان را ازدست قاتلین مردم ایران گدایی نمایند . به همین خاطر صد برابر ازپاسداران و بسیجی ها جنایتکارترمیباشند.

مزدورانی مانند شبانی و قربانعلی پور احمد و سیروس غضنفری و حمید دهدار و .... به تمام و کمال سرنوشت خودشان را بدجوری با سرنوشت رژیم جنایتکار ولی فقیه گره زده اند. در واقع میتوان گفت که آنها دستشان در خون شهدای اشرف و شهدای حمله اخیر لیبرتی آغشته است.

نقش رذیلانه ایرج مصداقی در قتل عام مجاهدین قبل و بعد از آن  1

ايرج مصداقي( قسمت اول) ازعاملان وزمينه سازان جنايت عليه بشريت قتل عام 52قهرمان شهيد

 و7گروگان اشرفي

ابراهيم خدابنده برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم) از عاملان قتل عام 10شهويور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است

عباس صادقي نژاد بريده مزدور اطلاعات بدعوت يك باند اطلاعاتي در اردبيل به اردبيل رفت


آنها در اعدام های روزانه دولت آخوند روحانی، درسرکوب دانشجویان وجوانان، درسرکوب زنان در خیابانها به بهانه بد حجابی و همه جنایتهای روزانه  رژیم سهیم هستند.
ولی باید بدانند :‌اکنون که رژیم تمامی سیاست هایش در زمینه اتمی و سوریه و عراق و یمن شکست خورده است  و در سراشیب سرنگونی قرار گرفته است، روز حسابرسی ازعوامل و شکنجه گران و ماموران وزارت اطلاعات بوسیله مردم قهرمان ایران هرچه نزدیکتر میشود،  آن روز چه روز سختی برای مزدورانی مانند هادی شبانی که تلاش میکنند درجنایت از پاسداران سبقت بگیرند ، خواهد بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر