۱۳۹۵ مهر ۱۶, جمعه

اسد را متوقف کنید و یا انتظار سالها جنگ را داشته باشید سناتور جان مک کین


 اسد را متوقف کنید و یا انتظار سالها جنگ را داشته باشید سناتور جان مک کین   


جان مک‌کین سناتور جمهوریخواه از دولت آمریکا خواست تا استراتژی جدیدی را در رابطه با سوریه اتخاذ کند تا جنگ متوقف شود.

 وی افزود در غیراین صورت بدیل آن استمرار جنگ برای سالهای سال و تروریسم و کشتار و پناهنده است و درگیری در قلب خاورمیانه که در ادامه تهدیدی برای آمریکا و بی‌ثباتی در جهان خواهد شد.

 سناتور جان مک‌کین در مقاله‌یی که در روزنامه وال استریت ژورنال درج شد گفت: ”بشار اسد را همین حالا متوقف کنید... یا انتظار سالها جنگی را داشته باشید که تلاش می‌کنند به بیابان تبدیل شود و سپس از صلح دم بزنند.

 وی افزود: ”ایالات متحده و شرکاء آن در ائتلاف بایستی به اسد در مورد ضرورت توقف پرواز هواپیماهایش هشدار بدهند که متوقف کند یا هم هواپیماهایش را از دست بدهد، و اگر هم روسیه به بمبارانهای کور خود ادامه دهد، بایستی به وی توضیح دهیم که ما طرح های لازم را برای به خطر انداختن هواپیماهایش اتخاذ خواهیم کرد و همچنین بایستی مناطق امن برای شهروندان سوری ایجاد کنیم و هر کاری برای حفاظت از آنها در مقابل تجاوزات اسد و پوتین و نیروهای بنیادگرا بایستی انجام دهیم.

 جان مک‌کین گفت: «همزمان بایستی کمکهای نظامی را به قویترین گروه‌های اپوزیسیون سوریه که با این رژیم در حال جنگند ارائه دهیم، و این تنها راه کمک به غیرنظامیان از خطرات جنگ است که گروه‌های معتدل را برای جنگ قوی‌تر کنیم تا به پیروزی برسند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر