۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

قاسم سلیمانی - شکست رژیم در سرپا کردن سلیمانی و شرکت او در یک مراسم تشریفاتی و روحیه دادن به نیروهایش

روز دانشجو- شکست رژیم در سرپا کردن سلیمانی و شرکت او در یک مراسم تشریفاتی و روحیه دادن به نیروهایش

تلاشهای رژیم ضد بشری آخوندی، برای سرپا کردن پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده جنایتکار نیروی تروریستی قدس و شرکت دادن سمبلیک وی در مراسم دانشگاه ملی ایران موسوم به «بهشتی» برای روحیه دادن به پاسداران و بسیجیان مزدور با شکست مواجه شد. با اینکه حدود 25روز از مجروح شدن وی می گذرد شدت جراحتها به حدی است که هنوز قادر به شرکت در یک مراسم تشریفاتی هم نیست.
این در حالیست که خبرگزاریهای حکومتی مانند تسنیم و جوان و ایرنا طی روزهای گذشته در مورد شرکت سلیمانی در مراسم روز 16 آذر تبلیغ می کردند و به این وسیله تلاش داشتند نشان دهند که این دژخیم جنایتکار سالم و فعال است. خامنه ای برای جلوگیری از فروپاشی بیشتر نیروهایش در سوریه دستور داده است، همه امکانات در خدمت بهبود هر چه سریعتر سلیمانی به کار گرفته شود، اما این تقلاها تاکنون به جایی نرسیده است
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه یی که در روز 7آذر (28نوامبر) منتشر کرد فاش ساخت که قاسم سلیمانی سرکرده نیروی قدس در اواخر آبان ماه در جبهه جنوبی حلب به شدت مجروح شد. وی تاکنون دست کم دوبار مورد عمل جراحی قرار گرفته است. مجروح شدن سلیمانی در کنار کشته شدن انبوهی از پاسدار سرتیپ های رژیم در سوریه و کشته شدن سرکردگان حزب الشیطان و دیگر مزدوران رژیم در سوریه، فاشیسم دینی حاکم بر ایران را با بحرانهای فزاینده یی مواجه کرده و روحیه نیروهای آن را در هم شکسته است.
بیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
16 آذر 1394 (7 دسامبر 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر