۱۳۹۵ مهر ۱۶, جمعه

فايل صوتي قسمت دوم افشاگری یک مامور حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ، مامور حفاظت یکی از خانه های امن سپاه پاسداران در تهران تلویزیون رنگارنگ

تلویزیون رنگارنگ :‌ افشاگری یک مامور حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ، مامور حفاظت یکی از خانه های امن سپاه پاسداران در تهران
به بیست هشتاد میرسیم
البته قسمت دوم گفتگو با کسی که درسابق مامور وزارت اطلاعات بوده و عملکردش را خدمت شما گزارشش خواهد داد ولی دراین قسمت چیزی که من بعنوان بحث بیست و هشتاد میکنم ،عملکرد نظام جمهوری اسلامی است . الان نگاه میکنم چیزی راکه درصحنه شطرنج بازی سیاسی نظام آخوندی دارند پر رنگتر میکنند.
این سه تفنگداریا سه برادر جنایتکار جمهوری اسلامی یعنی لاریجانی ها است درواقع بزرگتر و پر رنگتر میکنند درسمینارهای و همایشهای مختلف صحبت میکند و دارند یک سایه ای برای رقابت با روحانی که نمیدانم که اگر انتخاب شد........ طبق معمول چهره روحانی هم مظلوم نما و ...توسری خور و زیر فشار .....
ولی بهر حال نمیشود منکر ا ین شد که سپاه قدس هم در عراق و هم در سوریه و هم در یمن شکست خورده، بویژه در این چند ماه اخیریک مقدار تضعیف روحیه بوده، بهر حال این فعل و انفعالاتی که درخاورمیانه رخ داد، توی روحیه سپاه بی تاثیر نبوده، بخصوص که بوی مرگ را هم حس کرده اند. خروج مجاهدین از لیبرتی با رودستی که خوردند زخم عمیقی است، مثل  این میماند که کسی درمحلی بخواهد گردن کلفتی کند بعد دریک دعوای رو در روی ،با آدمی که شرایط دعوا را هم ندارد بخاطر این که زخم خورده  است ،آسیب دیده است ، ولی همین ادم زخم خورده و آسیب دیده چنان سیلی درگوش این جاهل تو خالی میزند که  مدتها گیج و یج میخورد. یعنی به نظر من اتفاق لیبرتی چنین تصویری داشته است .
تاثیرات دیگرش  این است که نوع ارتباطاتی با کشورهایی که رفته بودند فتح المبین کنند با شکست مفتضحانه ای سرازیر میشوند که دودمان رژیم بخصوص در سوریه بسیار زیاد بوده در لبنان دچار مشکل شده . درعراق که وضع بد تر از آن شده بر باد دهد  و آن ژست و نمایشی که میخواستند به طرف چین و بروند .... برای آمریکا و اروپا جواب نداد .سیاست روسیه مثل خر درگل مانده و یک جوری دارد کرنش میکند در مقابل سیاست های امریکا.
مجموع حرف من این است که رژیم حال و روز خوبی ندارد .
اپوزیسیون هم که اگر بخواهیم روی مجاهدین صحبت کنیم با حضور نیروهای چند هزار نفره اش  که در آلبانی نیروی چشم گیر و قابل حسابی است .مسلما این نیرو به زودی شروع به کار خواهد کرد . مثل لیبرتی نیست که بنشیند و کتاب بخواند.تجربیات سه دهه و چهار دهه ، آنهم در آن شرایطی که قرار داشته است .
در  اشرف ولیبرتی که بوده اند از آنها یک آدمهای عجیب و غریبی ساخته است و آنهم با تجربیات گرانبها که هر غیر ممکنی را ممکن میسازند. رژیم این را خیلی خوب میداند بسیار بهتر از ایرانیان پناهنده در خارج کشورکه چه بمب ساعتی در آلبانی علیه اش بکار افتاده است .
زاویه دیگر همان بیست و هشتادی که میگویم خیلی جالب است. بعضی وقتها این دنیای سیاست، بازیهایی میکند که نشان میدهد که شما باید اهل این بازی باشی واین کاره باشی وگرنه مثل آب خوردن گولت میزنند . به همین خاطر نگاه میکنی که چقدر سیاست مردان ما (سیاست مردان منطور جنسیت نیست ) سیاست بازان است گول خورده اند دراین صد سال اخیر و هنوز ادامه دارد ...
الان زمزمه اش ا ین است که میخواهند جواد ظریف که اگر واقعا شرایطش باشد در هر دادگاهی مثل انگلستان و یا سوئیس هر دادگاهی که مترقی ترین قوانین را داشته باشد حاضر بشود در حکومت هایی که اعدام ندارند حداقل 10 بار به زندان ابد محکوم میشود ، حالا زمزمه اش این است که جایزه نوبل صلح بهش بدهند!! به جای خنده باید گریه کر د. یک بار ا ین بازی را زیر تابوتش که مرده ای در آن نیست سینه زدیم، حتی اپوزیسیون و آدمهای سیاسی یادشان نرود .
سر شیرین عبادی یادمان است که چطوری آب از لب و لوچه راه افتاد و تبریک و تبریک و دیدیم که چطور شد فاطمه کماندو جمهوری اسلامی ؟ حالا ا میدوارم که یک روزی در مورد جواد ظریف گول نخوریم. این جاست که ایرانیها این فرصت را که دارند بروند و اعتراض کنند، نگذارند این مساله به نقطه ای برسد که افکار عمومی جهان را گول بزنند تا قبل از این که کار به آنجا نرسیده،  ایرانیانی که نمیخواهند بازیچه شوند اعتراضاتشان را شروع کنند مقابل سازمانهای حقوق بشر و محل دفتر صلح نوبل .این کارها را الان بکنند زیرا اینها خودشان میدانند که این بازهای کثیف رانباید ادامه بدهند. نگذاریم که در دقیقه 90جواد ظریف را با آن چهره کریهش و دستهای جنایتکارانه اش را بیاورند که برایش دست بزنند.
این کاری است که باید کرد زیرا آنها دارند دروغ میگویند آنها یک جنس تقلبی را به ایران و افکار عمومی جهان قالب میکند،  ولی این ها که میروند اعتراض میکنند دروغگو نیستند .جواد ظریف بخشی از سیستم اصلی جمهوری اسلامی است ، توی تمام جنایت ها شریک است حالا بیاید جایزه نوبل بگیرد برایش دست بزنند وافکار دنیا هم بگوید ، مردی ازولایت فقیه آمد و جایزه نوبل گرفت آنهم جایزه صلح ، به نظرم این  یکی از وظایف ایرانیان خارج کشور بخصوص اپوزیسیون است .
ما درهفته آینده برنامه ویژه در این زمینه خواهیم داشت وکاری که ازدستمان برآید در تلویزیون رنگارنگ خواهیم کرد . دنباله برنامه را با هم ببینیم .


افشاگری یک مامور حفاظت اطلاعات سپاه مامور در یکی از خانه های امن سپاه پاسداران  - قسمت دوم
س :اینکه گفته میشد دختران باکره باید قبل از اعدام تجاوز شوند که به بهشت نروند شما ازشخصا ازچه کسی شنیدید آیا دستور یا فتوایی در این مورد وجود داشت ؟
اصولا تجاوز ها در حضور مسولین امنیتی شهرستان و مسولین امنیتی استانها انجام میشودو اگر منعی دراین خصوص وجود داشته با شدمسولین آن را به بازجویان حتما ابلاغ میکنند درست است که تجاوزها به صورت بخشنامه ای به زندانها و بازجویان ابلاغ نشده است ولی این که آقای خامنه ای از این مساله آگاه هستند به دلایلی که باعث حفظ منافع ایشون میشود از این مسایل جلوگیری نمیکنند یک حقیقت آشکار است .و در دین اسلام هم من جایی را ندیدم اگر هم باشد من خودم جایی را ندیدم درخصوص این که دختران با کره اعدام شوند به بهشت میروند چون که در دین اسلام بارها و بارها به عدالت تاکید شده و از خداوند بعنوان خدای عادل یاد شده و عدالت  الهی و خدای عادل هر فرد را براساس اعمالش به جهنم و یا بهشت می فرستد
س : شما درحین صصحبت هایتان از  دستگیری یکی از مخالفین سیاسی به نام آقایی صالحی درجریان قیام 88 گفتید  آیا میتوانید دراین مورد توضیح بیشتری بدهید؟
 بله ماجرای این فرد خیلی برای من جالب بود به همین دلیل اسم این فرد سالیان سال  توی ذهنم مانده است.
آقای صالحی ازجمله افرادی بود که  بعد از اغتشاشات یااعتراضات 88 دستگیر شد، شیوه دستگیری به این روش  بود که عکس ایشان از صداوسیمای ایران در سراسرشبکه های ایرانی پخش شد . افرادی تماس گرفتند وگفتند این فرد را شناسایی کردند. سازمان اطلاعات وامنیت سپاه اقدام به ربودن این فرد کرد، این فرد از کسبه ومعتمدین محل خودش بود. سازمان اطلاعات سپاه با لباسهای شخصی رفتند این فرد را بازداشت کردند سوار ماشین کردند و وقتی که آمدند  اعلام کرد ند که ا ین فرد را باز داشت نکردند .آن افرادی که با لباس شخصی اقدام به بازداشت این فرد کردند از ا طلاعات سپاه نبودند.
بعد از دوهفته شکنجه فرد همه اعترافات را انجام داد وگفت که در اغتشاشات تهران حضور داشته وقتی فیلم ها را در اغتشاسات آوردند گفت بله این خود من هستم که دارم بسیجی هارا کتک میزنم وشعار میدهم وزیر اعترافات  را هم با امضا واثر انگشت تائید کرد.
 قبل از اینکه این فرد مورد قتل قراربگیرد متوجه شدیم که سازمان اطلاعات وامنیت کشور یاهمان وزارت اطلاعات اقدام به دستگیری فردی با همان مشخصات در تهران کرده است. پرونده آن فرد را بررسی کردیم ومتوجه شدیم که آن فرد اصلی بوده است وآقای علی صالحی فقط به دلیل ا ین که تشابه چهره ای داشته  با این فرد دستگیر شده است وبه دلیل اینکه توان تحمل شکنجه ها را نداشته اقدام به این اعتراف کرده است. پس از مدتی یکی از بستگان صالحی که وابسته به نظام بود درخصوص آزاد سازی آقای صالحی اقدام کرد ودولت هم به دلیل اینکه ایشان بی گناه بود او را آزاد کرد.  ولی قبل از این که آزاد بشود با ایشان صحبتهایی انجام شد ، تاکید شد هرگز در خصوص این بازجویی های دو هفتگی با هیچ کس  بحث ویا هیچ ارگان دیگری صحبت نکند هرگز پیگیری نکند وگرنه بازهم دستگیر و مورد بازجویی خواهد شد.
س لطفا مقداری هم از خانه های امن وزارت اطلاعات سپاه پاسداران و مشخصات آنها و سازمان کار سپاه اطلاعات سیاه پاسداران و یا هرنکته دیگری که خودتان لازم می دانید برای ما توضیح بدهید؟
ج : خانه های امنی که من در این ۵ سال واندی دیدم شامل دو نوع خانه بود .
۱-خانه هایی با سازه های ثابت
۲-خانه هایی با سازه های قابل حمل ونقل و متحرک
خانه های با سازه های ثابت عموما ویلایی بوده ودرظاهر متعلق به افراد خاص نظامی با رده های بالا بودند ولی در اختیار اطلاعات سپاه بود. این خانه ها مانند ویلاهای بزرگ شهرهای مختلف میباشد ودارای حیاطها وباغهای بزرگی در اطراف خود  می باشد که اگر متهمی اقدام به فرار کرد یا سروصدایی در خانه  بیرون آمد به بیرون نرفته وکسی آن سر وصدا را نشنود . ترددات معمولا در شب صورت میگرفت یعنی در روز تردد صورت نمی گیرد این خانه های معمولا در جاهای دور افتاده قرار دارند در حاشیه شهر ویا در روستاهای اطراف تهران می باشد معمولا این خانه ها دارای  500 متر مربع زیر بنا دارد چون باید شامل بخش اداری وبازجویان ومراقبین این خانه ها و نیروهای  امنیتی دیگر داخل این خانه ها که  استراحت میکنند می باشد شامل بخش شکنجه. بازداشت گاه عمومی وبازداشت های انفرادی باشند. هرگز هیچ شخصی حق نداد که متهمی به قتل میرساند درخود این خانه ها  دفن شوند چون این خانه ها بعد از چند سال واگذار میشوند و خانه ای دیگری در جا های دیگر تهیه میشوند .این کار به این دلیل انجام میشود که اگر شخصی مانند من  یک چنین مصاحبه ای را انجام داد تا بروند و آن خانه را پیدا کنند و وارد آن خانه بشوند آن خانه جا بجا شده باشد که متعلق به شخص دیگری است.
خانه های متحرک خانه هایی هستند که دارای یک سالن بزرگ است با یک زیر بنای بزرگ البته این قسمت ، قسمت مختص بازداشت گاه وزندانیان است یعنی قسمت پرسنل از قبل ساخته شده است این قسمت متحرک از ورقه های فلزی درست شده که با لولا روی هم چفت شده اند وبا قفل به هم بسته میشود اکثر این سلولها ۱*۲ سلولهای ۵۰*۵۰ هستند.
 از سلولهای ۱*۲ برای نگهداری ۳ نفر تا ۵ نفر استفاده میشود . ۵نفر معمولا در زمانیهای یکه تظاهرات وراهپیمایی انجام میشد . از سلولهای ۵۰*۵۰ و۵۰*۴۰به منظورهم شکنجه روانی و هم برای نگهداری افراد استفاده می شود که آنها هم فلزی هستند به این دلیل که بتوانند دما ی آن را کاهش ویا افزایش بدهند . معمولا اتاقک های۵۰*۵۰ و۵۰*۴۰  در جاهایی تهیه میشوند که زیر آنها سیستم گرمایش تعبیه شدکه بتوانند دمای آنها را کنترل کنند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر