۱۳۹۵ مهر ۲۸, چهارشنبه

خامنه اي به شکست استراتژيک در مقابل مجاهدين ، خصوصا انتقال پيروزمند به آلباني از زبان يک گماشته بي مقدار سپاه قدس واطلاعات بنام مزدور محمدحسين سبحاني اعتراف کرد قسمت دوم

خامنه اي به شکست استراتژيک در مقابل مجاهدين  ، خصوصا انتقال پيروزمند به آلباني از زبان يک گماشته بي مقدار سپاه قدس واطلاعات بنام مزدور محمدحسين سبحاني اعتراف کرد قسمت دوم


در قسمت اول به آرزوها وخواب های پنبه دانه ای خامنه ای واعترافی که مجبور شد از کانال سپاه قدس ووزارت اطلاعات آنهم از زبان عنتر لوطی عنتر های خارج کشوری اش که یک پادو بی مقدار وپیشانی سیاهی بنام محمدحسین سبحانی میباشد انجام دهد
مطلب کامل را درذیر بخوانید

وزارت اطلاعات (محمودعلوی ) وسپاه قدس سوزش واعتراف به شکست خامنه ای دربرابر انتقال پیروزمندمجاهدین را از زبان یک بریده خائن محمدحسین سبحانی بیرونی کرد


سخن به اینجا رسید که خامنه ای از زبان این مزدور گفته بود که لشکر فدائی در اشرف  تمامی رشته های او را با فدیه وخون پنبه کرد وتضمین سلامت مجاهدان لیبرتی هم شدند  واما ادامه مطلب از زبان خامنه ای :
8-خواستم البته کشته یا بریده مجاهدین بود اما چون تیغم نبرید به پرونده سازی در انترپل دست زدم تا به بخشی یا تعدادی ازسوژه های خودم دست یابم نمیدانستم وهنوز هم نفهمیدم که اینهمه اسناد وپرونده که به تصویب انترپل هم رسیده بود از کجا مهر باطل خورد ومن حتی به یک مجاهد از این طریق نرسیدم.
9-البته پنهان نمیکنم که طرح نابودی جمعی مجاهدین را با حساب بسیار زیاد روی موشک باران دسته های آخر باز کرده بودم ولی به من خیانت شد ومحاسبات گماشته ها ومزدورانم در عراق بلکل باطل وخطا از آب در آمد ونتوانستم از خماری موشک باران قبل از مراسم سالانه آنها که کشته ای از آنها نگرفته بودم خارج شوم.
10 -اگر واقعی بگویم بدترین ضربه که آینده ام وآینده نظامم را در معرض خطر قرار داد این بود که فکر نمیکردم که کمیساریا وآمریکا هم کمک کنند ودستم در کشتار بسته شود وطرح هایم به شکست کشیده شود تازه اصلا قرار نبود که آنها بصورت سازمانی وجمعی وتشکیلاتی پذیرفته شوند همان کابوس شومی که همیشه دچار آن بودم به یک واقعیت تبدیل شد ودر یک تعادل سیاسی جدید بازمجاهدین از من سبقت گرفتند.
11-من مجبورم که صورتم را با سیلی سرخ نگر دارم وبگویم امپریالیسم به انها کمک کرده ،کمیساریا را آنها خریدن ،چون اگر بگویم آنها با خون ومقاومت دنیا را وادار کردند که حق مینی مم ومسلم آنها را بدهند که بیشتر توی سرم خودمیخورد.
12- حرف آخر اینکه آنها به عراق آمدند با جان ومال وخانمان وبا تمام وجود با خمینی ومن جنگیدند به گلوی هردوی ما زهر آتش بس واتمی ریختند ونظام را در جهان بی آبرو وتمامی طرح های منطقه ای، داخلی وبین المللی مرا افشاکردند وبر سر راهم پیچیدن .
آنهابها پرداختند اما نه آن بهائی که من میخواستم که نابودی آنها بود آنها زدند وبردند وبازهم به هیئت همان سازمان مجاهدین البته  صدها مدار خطرناک تر، برای سرنگونی من به مکان امن رسیدند همان چیزی که نمیتوانم باور کنم وبزبان بیاورم سکوت مرگبارم هم مال همین است واینکه غیر مستقیم مجبورم از زبان مزدوران وگماشته هایم حرف بزنم نیز بهمین دلیل است

بله اینها ترجمه حرفهای خامنه ای بود که به فرموده وزارت اطلاعات وسپاه قدس مزدور محمد حسین سبحانی جوید وبالا آورد .
آری واقعیت همین است که این نبرد وپیروزی بزرگترین پیروزی مقاومت ایران است که به یمن راهبری مسعود ومریم رجوی وکارزار های شبانه روزی اشرف نشانها که البته هسته مرکزی آن پایداری قهرمانانه مجاهدان واشرفیان بود محقق شد میرویم که با همین عزم وتلاش مردممان را از شر این ملایان حاکم رها کنیم سرنگونی محقق خواهد شد وایرانی آباد وآزاد خواهیم ساخت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر